מלון נובוטל ירושלים פותח מועדון זמר ישראלי עם גבינות ויין

המחיר 70 ש"ח לכרטיס – כולל גבינות, יין ברקן או בירה ללא הגבלה

מלון נובוטל ירושלים של רשת אקור כלל מקבוצת כלל תיירות מקיים מעתה בשיתוף עם יינות ברקן מועדון זמר ארץ ישראלי. ערבי השירה בציבור יתקיימו אחת לשבועיים, בימי חמישי, בהנחיית אנדלה ניר.
ערבי השירה יוצעו במחיר של 70 ש"ח לקהל הרחב שירצה לבוא ולבלות ערב מהנה בבית המלון שיכלול שירה בציבור עם גבינות ויין ברקן.

בית המלון מזמין גם את התיירים השוהים במלון ליהנות מהאווירה המיוחדת של שירי ארץ ישראל, ולעיתים תכלול התוכנית גם שירים באנגלית, צרפתית וספרדית – לטובת התיירים.

עודד מרקוס, סמנכ"ל השיווק של רשת אקור כלל, אמר כי נובוטל ירושלים הוא הגוף הראשון בעיר המארח ערבי שירה בציבור. "אנו ממשיכים בקיום מסורת ארוכה ומוצלחת של אירועי תרבות המיועדים לקהל הישראלי חובב אירועים, ושמחים לפתוח כאן במסורת נוספת של מועדון זמר ארץ ישראלי. אני מזמין את הציבור הירושלמי, אשר חסרים לו מקומות כאלו בעיר,לבוא וליהנות מערב באווירה מיוחדת של שירי ארץ ישראל", אמר מרקוס.


רשת המלונות הצרפתית "אקור" – הנה רשת המלונות והנופש הגדולה בעולם, בבעלותה כ-4,000 בתי מלון ברחבי העולם בכ-100 מדינות.
בישראל פועלת הרשת כחלק מכלל תיירות מקבוצת אי.די.בי, העוסקת בתחומי התיירות, הנסיעות והמלונאות.
רשת אקור ישראל מתפעלת ומנהלת כיום חמישה בתי מלון, שני מלונות במותג "נובוטל" ברמת 5 כוכבים בים המלח ובירושלים, מלון "מרקיור" טבריה, מלון סוויטות בבת ים, וכן מלון "אטאפ" בגליל.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר