מותג חטיפי האנרגיה Ener Good יעביר 10% מהכנסות הרכישות באתר לטובת מעשים טובים

חטיפי האנרגיה האישיים מוצעים ב- 4 טעמים: תפוח עץ, חמוציות, זנגוויל וכורכום (40 גרם לחטיף); קינואה ופירות יער (25 גרם לחטיף) ; דובדבן אמרנה (40 גרם לחטיף); משמש (40 גרם לחטיף)

מותג Ener Good של חטיפי אנרגיה טבעיים וטבעונים המיוצרים בישראל, הודיע כי יעביר 10% מהכנסות כל רכישה של מוצריו באתר, לטובת מעשים טובים. בשלב ראשון, תועבר התרומה למשפחות האומנים שנפגעו ממשבר הקורונה.

צילום תום חוליגנוב

תחת המותג Ener Good מבית "טבע ירוק" נמכרים ארבעה מארזים משפחתיים של 12 מרובעי אנרגיה, וארבעה מארזים של 30 חטיפי אנרגיה אישיים – כולם מבוססים על פירות מיובשים. כל מארז משפחתי מוצע במשקל 300 גרם. מארזי החטיפים האישיים מוצעים במשקל משתנה בהתאם למוצר. כאמור, כל מוצרי המותג טבעיים וטבעוניים, ללא כל תוספות של סוכר, חומרים משמרים, צבעים מלאכותיים, רכיבים מן החי, קמחים או גלוטן, וכולם מיוצרים בישראל. המוצרים כשרים פרווה בהשגחת הבד"צ.

מרובעי האנרגייה במארז המשפחתי מוצעים ב- 4 טעמים: שילוב של תמרים, אבקת חרובים, קוקוס וקקאו; דובדבן אמרנה, תמרים, חמוציות, קוקוס וקקאו; קוקוס, דובדבן אמרנה וחמוציות; משמש, קוקוס, חמוציות ואוכמניות.

חטיפי האנרגיה האישיים מוצעים ב- 4 טעמים: תפוח עץ, חמוציות, זנגוויל וכורכום (40 גרם לחטיף); קינואה ופירות יער (25 גרם לחטיף); דובדבן אמרנה (40 גרם לחטיף) ; משמש (40 גרם לחטיף).

התרומה מתבצעת ברכישה דרך האתר בלבד

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר