כראמל חוזרת לעונה טלוויזיונית חדשה

כראמל מביאה את סיפורם של שלושה אחים – רובי, גול ואל-אל שנאספו מבית יתומים ואומצו על ידי גברת מילה לפני כעשור. צילום מיכה לובטון

'כראמל' – מסדרות הילדים המצליחות בישראל וזוכת פרסי האקדמיה, שהגיעה לעשרות מיליוני צפיות ואהובה על ילדים, חוזרת בעונה חדשה. הסדרה תשודר החל מ-18 בפברואר 2024, בימים ראשון עד רביעי, בשעה 15:30 ב- כאן חינוכית וכאן BOX.

צילום כאן

השחקניות והשחקנים הם אפרת בוימוולד, לירית בלבן, יובל סגל, יואב דונט, ליר עיסא, יונתן בר אור, עומרי לקס, מאי קורץ, מולי שולמן, בר ברימר, ענת מגן- שבו, אודי גוטשלק, עידו קולטון, ליאן בן ישי, דריה רוזן, נבו קמינקא ורבים נוספים.

כראמל מביאה את סיפורם של שלושה אחים – רובי, גול ואל-אל, שנאספו מבית יתומים ואומצו על ידי גברת מילה לפני כעשור. אל אל הוא הבכור המטופח, גול הוא האמצעי שאינו שיא החוכמה, ורובי האח הקטן, טוב הלב, שגם הוא מגיבורי הסדרה, שמוביל אותה החתול המדבר כראמל.

צילום כאן

עלילת העונה החדשה ממשיכה את אירועי העונה הקודמת: גברת בלום שבה לחייהם של הילדים, רק שהפעם היא עונדת את "טבעת השכחה", מה שמונע מכולם לדעת מי היא. ויש, שהצטרף אל המשפחה בעונה הקודמת מאתגר את המורים בבית הספר. גם פרנקו השומר הקשוח עם כובע הבוקרים והקיסם בפה, חוזר בעונה החדשה בה מתקיימת החתונה של מילה וספ, נבל חדש מצטרף (פרופסור דה ויל), וגם רוח רפאים שובבה מצליחה להפר את הסדר הקיים.

הסדרה מבוססת על סדרת ספרי "כראמל" של הסופרת מאירה ברנע גולדברג. יוצרים ותסריטאים: שירילי דשא ורועי שגב, במאי: רועי שגב, חברת ההפקה: יולי אוגוסט הפקות. העונה תכלול 20 פרקים, כל פרק כ-25 דקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר