ליימן שליסל תציג מוצרים כשרים ב"כושר פסט" – שוק האוכל הכשר בניו יורק

בין המוצרים שיוצגו בתערוכה גם כאלו המיוצרים בארץ כמו גם מוצרים כשרים המיובאים ארצה ע"י ליימן שליסל ובהם: מנטוס, קליית גת וטופס

ליימן שליסל, מהמובילות ביבוא, שיווק והפצה של ממתקים ומזון, תשתתף השנה ב"כושר פסט" – שוק המזון הכשר שייתקיים בניו יורק בין ה- 15 ל- 16 בנובמבר 2005. ה"כושר פסט", שמתקיים בכל שנה בחודש נובמבר, מאגד יצרנים וספקים של מזון כשר מארה"ב ומרחבי העולם תחת קורת גג אחת ונחשב למוביל ולפופולארי מבין תערוכות האוכל הכשר בעולם (בשנה שעברה נרשמו כ- 40,000 מבקרים בתערוכה).

במסגרת התערוכה, תציג ליימן שליסל את מוצרי "קליית גת", "מנטוס", ומגוון מוצרי "טופס". לדברי מוני ליימן, מנכ"ל ליימן שליסל, ההשתתפות ב"כושר פסט" מאפשרת חדירה לשוק האמריקאי המיחס חשיבות רבה לאוכל כשר. בארה"ב הכשרות מהווה תו תקן של איכות, ניקיון וטריות גם לצרכנים שאינם יהודים או שומרי מסורת. לליימן שליסל יש יתרון כמי שמחזיקה זיכיון יבוא ושיווק של מגוון מותגים בינלאומיים שהוכשרו במיוחד לשיווק בארץ ובכוונת החברה לנצל יתרון זה ולחדור באמצעותו גם לשווקים האמריקניים. עוד מסר ליימן כי בכוונתם לנצל את השהיה בארוע מזון זה גם כדי לבדוק ולחוות את החידושים והחדשות בתחום הנדסת המזון הכשר.

רקע ליימן שליסל
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, פררו רושה, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר