מה עובדים רוצים כשי לחג? אוכל ועוד אוכל

מדווחים לנו על עלייה של 60% בביקוש של מעסיקים לשילוב תוכן קולינרי בשוברי מתנה דיגיטליים לעובדים לפסח 2016

בפסח הקרוב מסתמנת עלייה של 60% בביקוש של מעסיקים לשוברים דיגיטליים הניתנים למימוש גם במסעדות, לצד הקטגוריות המסורתיות של אופנה ופנאי. 

בענף ההייטק, בו נהנים העובדים במהלך כל השנה מהטבות ופינוקים קולינריים כגון ארוחות שף, Happy Hour, כרטיסי הטבות המעניקים הנחות במסעדות או אפשרות להזמין ארוחה למשרד על חשבון המעסיק בשעות עבודה ממושכות, נרשמה עלייה של 36% במספר חברות ההייטק המעניקות לעובדים שוברי מתנה למסעדות במתנה לחג. כך עולה מנתוני BuyMe – שלדברי מנהליה הנה הפלטפורמה הדיגיטלית הגדולה בישראל לשוברי מתנה (Gift Cards).

עוד מגמה מעניינת בענף ההייטק: מעדיפים באן מתנות מתוחכמות המספקות חוויה: עלייה של 22% במימוש ע"י עובדי הייטק של שוברי מתנה חווייתיים במסעדות, פעילויות קולינריות, ואפילו בחדרי הבריחה שהפכו ללהיט התורן השנה.

יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe, אומר: "אנו רואים יותר ויותר את הצורך של העובדים במתנות חוויתיות, לעומת קבלת מוצר כזה או אחר, ולכן מעסיקים רבים עוברים לדיגיטל ומספקים לעובדים חווית בחירה ישירות לנייד או למייל העובד – כל אחד בוחר לעצמו את המתנה שהוא באמת רוצה. את מקום הג'ינס או הבושם, תופסים ארוחה במסעדה או חדר הבריחה, מה שמעיד על סף ריגוש גבוה של העובדים. לכן אנו פועלים לספק את מקסימום אפשרויות הבחירה, ולתרום לתחושת הסיפוק של העובד".

לאתר BuyMe

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר