מותג משומשו הקים מפעל חדש למוצרים טבעוניים

המפעל מתפרש על שטח של 900 מ"ר ופועל תחת בקרת איכות מחמירה וללא אלרגנים לרבות ללא גלוטן וסויה. צילום עמית שטראוס
מותג הגבינות הטבעוניות משומשו בבעלות משותפת של קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר-פוד ייצר במפעל החדש שהוקם בגן-שמואל מוצרים טבעוניים: גבינות צהובות, מלוחות וממרחים ובהמשך גם תחליפי בשר טבעוניים במגוון סוגים

בקיבוץ גן שמואל נחנך מפעל חדש למוצרים טבעוניים, עבור ייצור מותג המזון הטבעוני "משומשו". המפעל מתפרש על שטח של 900 מ"ר, וייצר מוצרים טבעונים – גבינות טבעוניות צהובות, מלוחות, פיתוחים חדשים של נאגטס גבינה טבעונית וממרחים. עוד ייצר המפעל תחליפי בשר טבעוניים במגוון סוגים. המפעל פועל תחת בקרת איכות מחמירה וללא אלרגנים, לרבות ללא גלוטן וסויה, וצפוי בעתיד להתרחב לייצור של מוצרים טבעוניים בקטגוריות נוספות.

צילום עמית שטראוס
צילום עמית שטראוס

מותג משומשו, בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת הדר פוד, הושק לפני כשלוש שנים ומאז גדל, מה שהביא להעברת מפעל הייצור מבית שמש לגן שמואל ולהרחבתו באופן משמעותי. לדברי אייל אדוט ועומר אליאב, מנכ"לים משותפים, השוק הטבעוני צומח באופן עקבי, ומטרת המפעל גם לתת מענה לשוק המוסדי בו נרשם ביקוש רב לתחליפי חלב מצד פיצריות, בתי קפה, חברות הסעדה וקייטרינג.

קיבוץ גן שמואל נחשב מזה שנים רבות לאחד מיצרני המזון הגדולים בישראל. חברת הדר פוד רכשה ניסיון רב בפיתוח מוצרים אלטרנטיביים, כמו מוצרים איכותיים ללא גלוטן ותחליפי גבינות ללא רכיבים מן החי. אייל אדוט ועומר אליאב מוסיפים, כי מטרתו של המותג להביא בשורה של טעם ואיכות מנצחים במוצרים טבעוניים, ולאור ההיכרות בין שני הגופים הוחלט לשלב כוחות על מנת להביא לשוק מותג טבעוני שערכיו המובילים הינם חדשנות, איכות, ללא פשרות על טעם, והנגשה לכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר