סל הקניות של שחר 893

סל הקניות של שחר 976
לעוקבי מספור סלי הקניות של שחר: 892 הוקדש לאוזני המן ולא מוספר. אז אנחנו ב-893: תרסיסי שמן – בקבוק יותר יעיל בבקשה, קינוחים – שווים נסיעה לרעננה, תערובות קפה איטלקיות – ליהנות מאיטליה בלי לטוס, ויש גם חטיפי אנרגיה ומים מינרליים עם דמויות דיסני

תרסיסי שמן  של כרם טבע

צילום יגאל פרדו
צילום יגאל פרדו

החידוש העיקרי בהשקה זו, אינו הקונספט אלא התכולה. הקונספט – בקבוק תרסיס להתזה של שמן בכמות מדודה, מוכר היטב. אבל הסדרה כוללת שמנים שלרוב לא תמצאו בפורמט זה, כולל שמן זרעי ענבים, שמן קוקוס, שמן אבוקדו ושמן פשתן. החמישי הוא שמן זית כתית מעולה, שכמותו יש לא מעט מוצרים. ניסינו את תרסיס שמן הזית: הבקבוק נוח לשימוש, אבל ההתזה אינה אידיאלית – השמן אינו מתפזר באופן אחיד, וכך יש צורך בכמה התזות כדי לכסות את החלק הרצוי. ניסינו בעבר תרסיסים יעילים יותר מבחינה זו. המחיר עד 29.9 שקלים ל-11 התזות. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם הבקבוק היה יעיל יותר בפעולה שלו היינו ממש שמחים.

קינוחים של בריגדריה

צילום לוציאנה ברסלר
צילום לוציאנה ברסלר

לרוב אנו מתייחסים למוצרים חדשים שנמכרים ברשתות שיווק, בחנויות נוחות ובמכולות. אבל הפעם אנו חורגים ממנהגנו, ויש לנו סיבה טובה לעשות זאת. מדובר בבריגדרו, ממתק ברזילאי ידוע, שנמכר בבית קפה חדש ברעננה. בסיס הממתק הוא שילוב של חלב מרוכז עם חמאת שוקולד בלגי, וההבדלים הם בתוספות ובצורות – בציפוי סוכריות תות, פיסטוק, שוקולד לבן, שוקולד מריר, קוקוס, פסיפלורה. יש גם כאלה שטעמם שונה ומזכיר חטיפים כמו קיט קט, אוריאו, לוטוס, קינדר בואנו, וטוויקס. מדובר באחד הממתקים הכי טעימים שניסינו בתקופה האחרונה – המרקם רך במיוחד, והטעמים השונים מספקים חוויה שונה ומיוחדת בכל אחת מהגרסאות. 6-15 שקלים ליחידה. להשיג בבריגדריה, רעננה, 09-8658080.

בשורה התחתונה: שווה לנסוע בשבילם עד לרעננה.

תערובות איטלקיות של נספרסו

העובדה שנספרסו עצמה היא חברה איטלקית, לא משנה את העובדה כי סדרת התערובות החדשה נוצרה בהשראת ערים באיטליה ומסורת הקלייה המאפיינת אותה. תערובת New Ispirazione Napoli  מספקת קפה חזק ומריר יחסית, בין השאר הודות למידת החוזק שלה – 13, בעוד שהקפה שמקבלים ב- New Ispirazione Venezia הוא קפה מעודן יותר. יש בו איזון של מרירות וחמיצות, ארומה מעודנת, ואם אתם חדי חך תזהו גם טעם של קרמל. שאר התערובות נוצרו בהשראת פירנצה, פלרמו, רומא, ג'נובה, ויש תערובת ריסטרטו חדשה. המחיר 22.2 שקלים ל-10 יחידות. להשיג בסניפי הרשת, ב-2500* ובאתר.

בשורה התחתונה: זו דרך טובה ליהנות מאיטליה גם בלי לטוס אליה.

בקצרה

 צילום תום חוליגנוב

חברת טבע ירוק השיקה את Ener Good – מארז משפחתי של חטיפי אנרגיה. המארז נמכר בשתי וריאציות – מרובעי שוקולד, תמר, חרוב, קוקוס וקקאו; או מרובעי שוקולד, דובדבן, חמוציות וקוקוס. חלק מהרכיבים במוצרים הם אורגניים. המחיר עד 35 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות וחנויות טבע ברחבי הארץ.

צילום firma
צילום firma

נביעות משיקה בקבוקי מים מינרליים בשיתוף פעולה עם דיסני. עקב כך יופיעו מיקי מאוס, מיני מאוס וגם אנה ואלזה, על התוויות של בקבוקי ה-ToGo בנפח 500 מ"ל. המחיר עד 9 שקלים. להשיג בנקודות מכירה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר