מסעדת סיטרה מעניקה חסות רשמית לג׳ודוקא האולימפי לי קוכמן

משמאל: הראל בלו – סיטרה, הג'ודוקא לי קוכמן, אורי ששון ופיטר פלצ'יק – חברי נבחרת הג'ודו המדליסטית בטוקיו. צילום שוקה כהן
מסעדת סיטרה ממוקמת במתחם סי אנד סאן הצופה על נוף קו חוף הים בצפון תל אביב, ומציעה תפריט בהשראת הארצות השוכנות על הים התיכון, עשוי מחומרי גלם שנבחרים בקפידה. במסעדה תפריטי עסקיות צהרים, ערב, בראנץ', וגם סושי איכותי

מסעדת סיטרה במתחם סי אנד סאן בצפון תל אביב, תחגוג 20 שנה בשנת 2024. איך אפשר להתחיל לחגוג כבר עכשיו? בעשיית משהו טוב. אז הנה המשהו טוב של סיטרה, שהודיעה על הענקת חסות לג׳ודוקא האולימפי לי קוכמן עד לאולימפיאדת פריז 2024 . לפי ההודעה "החסות מוערכת בעשרות אלפי שקלים לשנה".

האלוף האולימפי לי קוכמן הגיב עם פרסום החסות:" שמח מאוד על שיתוף הפעולה, ומודה להראל בלו הבעלים של סיטרה, על האמונה והתמיכה לקראת אולימפיאדת פריז 2024. זה לא מובן מאליו. מאחל לנו הרבה הצלחה ושיתוף פעולה פורה לשני הצדדים".

הראל בלו אמר: "קבוצת סיטרה חרתה מצוינות על דגלה החל מהיום הראשון – מצוינות באוכל, בשירות, באווירה, וכעת תמיכה במצוינות בספורט אותה מגלם האלוף האולימפי לי קוכמן. אנו קוראים לעוד מסעדות ומותגים מובילים לתמוך בספורטאים ואמנים"

לי קוכמן (יליד 18.4.95) הוא ג'ודאי ישראלי מהמובילים והטובים בישראל, מתמודד בקטגוריית משקל עד 90 ק״ג מגיל 15. באולימפיאדת טוקיו 2020,  בתחרות האישית בקטגוריית המשקל של עד 90 ק"ג הודח קוכמן בשלב שמינית הגמר, אך זכה במדליית ארד עם נבחרת ישראל בקטגוריית הנבחרות המעורבות, ובכך הצטרף לקבוצה מצומצמת של ספורטאים ישראלים שזכו במדליה אולימפית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר