מפעל הסלטים הכשרים אל עותמאני מרחיב את פעילותו

לאחרונה נרכש ציוד חדש וקווי הייצור גדלו כשהסלטים ידידותיים גם לטבעוניים ונושאים סימון 'ויגן פרנדלי'
במסעדה קטנה סמוך לביתו רקח סבא עותמאן דיאב ז"ל את הטחינה שמתכונה הסודי נשמר עד היום על ידי נכדיו שזיהו את הפוטנציאל והחליטו להקים את מפעל הסלטים המצוננים הכשר עותמאני בעיר טמרה

סיפורו של מפעל הסלטים המצוננים עותמאני בעיר טמרה בגליל המערבי החל בשנת 1968, כשסבא עותמאן דיאב ז"ל פתח מסעדה קטנה בסמוך לביתו. התפריט כלל מגוון מנות של חלקי עופות שנצלו בגריל בתיבול מיוחד וסודי, והוגשו לצד טחינה בטעם ותיבול מיוחד שרקח.

צילום גליה אבירם

הדור השלישי של המשפחה הרחיב את הפעילות מעבר למסעדה והטחינה, ובשנת 1999 הוקם מפעל הסלטים עותמאני שמייצר מגוון סלטים מצוננים מירקות טריים מתוצרת חקלאית ישראלית ובטעמים ביתיים.

צילום גליה אבירם

סל המוצרים כולל כמובן את הטחינה כמוצר הדגל של המפעל, ולצידה סלט חומוס בטעמים: קלאסי, אקסטרא, חריף, בלאדי ומסבאחה, סלט תירס במיונז, סלט טורקי, סלט כרוב אדום במיונז, סלט קולסלאו, סלט חציל במיונז, סלט טחינה עם חצילים, שום כתוש, וסחוג חריף.

צילום גליה אבירם

הסלטים מגיעים במשקל של 180 גרם (4-6 ₪); 250 גרם (6-8 ₪); 400 גרם (9-11 ₪); 700 גרם (7-12 ₪); ו- 3 ק"ג (25-30 ₪). הסלטים כשרים בהשגחת הרבנות אור עקיבא  ונמצאים בתהליך קבלת כשרות מהודרת בד"ץ לנדא.

צילום גליה אבירם

במפעל עובדים לפי דרישות ופיקוח של משרד הבריאות בתקנים מחמירים, כאשר צוות של מבקרי איכות ומהנדסי מזון מקפיד על תנאים תברואתיים וניקיון. לאחרונה נרכש ציוד חדש וקווי הייצור גדלו, כשחלר מהסלטים ידידותיים גם לטבעוניים ונושאים סימון 'ויגן פרנדלי'. החברה תורמת בקביעות לעמותות שונות ולבתי כנסת, ומשלבת במפעל עובדים בעלי מוגבלויות.

להשיג ברשתות גדולות במגזר הערבי בצפון ובערים מרכזיות: רשת דבאח, מרכזה (מרכז המזון בירכא ובנוף הגליל), רשת קינג סטור, כלבו סמארה, ורשת מאי מרקט. לפרטים 1800-780007

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר