מבשלות בירה ישראל בקמפיין לבירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי בהיקף של כמיליון ₪

כחלק מהמהלך השיווקי משיקה החברה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך"

מבשלות בירה ישראל משיקה בירה שחורה מאלטי בבקבוק אישי 1/2 ליטר מפלסטיק, בעל פקק לשימוש מתמשך, לנשיאה ולשימוש נוח.
כחלק מהמהלך השיווקי משיקה החברה קמפיין שילוט חוצות ועיתונות באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, תחת הקונספט "קח מאלטי לדרך".

הקמפיין נועד להניע את הצרכנים לפעולת נשיאת המשקה מחוץ לבית. המהלך חושף את בקבוק מאלטי 1/2 ליטר וממצב אותו כמשקה בריאותי, טעים, מפנק ונוח לנשיאה.

מאלטי הנה בירה שחורה ללא אלכוהול, עשויה מרכיבים טבעיים בלבד, ביניהם: לתת, כשות, קרמל ומים, העוברת תהליך תסיסה קצר. צבעה הכהה מתקבל מלתת שחור קלוי התורם לה גם את הטעם הקלוי.

מותג מאלטי נמצא בגידול של כ- 33% מול שנה קודמת.
דיאט מאלטי, שהושק בפברואר 2002, נמצא בגידול שנתי קבוע של כ- 30%, ומהווה כ- 35% מהמותג.


קרדיטים

משרד פרסום: פובליסיס – אריאלי
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט דיירקטור: מיכל מנגוט
סופרוויזר: נועה פלציג
סמנכ"ל לקוחות: מיכל צרפתי-אפרת
פלנר: אלעד הרמל
סמנכ"ל מחקר ואסטרטגיה: עטרה בילר





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר