ליקרים ליום השוקולד העולמי שחל מדי שנה ב-7.7

לרגל יום השוקולד העולמי (קוראים לו גם הבינלאומי) שחל מדי שנה ב-7.7 הנה מספר הצעות לליקרים על בסיס שוקולד – כשרים ולא כשרים. דרך אגב אפשר ליהנות מהם כל השנה ובכלל משוקולד מוצק ונוזלי

צור עולם של יין – הליקרים הכשרים של Schmerling's

שמרלינג ליקר שוקולד טהור – עם 17% אלכוהול

דבר היבואן: ליקר העשוי משוקולד שוויצרי איכותי מוספג באלכוהול ומיושן בחביות עץ אלון לתקופה של 60 יום, אז מעורבים הרכיבים עם קקאו וסוכר טהורים ועוברים תהליך זיקוק להספגת הטעמים. הליקר חלק וקרמי, בעל גוף מלא ועשיר. מתאים לשתייה נקייה ומעולה עם תוספת של קרח. המחיר 99 ₪.

שמרלינג ליקר שוקולד לבן – עם 17% אלכוהול

דבר היבואן: העושר הקלאסי של שוקולד שמרלינג לבן בליקר חלק וקרמי. עשוי משוקולד שוויצרי איכותי ומיושן בחביות עץ אלון לתקופה של 60 יום. המחיר 99 ₪.

שמרלינג שוקולד מנטה – עם 15% אלכוהול

דבר היבואן: שילוב של מנטה ושוקולד מרענן. טעם שוקולדי עשיר עם טעם נענע מרענן. ליקר קרמי אך לא סמיך מדי. מתאים במיוחד לקוקטיילים קלאסיים צוננים ובליווי קרח. המחיר 99 ₪.

שמרלינג שוקולד תפוז – עם 15% אלכוהול

דבר היבואן: שני הטעמים עובדים היטב, והמשקה מתאים כתוספת בהגשה בפני עצמו או שילובו בקוקטייל. המחיר 99 ₪.

את הליקרים של שמרלינג ניתן להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ

הסקוטית מבית ישרקו – הליקרים של Bottega

בוטגה ג'יאנדויה – Gianduia עם 15% אלכוהול

דבר היבואן:  ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד וממרח אגוזים הנקרא גם ג׳יאנדויה. ליקר שוקולדי בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 17%. ארומה ברורה של ממרח אגוזים וטעם אופייני של גראפה ברקע. טעם מעודן ושמנתי המזכיר אגוזי לוז. מתאים כקינוח לאחר ארוחה, להגיש קר או בזילוף מעל קינוחי גבינות. המחיר 89 ₪ ל-500 מ"ל.

בוטגה נֶרו – Nero – עם 15% אלכוהול

דבר היבואן: ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד מריר. ליקר שוקולד מריר בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 15%. ארומה בולטת של שוקולד מריר עם טעם אופייני של גראפה ברקע. מתאים כקינוח לאחר ארוחה או כמשקה פנאי. להגיש קר או כתוספת לגלידות. המחיר 89 ₪ ל-500 מ"ל.

את הליקרים של Bottega ניתן להשיג ברשת טיב טעם, בחנויות מובחרות ובמסעדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר