מה מציעים במסעדות ובתי קפה 2.22: קצת ט"ו בשבט אך לא בלבד

קמפיין חדש של החברה הכלכלית רהט ימשוך בשבתות אנשים באמצעות הקבביות שפזורות בעיר. החזון הוא שאנשים מכל הארץ יגיעו לרהט וייהנו מהתרבות ומהקולינריה המקומית כשלכל אטליז סיפור וטעמים משלו. בתמונה הקבב של אל חג'וג'. צילום נעמה ספיר
לסועדות ולסועדים הידד. לפניכם ריכוז נוסף של מסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ שמציעים מגוון של סגנונות, מטבחים ומיקומים. מקווים שתמצאו את המתאימים והטעימים לכן.ם אם בישיבה במקום, הזמנה הביתה או איסוף עצמי. בתיאבון

ט"ו בשבט

סטלה בייקרי: תפריט ספיישל ט״ו בשבט

סטלה. צילום גיא סידי

סטלה בייקרי בקניון קריית אונו מציעה את סדרת קינוחי הספיישל שיצרו חברי צוות הקונדיטורים שלהם לרגל ט״ו בשבט. לצד סדרת המאפים הקבועה הושקה ולקציה המיוחדת שכוללת קרואסון שקדים, קרואסון אוכמניות, קרואסון פיסטוק, קרואסון אוכמניות, עוגת תפוז-שקדים, עוגת פירות יבשים ופיצוחים, עוגת שמרים סינבון פירות יבשים ואגוזים, ומעדן שוקולד: שוקולד 70% מוצקי קקאו עם תערובת פיצוחים (אגוזי לוז, שקדים פקאן), ומעל  פירות יבשים. הקינוחים יימכרו בסטלה בייקרי בקניון אונו ובמשלוחים בקריית אונו וערים סמוכות. כשר.

אולה קאלה קיסריה: ספיישל ט"ו בשבט

אולה קאלה. צילום מהמסעדה

שף נתי אבגי ממסעדת אולה קאלה היוונית הכשרה בקיסריה, יציע לרגל ט"ו בשבט מנת ספיישל של סיגר גבינות עם פיצוחים ופירות יבשים. 16.1 ד 22.1  – המחיר 49 ₪.

מסעדת אולה קאלה – אלון התבור 11 פארק התעשייה הדרומי קיסריה. להזמנות: 077-9975754

בתי קפה ומסעדות

CAFÉ 99 במלון דן תל אביב: ארוחת בוקר לקהל הרחב שמשלבת בר בולנז'רי ופטיסרי

קפה 99. צילום גלי איתן

מלון דן תל אביב פותח את מסעדת CAFÉ 99, שתגיש ארוחת בוקר ממטבחו של השף עובד אלפיה לקהל הרחב. הארוחה משלבת בר בולנז'רי ופטיסרי, מנות פתיחה ועיקריות, בהגשה מול הנוף של חוף ימה של תל אביב. בארוחה יציעו מבחר לחמים ומאפים, גבינות בוטיק, חציל על האש וטחינה עם סחוג ירוק, צזיקי ועוד, לצד מנות ראשונות וסלטים המוגשים למרכז השולחן, כמו סלט קיסר, סלמון בכבישה מקומית, סלט שוק ו-'ערוק' – לביבות ירק עיראקיות, ומנות עיקריות לבחירה, כגוןביצה עלומה, בנדיקט, ארטישוק ירושלמי, מסבחה עדשים, קרוק גרוייר, ברד פודינג.

מסעדת CAFÉ 99 במלון דן תל אביב פתוחה לקהל הרחב בימים א'-ה' בין 08:00-11:00 בבוקר. מחיר הארוחה 120 ₪ למבוגר. להזמנות 03-5202492, או דרך Tabit

רהט: קבב לשבת בקבביות העיר הדרומית

הקבב של הבלקון ברהט. צילום נעמה ספיר

קמפיין חדש של החברה הכלכלית רהט, ימשוך אנשים לעיר באמצעות הקבביות ברחבי העיר. המטרה היא שאנשים מכל הארץ יגיעו לרהט, וייהנו מהתרבות ומהקולינריה המקומית שיש למקום להציע. הקבביות: אבו חסן, אטליז אל-טורקי, בלקון, אטליז מקור הבשר, קבב אל חג'וג'. בכל שבת, בין השעות 10:00- 20:00, מנה זוגית: 1/2 קילו קבב הבית, חומוס, חמוצים, עגבנייה ובצל על הגריל – 80  ₪. מנה משפחתית: 1 קילו קבב הבית, חומוס, חמוצים, עגבנייה ובצל – 130 ₪.

פרטים נוספים "תפדלו – החוויה הבדואית ברהט"

רשת קפה ביגה: תפריט חורף 2022

המבורגר צמחי של ביגה. צילום מולי נעים

ביגה – רשת פרימיום של בתי קפה בולנז'רי-פטיסרי עם 37 סניפים ברחבי חנכה את תפריט החורף שלה, המבוסס על מטבח איכותי ובריא עם מנות עשויות מחומרי גלם איכותיים וטריים. התפריט הותאם לרוח התקופה, והחשיבה שהובילה את השפים שבנו את התפריט הוא ליצור תפריט בריא יותר עם מנות בעלות ערכים בריאים לגוף תוך מתן דגש על מנות עשירות בחלבון עם טוויסט קולינרי,  כגון  ביגה בורגר – המבורגר Redefine meat  מוגש בלחמנייה נימוחה (בתמונה), מפרום במילוי קציצת בשר מהצומח, מוגש על קוסקוס עם לימון כבוש ואריסה, ספגטי בולונז  עם ראגו בשר מהצומח  עם ירקות שורש, יין אדום ורוטב עגבניות. לצד התפריט החדש של ביגה בכל סניף קיימת מעדניה המציעה מבחר מאפים ולחמים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בלבד הנאפים בעבודת יד בתנורי אבן,  דברי מאפה טריים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה ממחמצת. בנוסף המעדנייה מציעה מגוון עוגות ועוגיות, מטבלים, ממרחים, מוצרים ללא גלוטן ומוצרים ללא סוכר שאותם ניתן לרכוש הביתה.

לרשימת הסניפים של רשת ביגה

מסעדת a: שף יובל בן נריה משלב בתפריט מנה הכוללת את השמנת מהצומח פלורה

הקינוח של שף יובל בן נריה עם שמנת צמחית. צילום גלי איתן

מסעדת a החדשה בתל אביב של שף יובל בן נריה,  תחל לשלב כעת בתפריטיה מנות המבוססת על מזון מן הצומח, כדוגמת שמנת מהצומח 'פלורה פלנט' המבוססת על חלבון עדשים, מבית תאגיד המזון העולמי  Upfield המופץ בארץ על ידי דיפלומט. השף החליט לשלב את Flora plant professional, קרם רב תכליתי לבישול והקצפה (31% שומן) על בסיס עדשים שפותח בטכנולוגיה מתקדמת, וזאת במנת הקינוח שוקולד קראנצ' הכוללת בראוניז שוקולד מריר, מוס שוקולד אמאזאקה, קרם אפרסמון מותסס, יוזו וטוויל קקאו (בתמונה).

סיפורי אוכל: סופ"ש קולינרי בערבה הדרומית חמישי-שבת, 27-29.1.22

ב"סופר פודטראק" שבקיבוץ לוטן תוגש ב-27.1 ארוחת ערב צמחונית המשלבת תוצרת אורגנית מקומית. צילום ליטל שמואלי

עונת הטיולים בערבה הדרומית בשיאה, וזו הזדמנות לגלות את שלל החוויות שהערבה מציעה ולשלב בין טיולים לאוכל טוב. בתאריכים 27-29.1.22, חמישי עד שבת, יתקיים סופ"ש "סיפורי אוכל" לכל המשפחה, שכולו סיפורים וטעימות ובמהלכו ניתן יהיה לבקר באתרי התיירות השונים והמגוונים של הערבה הדרומית, וליהנות ממגוון פעילויות ומטעמים מתוצרת מקומית. זו תהיה חוויה של סוף שבוע שלם במרחב פתוח ובטוח הכולל לינה, שלל פעילויות לכל המשפחה, אוכל טוב, ונוף עוצר נשימה.

את התוכנית ופרטים אחרים תמצאו כאן

גרג קיטשן מוריה חיפה: חוויה המשלבת קולינריה ובילוי

גרג קיטשן מוריה. צילום אלעד גוטמן

מסעדת גרג קיטשן הממוקמת בכיכר ספר מוריה חיפה, מציעה מנות שף בהשראת שווקים בכל העולם – ממנות בשריות עד מנות חלביות וטבעוניות. ביניהן: כרובית שלמה עשויה בטאבון אבן, פילה דג ים צרוב עם ניוקי א-לה-רומאנה, סטייק מינוט של נתחי פילה בקר צרוב, פיצה טבעונית עם קרם כרישה, עוגת גבינה ניו יורקית עם קולי פטל, עוגת נמסיס שוקולד חמה. לצד המטבח בר משקאות עשיר המציע קוקטיילים מיוחדים תוצרת הבית, מבחר יינות עשיר ומשקאות איכותיים מרחבי העולם. בשעות הערב גם חוויית DJ  המלווה את הארוחה עם מוזיקה עכשווית.

גרג קיטשן – שד' מוריה 110 חיפה. משלוחים/איסוף עצמי 04-8330803 או באתר

Humber Burger Comber : מסעדת המבורגרים חדשה בגליל משלבת בין המטבח האמריקאי לאגן הים התיכון

הבורגר האטומי של הומבר קומבר. צילום נור עזאם

לאחרונה נפתחה  Humber Burger Comber- מסעדת המבורגרים שבראשה עומד השף היתם מצרי, שבמשך שנים התמחה בעולמות הבשר ובמטבח השאמי. במסעדה החדשה היתם מוציא את האורחים למסע קולינרי המתחיל בהמבורגריות האמריקאיות של המערב התיכון, וממשיך לתחנות שונות באזור אגן הים התיכון, כגון טריפולי, מרקש ואיזמיר. לצד ההמבורגרים יצר היתם תפריט קומפיר (Kumpir) – תפוח אדמה מוקרם וממולא בכל טוב, הנחשב לסטריט פוד פופולרי ברחבי טורקיה. כאן הוא מוצע לצד המנה הקלאסית גם בתוספות מיוחדות כמו שרימפס צרוב על הפלנצ'ה. כמו כן המסעדה מציעה ליין טוגנים ייחודי. המסעדה ממוקמת בכניסה לכפר נחף, ומשקיפה על נוף הררי רב קסם.

מסעדת המבר בורגר קומבר – כפר נחף גליל מערבי,  04-9122295 ,052-6409226

רשת חומוס יוסף: בשר מבית Redefine Meat על בסיס רכיבים מהצומח בלבד

חומוס עם בשר צמחי של רשת חומוס יוסף. צילום מהרשת

רשת "חומוס יוסף" מציעה בסניפיה מנות עם בשר מבית Redefine Meat על בסיס רכיבים מהצומח בלבד – ללא כולסטרול, ללא רכיבים מהונדסים גנטית, המעניק חוויה קולינרית בשרית מלאה. מנת חומוס עם בשר צמחי – 49 ₪, סיגרים במילוי בשר צמחי – 2 יחידות 29 ₪. בכך הרשת משלימה מהלך אסטרטגי ומציעה תפריט מלא ועשיר לקהל הלקוחות הצמחוני-טבעוני של הרשת, לצד חומוס איכותי הניתן למילוי חוזר, במחירים המוגדרים נגישים ואווירה ביתית.

להשיג בסניפי רשת חומוס יוסף: רמת אביב, חולון, פרדס חנה, בנימינה, גבעתיים, רמת גן – דרך הטייסים, ראש העין

רשת Si café: מנות החורף החדשות

המאפה הטוסקני של רשת סי קפה. צילום אסף קרלה

Si café היא רשת בתי קפה בפריסה ארצית, המונה 16 סניפים במתחמי תחנות הדלק של דור אלון ברחבי הארץ ולאורכו של כביש 6, שמציעים חוויה של מטבח וקפה איטלקי המותאם לחך הישראלי, עם שירות מלא במרבית הסניפים. הרשת  Si café מציעה עתה מנות חורפיות חדשות, המציגות מטבח איטלקי וטעמים ים-תיכוניים אהובים על הסועד הישראלי. ביניהן:  מרק קפאלטי – 33 ₪; מרק מיניסטרונה – 31 ₪; מאפה גבינות טוסקני (בתמונה) – 33 ₪; כריך בלקני – 35 ₪; פיצה סלק וגבינת עזים – 47 ₪; סלט קיסר – 49 ₪ (תוספת עוף 10 ₪).

לאתר רשת  Si café

 KFC ישראל: קינוחי דונאטס אוראו ודונאטס תות

הדונאטס של רשת KFC. צילום מהרשת

רשת KFC מרחיבה את היצע הקינוחים בארוחות, ותציע מעתה גם דונאטס שיימכרו בכל 8 מסעדות הרשת, כקינוח נפרד או כקינוח בארוחה. הדונאטס יוצעו ב-KFC בשני טעמים – אוראו או דונאט ממולא ומצופה תות המחיר: 12 ₪ לדונאט.

לאתר רשת KFC ישראל

 רשת קפה גרג:  תפריט חורף בשרי 2022

מנה בשרית חדשה ברשת גרג. צילום דן פרץ

גרג קפה חנכה תפריט בשרי חדש שיכלול מנות חדשות המצטרפות למנות הקלאסיות המוגשות כיום. המנות לוקטו על ידי השפים של גרג, במטרה ליצור חווית מסע בגלובוס המשלב צבעוניות, טעמים, ריחות, גיוון ואווירה. הטעמים החדשים נלקחו ממקומות שונים בעולם,כמו  איטליה, גיאורגיה, ספרד, צרפת,  גרמניה, וינה, אמריקה, אסיה וכמובן המטבח הישראלי. לדוגמא במנות הפתיחה: בקטגוריית המטבח האיטלקי: פסטה בולונז 59 ₪, פפרדלה עוף 64 ₪. גם במנות העיקריות ניכרת השפעה של טרנדים קולינריים מהעולם,  כמו: המבורגר 58 ₪, קציצות של בית 59 ₪, שניצל 61 ₪, חזה עוף 63 ₪, נודלס עוף וירקות 67 ₪, גיוזה סצ'ואן 69 ₪, פאד תאי בקר 72 ₪, קארי עוף 72 ₪. התפריט הבשרי מוצע בסניפים הבשריים של גרג: קניון עזריאלי חיפה, עופר גרנד קניון חיפה, קריית חיים, מתחם עופר חוצות המפרץ, מתחם ביג נצרת, קניון מבנה נצרת, קניון ארנה נהריה, וואדי ערה, בית רימון, קניון WE באקה, קניון חוצות כרמיאל, מתחם ביג ירכא, קניון G כפ"ס.

למידע על הסניפים הבשריים של רשת גרג

בר היין טרואר בחיפה: תפריט אוכל טבעוני שיוגש לצד היינות

גבינות טבעוניןת בטרואר. צילום אגמדיה

בחנות ובר היין טרואר בעיר התחתית בחיפה, מציעים תפריט אוכל טבעוני עם דגש על גבינות טבעוניות. את חנות ובר היין הקים לאחרונה אורי אוחנה. המקום משלב בתוכו בר יין וחנות לממכר יינות מכל העולם. בבר היין יש תפריט כוסות של 15 יינות שונים המתחלף כל שבועיים-שלושה, כדי לשמור על עניין ולספק חוויה מעט שונה בכל ביקור במקום. לצד היין מוצעות מנות קטנות שמטרתן לתמוך ביין. גם תפריט האוכל זוכה לריענון מפעם לפעם ועתה נכנסה לתפריט גם התייחסות לאוכל טבעוני.

טרואר חיפה – הנמל 35 (סמטה אחורית), 077-3503585

מסעדת כפר הנופש עין זיוון: גם המטיילים והמבקרים יכולים ליהנות מארוחות הבוקר כל ימות השבוע

מסעדת עין זיון. צילום דוד בורנשטיין

תיירות עין זיוון מזמינה את הקהל הרחב והמטיילים המגיעים ליהנות מעוצמות עונת החורף הייחודית ברמת הגולן, ליהנות גם מארוחת הבוקר הכפרית, הטרייה והעשירה שמוגשת במזנון בופה – כשרה, במסעדת כפר הנופש עין זיוון ומורכבת מחומרי גלם איכותיים ותוצרת הגולן,  ומוגשת כל ימות השבוע. בתפריט פירות טריים, מגוון סלטים וירקות טריים, ירקות אנטיפסטי, דגים כבושים ומגוון גבינות רכות וקשות, ריבות וממרחים הנעשים במקום בעבודת יד, לחמים טריים, מאפים מתוקים ומלוחים חמים מהתנור ועוגיות. ביצים במגוון צורות עשייה, עוד בתפריט- דגני בוקר, גרנולה ויוגורט עם דבש טהור ממכוורות הגולן וחלבה טרייה. מיצים טריים, שתיה קלה וחמה.

מסעדת כפר הנופש עין זיוון – כל השבוע 08:00-10:00. מחיר לאדם 60 ₪. יש להזמין מראש 073-7599793, או באתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר