מצלמת Olympus CAMEDIA C-170 מבצע החודש ברשת שופרסל קוסמוס ויוניברס

אלודה, הנציגה הבלעדית של אולימפוס בישראל, מציעה את המצלמה הדיגיטלית Olympus CAMEDIA C-170, בעלת 4 מיליון פיקסל במחיר מבצע של 639 ₪ במקום 799 ₪ בכל סניפי שופרסל קוסמוס ויוניברס ברחבי הארץ. המבצע ימשך עד 30.9.2005

דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר: "רשת שופרסל הנה אחת מרשתות השיווק הגדולות בארץ, ואנו מברכים על החלטתה להרחיב את מגוון מוצריה לתחום הדיגיטלי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה, אשר יהווה עבורנו זרוע מכירות נוספת של מוצרי החברה האיכותיים והמובילים בתחומם".

מצלמת Olympus CAMEDIA C-170, בעלת 4 מיליון פיקסל, נוחה לתפעול. כל שצריך הוא לכוון, לצלם וליהנות מהתוצאות. עם העיקרון העיצובי "כפתור אחד, תפקיד אחד", מצלמה זו, בעלת המיקוד האוטומטי, מבטיחה תפקוד ללא תקלות, אפילו לחסרי הניסיון בעולם הצילום הדיגיטלי.

המצלמה מצוידת במעבד TruePic Turbo ובמגוון מצבי צילום שכיחים כגון: צילום לילה וצילום ספורט, כך שתוצאות מצוינות מובטחות. הזיכרון הפנימי של 14 מגה ביט מאפשר לצלם גם בהעדר כרטיס זיכרון. הכללת חריץ xD-Picture מאפשר צילום רבגוני, עם יכולת הקלטה של 1 ג'יגה ביט – לתמונות, צילומים ולסרטים.

תוך שמירה על רמת גמישות מרבית, ה- C-170 פועלת עם סוללות בגודל AA סטנדרטיות, מה שאומר שלעולם המצלמה לא תישאר ללא יכולת תפקוד.

"כל מה שנחוץ לצילום דיגיטלי פשוט וללא תקלות, נכלל ב– Olympus C-170. ארבעה מיליון פיקסל, יכולת עיבוד צילום מתקדם באמצעות ה – TruePic Turbo, מספר תוכניות צילום עם יכולות וירטואליות של עדשות מיקוד אוטומטי מדויק (המשתווה ל – 36.7 מילימטר על גבי מצלמות 35 מ"מ), אשר מציגים תמונות מהשורה הראשונה ובקלי-קלות", אומר דוד אלון, מנכ"ל אלודה ומוסיף כי "היכולת להתקרב עוד יותר לאובייקט הופכת אף היא לקלה יותר, הודות לשילוב של רזולוציה גבוהה וזום דיגיטלי פי 4, המאפשרות לקבל הגדלות במהימנות רבה יותר".

ניתן לסרוק תמונות על גבי צג LCD מובנה של 3.8 ס"מ/ 1.5 אינץ. מסמכי הצילום נשמרים אוטומטית בזיכרון הפנימי של 14 מגה-ביט או כרטיס xD-Picture. כשהוא נאמן לעיקרון ההפעלה הפשוטה, הדפסת הצילומים היא פשוטה ביותר. תמיכתPictBrige מאפשרת להתחבר בפשטות למדפסת תואמת, דוגמת P-10 של אולימפוס, וחוסכת את הצורך בשימוש במחשב.
המצלמה כוללת את תוכנת ה- Olympus Master 1.1.

אודות אלודה
חברת אלודה, אשר הוקמה בשנת 1989, ובראשה דוד אלון, הנה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס – מצלמות דיגיטליות ורשמקולים, מוסטק – סורקים, מצלמות דיגיטליות, מוצרי מערכת קולנוע ביתית ומערכות אל פסק, פיליפס – CD-RW, רמקולים, מצלמות אינטרנט, מוצרי מולטימדיה ו- Disk On Key, פינקל – כרטיסי PC לעריכת טלוויזיה ווידאו וסניו – מצלמות דיגיטליות ומקרני מולטימדיה.
מאז הקמתה, שמרה החברה על קצב גידול של 30%-35% לשנה. מחזור המכירות השנתי לשנת 2002, היה 7.5 מיליון דולר. לאחרונה הוסמך צוות התמיכה של אלודה לתקן ISO 9002 עבור הישגי איכות. בין 3,000 לקוחותיה של אלודה: צה"ל, אוניברסיטאות וגופים ממשלתיים, משווקי מחשבים, חנויות צילום, וחנויות רשת גדולות בישראל כמו גם אתרי מסחר באינטרנט. אלודה מעסיקה 21 עובדים וממוקמת בתל-אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר