"מעדנות" מרחיבה את פעילותה ומתחילה לשווק פיצות למיקרוגל המוגשות חמות בשקליות צה"ל, במחיר מסובסד של 10 שקל, במטרה לתת מענה לצורך של החיילים בגיוון וזמינות ארוחות מהירות.
לדברי ערן חן, מנהל מכירות ארצי לשוק הקמעונאי של מעדנות: "העובדה כי נמכרות בשקליות צה"ל פיצות למיקרוגל של מעדנות, וכי חיילים מתלהבים מהזמינות, הטעם והמחיר המסובסד של פיצה מעדנות, מוכיחה את הרלוונטיות של פעילות החברה בשקליות צה"ל והרחבתה לתחומים נוספים היא רק עניין של זמן ".
במעדנות אומרים כי החדירה לשקליות צה"ל הינה החלטה אסטרטגית שתחשוף את המותג והערכים אותם הוא מייצג כמו איכות, חדשנות וטעם מנצח לקהל יעד של חיילים, תוך מתן דגש על מענה מדויק לצרכים הספציפיים שלהם זמינות ומהירות הכנה.
על-פי נתוני נילסן שוק הפיצות הקפואות מוערך במכר שנתי של מעל 127 מליון ו- 5,014 טון.