לראשונה רב-קו משולב עם הנחה לתיירים בכניסה לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים

כרטיס ISRAEL PASS החדש יימכר בשלב הראשון לתיירים בעמדת "על הקו" בנתב"ג ויאפשר נסיעה בתחבורה הציבורית וכניסה לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים

על רקע הגידול בתנועת התיירים לישראל והרצון להעצים את חווית הביקור שלהם בישראל תוך הפיכת הטיול לנוח וידידותי יותר עבורם, מציגים רשות הטבע והגנים, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ומשרד התיירות, כרטיס רב-קו משולב לתחבורה ציבורית הנותן גם הנחה בכניסה לשמורות הטבע והגנים הלאומיים. הכרטיס החדש זהה לכרטיס רב-קו אנונימי נטען ללא צורך במסירת פרטים אישיים, כאשר בנוסף הוא משלב כניסה למספר אתרים של רשות הטבע והגנים, בדומה לכרטיסי התייר הקיימים כיום, של שלוש ושל שש כניסות משולבות. השקת הכרטיס החדש היא פרי שיתוף פעולה של רשות הטבע והגנים, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה ומשרד התיירות, כאשר בעתיד צפויים להצטרף גופים נוספים. במסגרת זאת גם הוקם אתר מידע באנגלית לנוחות התיירים המגיעים לישראל.

צילום חגי דביר רשות הטבע והגנים
צילום חגי דביר רשות הטבע והגנים

שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים, אומר: "הכרטיס נועד בעיקר לתיירים עצמאים כפי שמכונים בעגה המקצועית FIT, המטיילים לבדם, ומגיעים לארץ לפרק זמן קצר. מטיילים אלו, שמספרם היחסי בקרב כלל התיירים שמגיעים לישראל עולה בשנים האחרונות באופן משמעותי, נדרשים לפתרון משתלם וידידותי של תחבורה ציבורית וכניסה למבחר גנים לאומיים ושמורות טבע, שחלקם לפחות נחשבים לאתרי ביקור חובה במסגרת טיול בישראל. השקת הכרטיס החדש, שהתאפשרה בזכות שיתוף פעולה פורה ומתמשך עם משרדי התחבורה והתיירות, מציבה אותנו בשורה אחת עם הערים הגדולות והמובילות בעולם בתחום התיירות שמציעות כרטיסים דומים".

אמיר אסרף, מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, אומר: "המטרה העיקרית שלנו היא להנגיש את התחבורה הציבורית לציבור ובכלל זה גם לתיירים. אני שמח על שיתוף פעולה בין המשרדים והגופים השונים, שרואים את התחבורה הציבורית כשירות משמעותי וחשוב לתייר". בשלב זה, שמוגדר כפיילוט למשך מספר חודשים, ניתן יהיה לרכוש את שני סוגי הכרטיסים (שלוש כניסות  ושש כניסות לשמורות הטבע והגנים הלאומיים) בעמדת "על הקו" של משרד התחבורה בנתב"ג (טרמינל 3 – אולם הנוסעים הנכנסים), כאשר בעתיד הכרטיסים צפויים להימכר גם במוקדי תיירות נוספים ברחבי הארץ, וכן לכלול אתרי תיירות נוספים, כמו גם הנחה על מגוון שירותי תיירות כגון לינה והסעדה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר