מסעדות הרצליה פיתוח בפסטיבל לילה – 14-24 בספטמבר

10 מסעדות, 10 לילות. בין ה- 14-24 בספטמבר ייערך בפעם הראשונה "פסטיבל הלילה של הרצליה" במתחם הבילוי הצפוף של אזור התעשייה בהרצליה פיתוח.איך לא חשבו על זה קודם?

עשר מסעדות, עשרה לילות, הרצליה פיתוח. בין ה- 14-24 בספטמבר ייערך בפעם הראשונה אירוע קולינרי מתמשך – "פסטיבל הלילה של הרצליה" במתחם הבילוי הצפוף של אזור התעשייה בהרצליה פיתוח.
איך לא חשבו על זה קודם?

בתחום המסעדנות השופע בדרך כלל רעיונות שיווקיים יצירתיים, זה קורה בפעם הראשונה: עשר מסעדות מובילות, שבדרך מתחרות על כיסו של הבליין הלילי, מתאחדות למבצע שיווקי משותף של המתחם כולו, ומציעות בתקופת הפסטיבל מנות מיוחדות ב- 25 ₪ בלבד ומבחר קוקטיילים ב- 14 ₪.

אגאדיר, בורגוס, חסילון, לבן, מדזו, מקס ברנר, סבסטיאן, מצדה, קולומבוס, ו- Ocean – המשתתפות בפסטיבל, מציעות תפריט מגוון במטרה למשוך אל המתחם כמה שיותר בליינים. בימי המבצע, התפריטים המוזלים יוצעו החל מ- 23:00 ועד אחרון הסועדים.

החברה שארגנה את כל המסעדות היא "פה אחד" שהוקמה ע"י טל
נחמיה וערן זלינגר, שמסבירים שלפי תפישתם אין תחרות אמיתית בין מסעדות בעלות סגנונות שונים למרות קרבתן הגיאוגרפית, ויש למעשה הרבה יותר אחדות אינטרסים בתחום השיווק ומערכות היחסים עם העירייה והספקים. הסדרת התנועה למתחם, חניה, תאורה, שילוט, פינוי אשפה, תעריפי ארנונה אחידים, וקביעת חוקי מכר ברורים הם בין המטרות המשותפות לכולם. מעין ועד בית אזורי. "פה אחד" גם מבטיחים שזו תחילתה של מסורת קולינרית-שיווקית שתתפרס גם לאזורים אחרים בארץ.

ערב הטעימות שהשיק את היוזמה המבורכת, התארח באגאדיר וכלל מדגם מייצג של רוב המנות שיוגשו בפסטיבל. פתחנו ברול עוף במילוי אבוקדו של בורגוס והמשכנו ברול טורטיה ופרגית בממרח קישואים של סבסטיאן. שתי מנות פתיחה מעניינות שמייצגות את האבולוציה של הטורטיה המקסיקנית במזרח התיכון.

הרול של סבסטיאן ניצח מבחינת השולחן שלנו, והמשכנו מיד לשרימפסים של חסילון ברוטב תמרים וברנדי. המסעדה שקיימת מעל 20 שנה, מקפידה לאורך השנים על איכות ויצירתיות, ולמרות פלישת ברי פירות הים, מומלץ לבקר בחסילון ולראות איך בכל זאת אפשר לעשות את זה הרבה יותר טוב. המנה היתה מצוינת, והשף בני פרסי שביקר אותנו בשולחן, לא חסך סודות מקצועיים באדיבות ומקצועיות.

מצדה הגישה מנת נתחי פרגית ורצועות סינטה ברוטב קלבדוס וצ'ילי- מנה מעולה וטעימה. אגאדיר מגישה את מנת ההמבורגר ג'וניור המשובחת, ולבן תגיש את רול דגי הים הקריספי המדוגם הכולל תערובת של מוסר ים, בורי ודניס, מילוי תרד, אלפלפה, צנובר, פטריות ובצלי שאלוט. כל הרול הקריספי הזה מוגש ברוטב מיסו, ציר דגים, שמנת מתוקה וטריאקי. מנה מושקעת ביותר של לבן, שבהחלט שווה ביקור במקום.

ולסיום, המלצה חמה על הבר של אגאדיר- הקוקטייל המומלץ הוא אפל שנאפס סאוור רמזוטי, דג'יסטיף איכותי ביותר שב-14 ₪ בזמן המבצע, זה אולי הדיל הטוב ביותר גם למי שלא יכול לאכול בשר באמצע הלילה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר