מבצע קיץ ברשת taps: מרכיבים גלידה אישית ומשתתפים בהגרלת כרטיס טיסה

כל שנדרש הוא להיכנס לאחד מסניפי רשת taps (ת"א, רחובות, ראשל"צ), להרכיב את מנת הגלידה האישית על פי שיטת ההכנה של הרשת, למלא גלוית פרטים ולשלשל לתיבת ההגרלה הממוקמת בסניף

רשת גלידריות taps יוצאת במבצע קיץ, בו במהלך חודש יולי יוכלו להשתתף כל לקוחות הרשת, ויוגרלו בו זוג כרטיסי טיסה לכל יעד של ישראייר ברחבי העולם.

כל שנדרש הוא להיכנס לאחד מסניפי רשת taps (ת"א, רחובות, ראשל"צ), להרכיב את מנת הגלידה האישית על פי שיטת ההכנה של הרשת, למלא גלוית פרטים ולשלשל לתיבת ההגרלה הממוקמת בסניף.

הזוכה המאושר יקבל 3,500 ₪ למימוש לכל יעד אליו טסה חברת ישראייר, לחופשה זוגית או משפחתית, בארץ או בחו"ל. ההגרלה תיערך ב- 28/7/13.

taps מציעה גלידת יוגורט מארה"ב עם 21 טעמים שונים – העשויה מ- 100% יוגורט כשר המיובא מחברת YOCREAM. גלידת taps מיוגורט ללא שומן ומופחת שומן, כולל טעמים ללא סוכר. 
כל אחד מרכיב בעצמו את המנה שהוא הכי אוהב. בחנות ברזי גלידה למזיגה אישית במבחר טעמים, ומעל 50 תוספות מתוקות, מבחר סוגי פירות ורטבים מיוחדים.

בין הטעמים המיוחדים של גלידת היוגורט ניתן למצוא עוגיות, פיסטוק, עוגת גבינה ניו-יורקית, תות, קפוצ'ינו, ריבת חלב, שוקולד וניל ואחרים. ניתן להוסיף תוספות פרי טרי וכן תוספות מתוקות כמו נשיקות מרנג, מבחר שוקולדים, סוכריות גומי, מרשמלו. התשלום בקופה ולפי משקל (כ-10 ₪ ל- 100 גרם).

סניפי רשת taps: תל אביב (רח' הארבעה 2), ראשון לציון (קניון הזהב), רחובות (קניון רחובות).
פרטים באתר ובעמוד taps בפייסבוק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר