מחקר המים הגדול של שטראוס: איך הישראלי אוהב את המים שלו?

הישראלי שותה בממוצע 6.5 כוסות מים בבית ביום, לעומת 2 כוסות בממוצע של שתייה חמה
מהמחקר עולה כי הקטגוריה הכי פופולארית לשתייה בבית באופן קבוע היא מים. 98% שותים מים, 92% שתייה חמה, ו-69% משקאות נוספים, ממותקים, מוגזים ובטעמים

לרגל יום המים הבינלאומי שמתקיים מדי שנה ב- 22 במרץ, ערכה שטראוס מים באמצעות חברת הסקרים Sapio, מחקר על הרגלי השתייה של הישראלי הממוצע. המחקר נערך בקרב 1,200 נשאלים בגילאי 21-75 המנהלים משק בית עצמאי, מתוכם 512 נשאלו על הרגלי השתייה של ילדיהם בגילאים 1-18.

לגבי הכמות הממוצעת לשתייה ביום, מסתבר כי הישראלי שותה בממוצע 6.5 כוסות מים בבית ביום, לעומת 2 כוסות בממוצע של שתייה חמה וכ- 2.5 כוסות בממוצע של משקאות קלים אחרים. רוב הילדים שותים מים בבית, 97% מהם כמות ממוצעת של 6 כוסות ביום, ו-62% מהילדים שותים בבית משקאות אחרים ממותקים, מיצים או מוגזים.

62% מההורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים
62% מההורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים. צילום forest county

62% מההורים חושבים שילדיהם לא שותים מספיק מים, על אף ש-83% מההורים מצהירים שהם מקפידים שילדם ישתה כמות מינימלית של מים ביום. החל מגיל 6 רוב הילדים כבר מוזגים לעצמם מים לבד בבית.

לגבי הזדמנויות שתייה, 26%  שותים מים במהלך הלילה. רבים נוהגים לקחת מים מהבית ולשתות אותם מחוץ לבית: 60% לוקחים איתם מים לפחות 3 פעמים בשבוע. הילדים עושים זאת אפילו יותר: 89% ייקחו וישתו מים מחוץ לבית לפחות שלוש פעמים בשבוע.

רובנו  שותים משקאות חמים בבוקר
רובנו שותים משקאות חמים בבוקר. צילום penn state

בקיץ אנחנו אוהבים לשתות מים מאוד קרים – 42% , ו- 17% בטמפרטורת החדר. לעומת זאת, בחורף רק 11% יעדיפו מים קרים מאוד, בעוד 54% מעדיפים לשתות מים בטמפרטורת החדר. 90% שותים מים במטבח. 38% נוהגים לשתות מים בחדר השינה. רובנו – 86% – שותים את המשקאות החמים בבוקר, בעיקר בסלון, כש- 54% מעדיפים את המשקה החם שלהם ממש רותח.

הערת המערכת: מאחר ששטראוס מים משווקת את מותג ברי המים תמי 4, סקר זה לא התייחס, כמובן, לשתיית מים מינרליים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר