ליפשיץ – טאפאס בר אורבני

ליפשיץ- משלבת בין אוכל, אמנות מודרנית ועיצוב אורבני. ליפשיץ, טאפאס בר חדש, שפתח השף אמנון ליפשיץ, מציע אלכוהול וטאפאס באווירה אורבנית בחלל שמשלב עיצוב מברזל ואומנות (חלקה של הצייר אורי ליפשיץ, אביו של אמנון ועבודות פירזול של אחיו, גיורא)

ליפשיץ- משלבת בין אוכל, אמנות מודרנית ועיצוב אורבני. ליפשיץ, טאפאס בר חדש, שפתח השף אמנון ליפשיץ, מציע אלכוהול וטאפאס באווירה אורבנית בחלל שמשלב עיצוב מברזל ואומנות (חלקה של הצייר אורי ליפשיץ, אביו של אמנון ועבודות פירזול של אחיו, גיורא).

ליפשיץ, שפותח את דלתותיו החל מהשעה 19:00, מידי ערב מגיש תפריט הטאפאס שמחולק לשלושה חלקים: ים, יבשה וצומח. אמנון, הבעלים והשף, עבד בניו יורק כארבע שנים, והתמחה ב-NOBU.

התפריט כולל: מולים באוזו, שמן זית וקוביות זוקיני (28 שקל), קלאמרי על הפלנצ'ה צרוב בתיבול סומאק וטבסקו על מצע ירוקים (27 שקל), סינטה על הפלנצ'ה בחרדל ובלסמי עם עגבניה וירוקים (32 שקל), פרגית צרובה בטרגון ולימונים כבושים על מצע בורגול (27 שקל), כרישה אפויה על בצק עלים בתיבול גבינה כחולה (21 שקל), קרנץ נוגט ואגוזים עם גנש שוקולד (15 שקל).

את הטעמים ניתן ללוות מספר רב של סוגי וודקה פרימיום ובסוגי קאוות, שמשדרגות את החוייה.

על העיצוב
ליפשיץ הוא בר אינטימי בצבעי אפור, שחור ולבן עם אלמנטים מעולם היצירה הפרוע שמקבלים פרשנות אורבאנית מאופקת. על העיצוב אחראים אסף וארין תבור שמנסים למצוא את האיזון בין כשרון וטירוף לאיפוק וסולידיות.

במקום שנדליר המורכבת מלהקת עורבים מתעופפים, הנשקפת דרך מראה וכן, נעשה שימוש באלמנטים מעולם החי, במשחקי תאורה מרתקים ובחומרי נחושת וברזל חשוף. האווירה האורבאנית המתכתבת עם עולם החי הפרוע מספקת חוויה תל אביבית, נינוחה ואינטימית שמשלימה את החוויה הקולינארית.


ליפשיץ בר
בן יהודה 155, תל אביב
טלפון: 5272517 03


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר