לבנטיני: תפריט קיץ חדש, שפית חדשה ופסטיבל לילה

מסעדת לבנטיני פותחת את העונה הכי חמה בשנה ומזמינה אתכם להתענג על תפריט קיץ חדש, ופסטיבל לילות קיץ משכר. את תפריט החדש הרכיבה השפית המוכשרת אמילי גולדברג שמביאה כשרון, נשמה והמון אהבה לתפריט המבוסס על בשר, פירות ים, צ'ילי, ג'ינג'ר ושמן זית

מסעדת לבנטיני פותחת את העונה הכי חמה בשנה ומזמינה אתכם להתענג על תפריט קיץ חדש, ופסטיבל לילות קיץ משכר. את תפריט החדש הרכיבה השפית המוכשרת אמילי גולדברג שמביאה כשרון, נשמה והמון אהבה לתפריט המבוסס על בשר, פירות ים, צ'ילי, ג'ינג'ר ושמן זית.

ולהלן הצצה בתפריט החדש של לבנטיני:
סאביצ'ה דג היום על בסיס צ'לי, כוסברה ואבוקדו (28 שקל), שרימפס מוקפץ בשמן זית, עגבניות, שום, יין לבן, ג'ינג'ר וצ'לי (66 שקל), מולים טריים ביין לבן ועשבי תיבול (64 /37 שקל), אנטריקוט 300 גר (62 שקל), כנפיים ברוטב צ'לי מתוק (36/21 שקל), טארט אספרגוס ובצל (39 שקל), באס בשמן זית שום וטימין על הגריל (64 שקל).

פסטיבל הלילה של לבנטיני מציע אופציה תוססת, עירונית וזולה, מדי לילה, החל מחצות בלבנטיני שבנווה צדק. בתפריט: העיקריות הכי פופולריות בתפריט+ תוספת+ משקה אלכוהולי (לפי בחירה) במחיר נמוך ממחיר העיקרית הרגילה. הפסטיבל יתקיים לאורך כל חודשי הקיץ בימים ה'-ו' החל מהשעה 1:00 אחר חצות וביתר ימות השבוע החל מחצות.

הצצה לתפריט הלילה: העיקריות הכי פופולריות בתפריט+ תוספת+ משקה אלכוהולי (לפי בחירה) במחיר נמוך ממחיר העיקרית הרגילה. לדוגמא: אנטריקוט 300 גר' שעולה 62 שקל (ללא תוספת) יימכר בתקופת הפסטיבל בתוספת צ'יפס ומשקה אלכוהולי לבחירה במחיר של 56 שקל בלבד. סביצ'ה סיבס עם אבסולוט ואשכוליות לדוגמא במחיר של 28 שקל (בדר"כ מחיר השתייה בלבד) או נקניקיות צ'וריסוס בגריל עם פירה, עגבנייה צלויה וחרדל +כוס בירה אגנברג מהחבית רק ב- 36 שקל.

לבנטיני ממוקמת בבית ישן בנווה צדק בתל אביב. המטבח בסגנון ים תיכוני משלב חומרי גלם וטעמי ספרד-איטליה ואגן הים התיכון לצד תפריט אלכוהול עשיר במחירים עממיים השווים לכל כיס ונפש.

לבנטיני
אחד העם 3, תל אביב
טלפון: 5171745 – 03


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר