ללקק אצבעות בסניף כפר סבא של רשת העוף העולמית KFC

התפריט בKFC כפר סבא ובכול סניפי הרשת בישראל שומר על הטעם המקורי שמבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים. צילום KFC
ב-KFC ישראל כמו בכול סניפי הרשת עובדים לפי אותה נוסחה מוצלחת בה טבחים מקצועיים מצפים את העוף הטרי בצורה מסורתית ביותר מ-25,000 מסעדות וביותר מ-142 מדינות ברחבי העולם

אני פותח עם וידוי. יש לי סימפטיה מיוחדת לרשת העופות קנטאקי פרייד צ'יקן – KFC , וכתושב השרון כששמעתי שנפתח סניף חדש – ה-15 בישראל, הגעתי למקום בקניון G שבכפר סבא כבר ביום הפתיחה.

סניף KFC באמסטרדם

יש לי חבר, קיבוצניק לשעבר, שלפני שנים רבות נדד להולנד. בכול ביקור שלי באמסטרדם הוא הגיע מהכפר שלו בצפון מזרח הולנד, והמסעדה היחידה שעניינה אותו בעיר הגדולה, הייתה סניף KFC ברחוב הראשי המוליך אל תחנת הרכבת – "לאכול ת ר נ ג ו ל ו ת"’ הייתה קריאת הקרב שלו.

כשהייתי עם רעייתי בסין, מדי פעם היינו צריכים לאזן את הטעמים המקומיים במשהו מערבי יותר. הפתרון של ארוחת ערב בסניף KFC בו פגשנו בכל עיר, היה הנוח ביותר: מצביעים על התפריט המצולם המואר שיש בכול סניף מעל ראשי הצוות, מכוונים לתמונת באקט (דלי) קרטון שמכיל עופות מטוגנים, צ'יפס, קלחי תירס (שם זה בתפריט) ובקבוק קולה, אומרים בעברית, בקול סמכותי, "זה!", ותמיד הבינו אותנו (בתפריט כאן קוראים לזה "באקט קבוצתי שכיף לטרוף ביחד וכולל את כל הטוב של KFC").

הבוקס מאסטרים של KFC. צילום KFC

אז ברור שהגעתי לסניף החדש בכפר סבא ביום הפתיחה, ונהניתי מאוד מהמנות שהזמנתי, שהיו טריות, חמות וטעימות מאוד: בוקס מאסטר קלאסי – מילות קוד שמסתירות מאחוריהן לאפה או טורטייה מקופלת, המתוארת בתפריט כך: "טורטיית הדגל, פילה עוף, תפוח אדמה האש–בראון (לביבת פירה), חסה, עגבניות ומיונז" – 34 ₪. פעם ראשונה שפגשתי מנה זאת, הופתעתי ונהניתי מאוד – מומלצת.

העופות של KFC – טריים וטעימים. צילום KFC

כמו כן קיבלתי מנת ספיישל של שתי כרעים ושוק-פולקע אחת, היישר מהטיגון, לא לגלות אצלי בבית כי כאן זה יותר עסיסי וטעים. את כל המנות בתפריט ומחיריהן תמצאו כאן.

הצעירים רצו עוד צ'יפס – הם צודקים. צילום KFC

הופתעתי מאיכות הצ'יפס המעולים, ואת זה אני אומר כמי שאינו ממש חסיד של צ'יפס. כשהצעתי לשלושה הנערים הצעירים שישבו מולי לחלוק איתי את העופות, הם הסתפקו בשלהם, ביקשו ממני את הצ'יפס – וקיבלו.

"טעים העוף?" שאל ילד אחד את חבריו ליד השולחן. אחד אמר "טעים", והשני אמר "אל תשים קטשופ, זה פחות טעים עם קטשופ", אבל הילד השואל הרגיע אותו: "אני לא אוהב קטשופ".

פתיחת סניף כפר סבא של KFC: עומר זיידנר מנכ״ל KFC ישראל (מימין), חיים כצמן מייסד ומנכ״ל G City, רפי סער ראש העיר כפר סבא. צילום ערן קליגר

שלא במפתיע, מי שהגיע ביום הפתיחה ל-KFC החדש בכפר סבא (דרך אגב, בראש תלוש ההזמנה כתוב  "KFC כפר סבא kfs" – אהבתי את חוש ההומור) כדי לעקוב מקרוב אחרי צוות העובדות והעובדים ואחרי תגובות הלקוחות, הוא עומר זיידנר, מנכ"ל KFC בישראל, שאומר: ״KFC הגיעה לישראל עם מטרה ברורה להביא את הטעם הנפלא של הרשת לכול הארץ. מאז כניסת הרשת אנחנו מקבלים אלפי פניות מלקוחות שמבקשים סניף בעיר מגוריהם, ואנחנו עובדים ללא הפסקה על מנת לפתוח סניפים נוספים במרכז ולעמוד בביקוש של הישראלים לטעם האהוב של KFC״.

דבקים במתכון המקורי. צילום KFC

שאלתי אותו מה סוד ההצלחה שלהם בארץ, אחרי מספר ניסיונות קודמים של גורמים אחרים שלא צלחו. "סוד ההצלחה הוא שאנחנו דבקים במתכון המקורי של קולונל הרלנד סנדרס אשר יצר את מתכון ה-finger likin’ good (כאן אוכלים בידיים ומותר ללקק אצבעות) לפני יותר מ-75 שנה, ועושים זאת ללא תחליפים.  התפריט במסעדת כפר סבא, ובכול סניפי הרשת בישראל, שומר על הטעם המקורי שמבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים, ומסורת ההכנה של המנות במסעדות הרשת ברחבי העולם. אנשי הרשת העולמית מגיעים לביקורים ועוקבים אחרי האיכות שלנו", אומר עומר זיידנר. אז היום יש להם 15 סניפים, ואני אומר שההצלחה תלך ותגדל ככול שהם יתמידו להתמיד.

סניפי KFC אינם כשרים. רשימת הסניפים כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר