לראשונה: ה- USDA העניק את אישורו ל"בשור" הישראלית לתוכנת בניית תפריטים מאוזנים

ה- USDA, משרד החקלאות האמריקאי האחראי גם על הזנתם של התלמידים האמריקאים העניק את אישורו לחברת "בשור" הישראלית, בבעלותו של שגיא זגגי, על פיתוח תוכנה חדשה הבונה תפריטים מאוזנים בערכם הקלורי, תוך שליטה בניהול מלאי המזון של הארגון.
בשור היא הראשונה בישראל המקבלת את האישור, ואחת מחמישה חברות בעולם כולו אשר זכו באישור זה המאפשר לראשונה תכנון תפריט מורכב ומאוזן והופך את עבודתו של איש התזונה ליעילה וחכמה יותר.

חידוש זה הוא פרי פיתוחה הבלעדי של חברת בשור בבעלותו של שגיא זגגי עבור חברת PCS-RCS האמריקאית.

תוכנת TrakNOW ראשונה מסוגה בישראל, והיא מסייעת לאיש התזונה הן בתכנון תפריט בריא ומאוזן והן בניהול המלאי בצורה חכמה.

התוכנה מנתחת את ההרכב התזונתי של כל תפריט, ובנויה לתכנון מתכונים מכל סוג. התוכנה מכילה מאגר מוצרים מגוון המלווה את המשתמש בתהליך הכנת המתכונים ורכישת המוצרים.
ההיא מותאמת ספציפית לאופי והצרכים של כל אוכלוסיה, ובכך יכולה לשמש בתי חולים, בתי מלון, חברות קייטרינג, בתי אבות, מסעדות, וחברות גדולות נוספות.

הפעלת התוכנה פשוטה ולא דורשת התקנה מיוחדת, אלא מבוססת על דפדפן האינטרנט אקספלורר המצוי בכל מחשב. התוכנה מורכבת מפלטפורמה גמישה הניתנת לשינויים והתאמות על פי צרכיה ומטרותיה של כל חברה וחברה.

בשור היא חברה המתמחה במציאת פתרונות בכל הקשור לניהול ידע וניהול תקשורת. לקוחותיה כוללים את: ריטליקס, תע"א, משרדים ממשלתיים ועוד.

פרטים נוספים על חברת בשור באתר: www.bsorprojects.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר