כרמית תעשיות תייבא ותשווק את שוקולד מאסטר מרטיני לשוק המקצועי

המותג האיטלקי מאסטר מרטיני (MASTER MARTINI) מתמחה בתחום האפייה הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי והמותג זוכה להערכה בינלאומית מקונדיטורים בעולם
המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית כרמית תעשיות לחיזוק קטגוריית חומרי גלם איכותיים לשוק התעשייתי והמקצועי בישראל בכלל ולקטגוריית השוקולד ונגזרותיה בפרט

כרמית תעשיות ממתקים קיבלה את הנציגות הבלעדית לייבוא ושיווק בישראל של המותג האיטלקי מאסטר מרטיני (MASTER MARTINI), המתמחה בתחום האפייה הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי. בכרמית אומרים כי חברת יוניגרה (UNIGRA)  האיטלקית שמשווקת את מותג מאסטר מרטיני, היא אחת החברות הגדולות בעולם בייצור ושיווק חומרי גלם לעולם המאפה והגלידה, עם מחזור מכירות של מעל 600 מיליון אירו.

החברה נוסדה ב- 1972, כ- 40% מפעילותה מתבצעת מחוץ לגבולות איטליה, ומוצריה משווקים ליותר מ- 100 מדינות בעולם. מותג מאסטר מרטיני זוכה להערכה בינלאומית מקונדיטורים בעולם. כל מוצרי החברה כשרים תחת השגחת ה- OU, ובשיתוף עם כרמית מבוצעים מהלכים לשדרוג כשרויות, על מנת לאפשר הרחבת פעילות בישראל.

מתניה שוורץ, מנכ"ל כרמית, אומר: "המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שעיקרה חיזוק קטגוריית השוקולד ונגזרותיה גם בשוק המקצועי בישראל. כמו כן המהלך יאפשר לנו להציע מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים בינלאומיים כשרים. תחת מותג  מאסטר מרטיני ניתן למצוא מגוון עצום של פתרונות לעולמות האפייה והגלידה. בין התחומים הבולטים של החברה: שוקולד ותחליפי שוקולד, קצפת צמחית פרווה UHT, מחיות ורטבים לגלידה, מרגרינות ושמנים, מחיות לוז ופיסטוק איטלקיים איכותיים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר