מאפיות אנג'ל בחרה ב-Infor M3 כפתרון ה-ERP שלה

Infor M3, פתרון ERP לתעשייה, נבחר מתוך תשעה פתרונות של חברות בינלאומיות וישראליות שהתמודדו על הפרויקט, וזאת לאחר שהציג התמחות ענפית בתעשיית המאפיות, ויכולת לענות על כלל הצרכים הייחודיים בענף המזון הטרי, אשר כוללים תכנון הדוק של ייצור וניהול מלאי והפצה

לאחר שנים של פיתוח ERP עצמי, מאפיות אנג'ל  – המאפייה הגדולה בישראל, בחרה בחברת אינטנטיה להטמעת Infor M3 כפתרון ה- ERP (ניהול משאבים ארגוניים) שלה. 


פרויקט ההטמעה יתבצע במשך תשעה חודשים על ידי אינטנטיה, אשר מייצגת בישראל את הפתרון, ועתיד לעלות לאוויר בדצמבר 2016.

Infor M3, פתרון ERP לתעשייה, נבחר מתוך תשעה פתרונות של חברות בינלאומיות וישראליות שהתמודדו  על הפרויקט, וזאת לאחר שהציג התמחות ענפית בתעשיית המאפיות, ויכולת לענות על כלל הצרכים הייחודיים בענף המזון הטרי, אשר כוללים תכנון הדוק של ייצור וניהול מלאי והפצה.

ניבה קאליש, מנהלת מערכות המידע של מאפיות אנג'ל, אומרת: "במפעלי מזון טרי בכלל, ובמאפיות בפרט, הזמן אשר עובר מרגע יציאת המוצר מקו הייצור ועד הגעתו לצרכן הינו קצר במיוחד, מה שהופך את שלבי תכנון תהליכי הייצור וההפצה לחשובים במיוחד. לכן, בחרנו בפתרון שיכול להציע לנו כלי תכנון מתקדמים, אשר מקצרים את התהליך מרגע ההזמנה ועד לאספקה, ומאפשרים ניהול יעיל של משאבים וחומרי גלם".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר