לסעוד כמו מלכים – איך לעצב פינת אוכל מרשימה?

במהלך ימי השגרה אנו לא נוהגים להקפיד על סעודות מהודרות, עם שולחן ערוך למשעי השמור בעיקר לימי חג או אירועים מיוחדים. אך עיצוב נכון של פינת האוכל בבית, יכול לשדרג כל ארוחה ואת מראה החדר כולו. אם אתם רוצים לסעוד כמו בני מלוכה, ממש כמו שמגיע לכם, הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לעצב את פינת האוכל הכי מלכותית שיש

שולחן בעיצוב מרשים

את רשימת הטיפים שלנו אנו חייבים לפתוח עם שולחנות אוכל כמובן, שכן הם אחד המרכיבים המרכזיים בפינת האוכל. מדובר בפריט מרכזי לא רק ברמה השימושית, אלא גם ברמת המראה של הפינה כולה. סעודת מלכים לא יכולה להתרחש על שולחן קטנטן. לכן אנו ממליצים על שולחן רחב ממדים, שעליו ניתן להניח מגוון מנות ולהתרווח כראוי. לצד זאת, לא בכול בית ישנו חלל גדול מספיק לשולחן גדול, אך יש לכך פתרונות. אחד הפתרונות הוא לבחור בשולחן שניתן לפתוח אותו בעת הצורך. כך אתם יכולים להתאים את גודלו למספר הסועדים ולמאורע. הפתרון השני הוא העיצוב שאותו אתם בוחרים. פריט בעיצוב ייחודי בעל רגליים מרשימות וגימור איכותי, ייצור תחושת הדר גדולה לא פחות מאשר שולחן רחב ממדים.

כמובן שהעיצוב הוא מאפיין חשוב, לא משנה מהו גודלו של הפריט. כדי ליצור תחושת מלכות אמיתית, העדיפו רהיט עם מאפיינים יותר עגלגלים וזורמים. נסו להימנע בבחירה בצורות גיאומטריות ומודרניות. אם אתם רוצים ליצור דרמה בעיצוב, היוצרת תחושת רושם, בחרו בשולחן בצבע שחור – בחירה לא שגרתית. שולחן בצבע שכזה מועד הרבה פחות לכתמים ולכלוך.

כיסאות מלכות

סעודה מלכותית היא חגיגה של שפע והדר, ומה מהודר יותר מכיסאות אוכל מרופדים, נוחים ורחבי ידיים. אנשים רבים חוששים להכניס כיסאות מרופדים לפינת האוכל, במיוחד אם יש ילדים בבית. אך החשש אינו מוצדק אם יודעים לבחור את הכיסא הנכון. למעשה, ישנם ריפודים שאותם ניתן להסיר בקלות ולכבס לאחר הסעודה. כך תמיד תוכלו להיות רגועים שריפוד הכיסאות יהיה נקי ורענן. הישיבה על ריפוד נעים מעניקה תחושה אקסקלוסיבית הרבה יותר מהישיבה על כיסא שאינו רך.

אם יש בחדר מרחב רב, אנו ממליצים לבחור בכיסאות בעלי משענות ידיים, שנותנים ליושב תחושה מפנקת במיוחד של מרחב פרטי לצד שולחן האוכל. אך באזורים קטנים יותר, בהחלט ניתן ואף מומלץ לוותר על משענות הידיים, כדי שניתן יהיה להכניס יותר כיסאות בנוחות.

באשר לעיצוב, ניתן בהחלט לבחור בצבעים קלאסיים כמו לבן או קרם, אך אפשר דווקא ליצור ניגודיות מעניינת עם צבעים בולטים כמו חרדל או ירוק. לעיצוב ייחודי עוד יותר, בחרו בהדפסי פרחים המכניסים גם רובד של מרקם בעיצוב החלל.

שטיחים מהודרים

יש משהו בשטיח איכותי וגדול, שגורם לעיצוב לעלות ברמה. לכן אנו ממליצים על הנחת שטיח מהודר על רצפת פינת האוכל. חשוב שהשטיח יהיה גדול מספיק כך שכל פינת האוכל תיכנס בתוכו, כדי שהוא יהיה תחום בצורה ברורה. זהו אגב פתרון נפלא במיוחד לפינות אוכל הנמצאות בחלל המשלב גם אלמנטים אחרים. כדאי לבחור בשטיח בדוגמה קלאסית, או כזה שהוא בצבע אחיד, שכן זהו רק המצע לפינת האוכל עצמה. בנוסף חשוב שיהיה זה שטיח עמיד הדוחה לכלוך, כדי שלא תצטרכו לשלוף אותו לניקוי יבש לאחר כל ארוחה. העדיפו שטיח בעל סיבים קצרים, שאותו תוכלו לשאוב בקלות מבלי שיכלאו בו חתיכות ולכלוכים עקשניים. השטיח הנכון יקנה לחדר מראה חגיגי ומושקע, ויחסוך לכם הרבה עבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר