מוגובי וטמפו במבצע משותף: שותים נשר מאלט וזוכים באופנוע וירטואלי באתר מוגובי

טמפו בחרה ב"מוגובי", העולם הוירטואלי לילדים, לקידום המותג נשר מאלט בקרב ילדים. במסגרת המבצע שמשיקות החברות, קונים בקבוק נשר מאלט או דיאט נשר מאלט 1.5 ליטר, מזינים באתר מוגובי את הקוד אשר מופיע על הפקק, וזוכים באופנוע וירטואלי מתנה. ככל שאוספים יותר פקקים – צוברים יותר נקודות באתר, וזכאים ליותר פריטים וירטואליים במתנה

טמפו בחרה ב"מוגובי", העולם הוירטואלי לילדים, לקידום המותג נשר מאלט בקרב ילדים. במסגרת המבצע שמשיקות החברות, קונים בקבוק נשר מאלט או דיאט נשר מאלט 1.5 ליטר, מזינים באתר מוגובי את הקוד אשר מופיע על הפקק, וזוכים באופנוע וירטואלי מתנה.
ככל שאוספים יותר פקקים – צוברים יותר נקודות באתר, וזכאים ליותר פריטים וירטואליים במתנה.
המבצע יערך עד 31.8.12 בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

אופנוע הטורנדו הוא כלי הרכב הראשון בעולם הוירטואלי של מוגובי. הילדים המשחקים באתר יוכלו לרכוש אופנועים בארבעה דגמים, זאת לאחר שיעברו בהצלחה את מבחני ההסמכה, הכוללים מבחן תיאוריה על כללי הבטיחות בדרכים ותמרורים ומבחן מעשי.
בנוסף, יוכלו הילדים לרכוש בכסף וירטואלי מגוון אביזרים משלימים כגון ביגוד מתאים ומאיצי מהירות, ואף להשתתף במרוצי אופנועים, תחרויות ואירועים חווייתיים שונים.

נשר מאלט מכיל רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל, ומשלב טעם מתוק ותועלות בריאותיות.

אתר מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים בני 6-12, המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, מדע, ערכים ומהווה רשת חברתית לילדים בסביבה מוגנת באינטרנט. באתר יוצרים דמות וירטואלית (אווטאר) הנקראת 'מוגובי' ודרכה מכירים חברים, משחקים במשחקים, משתתפים במשימות והרפתקאות מעשירות המלווים בהקפדה וחינוך לשמירה על פרטיות. תוכן האתר מתעדכן על בסיס שוטף. 
האתר בנוי במודל Freeimum כאשר ניתן לשחק בעולם חינם, ונדרש מנוי לקבלת גישה ללא הגבלה לכל פעילויות האתר. כיום מבקרים במוגובי למעלה מ- 350,000 גולשים בחודש .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר