סל הקניות של שחר 898

סל הקניות של שחר 976
לרגל השרב הכנסנו השבוע לסל הקניות שלגונים עם ציפוי – לכו על הבננה ספליט, קפסולות תואמות נספרסו – קפה חזק ועשיר יותר, יינות קלים של ניקי מינאז' – לא מלהיבים, חטיפי גריסיני – עם זיתים ועם בצל טעימים במיוחד, חטיפי אנרגיה ידידותיים – תנו לנו עוד כאלה

שלגונים מעל המצופה של הגלידות של פלדמן

צילום סטודיו פלדמן

החברה השיקה סדרה חדשה זו של שלגונים, שאמורה להוות סדרת ביניים חדשה. כלומר, אנו אמורים לקבל כאן יותר ממה שמצפים לקבל משלגונים רגילים. ההשקה הראשונית של הסדרה כוללת שני מוצרים – שלגון חלבי בטעם גנאש שוקולד ובציפוי שוקולד לבן; ושלגון חלבי בטעם בננה ספליט ובציפוי שוקולד לבן. בשניהם נעשה שימוש בשוקולד ממשי, וגם למחית של בננה יש כאן מקום. השילוב של הבננה ספליט עם השוקולד הלבן עובד טוב הודות לשילוב נכון של כל הטעמים ביחד. אבל השלגון השני אכזב אותנו – טעמו של השוקולד הלבן כלל אינו מורגש עקב הדומיננטיות של השלגון עצמו. המחיר 5 שקלים. להשיג בחנויות הרשת, ברשתות שיווק, במינימרקטים, מכולות וקיוסקים.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים חידוש מהנה, נסו את הבננה ספליט.

LUNGO & BOOST של קפה עלית מבית שטראוס

שני הסוגים החדשים של הקפסולות למכונות נספרסו אותם השיקה החברה, מבוססים על שימוש בקפסולות אלומיניום. מרבית היצרנים בישראל, ושטראוס בתוכם, עשו שימוש עד לאחרונה בקפסולות פלסטיק, להן יכולה להיות השפעה לא רצויה על איכות הקפה ועל תפקוד המכונה. ומה בתוך הקפסולות עצמן? LUNGO שמכילה 5.5 גרם קפה לעומת 5 גרם שיש בכל שאר המוצרים של החברה; ו-BOOST, תערובת של זני רובוסטה, שלדברי החברה מכילה לפחות 18% יותר קפאין בהשוואה לשאר המוצרים של החברה. במילים אחרות, שני סוגים שונים של קפה שמספקים קפה חזק ועשיר יותר ממרבית המוצרים המקבילים של החברה. המחיר עד 18.9 שקלים ל-10 יחידות במארז. להשיג ברשתות השיווק ובאתר.

בשורה התחתונה: אהבנו את העובדה שהקפה שלנו הפך להיות מעורר יותר.

 יינות קלים של MYX FUSION

משקאות אלו הם הכלאה בין משקאות קלים ויין. המותג שייך לזמרת והראפרית ניקי מינאז', והליך הייצור הפך לכשר כדי להתאים אותם למי שזקוק לתעודה זו. "צור עולם של יין" מייבאים את המשקאות לישראל, ואלה מגיעים בשני טעמים – ענבים ואפרסק. בניגוד לרושם שהם יוצרים, אלו אינם באמת יינות מבעבעים, אלא יינות בטעמים של פירות. במילים אחרות, שילוב של מיץ קל ויין עם 5.5% אלכוהול. קהל היעד הם צעירים, וכך צריך להיות, שכן המשקאות קלילים, לא עמוקים ולא מחייבים. המחיר 10 שקלים ל-187 מ"ל. להשיג בחנויות יין.

בשורה התחתונה: לא התלהבנו מהם, אבל ייתכן שזה מפני שאנחנו כבר לא כל כך צעירים.

 גריסיני בייטס של מאיר בייגל

המוצרים החדשים הם כל מה שאנו אוהבים בשוק המזון הישראלי – לוקחים מוצר קלאסי כמו הגריסיני האיטלקי, משנים את גודלו ואת טעמו, ויוצרים ממנו מוצר חדש. במקרה זה, שלושה מוצרים חדשים: עם זיתים, פלפלים, או בצל מקורמל. הגודל שלהם הופך אותם לקלים יותר לאכילה, בדיוק החטיף לכל אירוע ואירוח. אבל הטעמים אינם אחידים באיכות שלהם: השילוב עם זיתים ועם בצל טעים במיוחד, בעוד השילוב עם פלפלים יוצר טעם בלתי מזוהה ולא טעים בכלל (מכיל גלוטן). המחיר עד 12.9 שקלים ל-175 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה: וותרו על הפלפלים ולא תתאכזבו.

מוצרים חדשים בסדרת Ener Good של טבע ירוק

צילום תום חוליגנוב

העובדה שהחברה ממשיכה להרחיב סדרת מוצרים אלו, עושה לנו טוב בפה ובבטן גם יחד. אחרי הכל מדובר בקונספט מעולה: וריאציה ידידותית של חטיפי אנרגיה, ללא תוספת של סוכר, חומרים משמרים, גלוטן או רכיבים מהחי. אבל לא מה שאין בהם עושה אותם למיוחדים (גם מרבית המתחרים אינם כוללים רכיבים אלו במוצרים שלהם), אלא בעיקר מה שיש בהם: מרובעי קוקוס עם דובדבן אמרנה וחמוציות; ומרובעי משמש וקוקוס עם חמוציות ואוכמניות. אלה שילובים יצירתיים ויוצאי דופן, שגם מצליחים במבחן הטעם. ניסינו את הקוקוס עם החמוציות והאמרנה, ונהנינו מכל ביס. המחיר 35 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות טבע, חנויות טבע ובאתרים.

בשורה התחתונה: הביאו לנו עוד כאלה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר