ללמוד איך להפיק את המקסימום מצלייה על גריל גז

סדרת סדנאות צלייה מעשית בניצוחו של דן הולנדר, שהראשונה ביניהן תתקיים לקראת יום העצמאות
כרמל דיירקט וקייטרינג בוטיק דרך הגריל משלבים כוחות בסדנאות צלייה בהן ילמדו לתפעל גרילי גז, לבחור נתחים אצל הקצב, וסגנונות צלייה שונים

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בעולם בתחום גרילי הגז, מעשנות, טאבונים, כלי בית ואביזרי בישול,  חברה לקייטרינג בוטיק "דרך הגריל'. ביחד הם יציעו סדרת סדנאות צלייה מעשית בניצוחו של דן הולנדר, שהראשונה ביניהן תתקיים לקראת יום העצמאות. בסדנאות ילמדו המשתתפים  לתפעל מגוון רחב של גרילי גז בטכנולוגיות שונות, כיצד לבחור את הנתחים אצל  הקצב, סגנונות תיבול שונים, סגנונות צלייה, ויקבלו טיפים רבים.

צולים, מתנסים ולומדים טכניקות צלייה שונות על גרילי גז ממותגי GRANDHALL ו- NAPOLEON
צולים, מתנסים ולומדים טכניקות צלייה שונות על גרילי גז ממותגי GRANDHALL ו- NAPOLEON. צילום רועי שר

מדובר בסדנה מעשית, שבמהלכה צולים, מתנסים ולומדים טכניקות צלייה שונות על גרילי גז ממותגי GRANDHALL ו- NAPOLEON, כאשר כל זוג משתתפים עובד על גריל. בסוף הסדנה יוצאים המשתתפים עם הידע הדרוש כדי לקיים חווית צלייה ביתית מותאמת לצרכיהם ולרצונותיהם. משך הסדנא 3-4 שעות (אין צורך בידע מקצועי מקדים). המחיר 400 שקלים ליחיד, וכולל יין לאורך כל הערב, מנות לצד הבשר, כל הבשר לצלייה, סינר ממותג, תפריט וחוברת מתכוני גריל.

סדנה ראשונה תתקיים באולם התצוגה של כרמל אאוטדור, משכית 1 הרצליה פיתוח, ביום חמישי 27.4.2017 מ- 19:00. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים : 1-700-700-642. ניתן לברר על מועדי הסדנאות הבאות ולהירשם באתר החברהבפייסבוק  או 1-700-700-642.

תגובה אחת

  1. תאכלס הכל תלוי בגריל. אם יש גריל טוב ואיכותי אז הטעם של הבשר גם ישתפר משמעותית. אני הבנתי את זה אחרי שממנגל חשמלי עברנו לגריל גז של קולמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר