מרנג בסגנון שוויצרי עם קצפת

מרנג מן הכפר Mahringen בשוויץ. המתכון הומצא ע"י מלך פולניה, כששהה בגלות באלזס. השף של המלך היה שוויצרי, והמציא עוגה בשם מרנג על שם הכפר Mahringen בו הוא נולד. מצרכים 4 חלבונים שני שליש כוס סוכר דק / 150 גרםשני שליש כוס אבקת סוכרלקצפת2 כוסות שמנת מתוקה קרה מאוד2 כפות אבקת סוכראופן ההכנהלחמם תנור ל-100 מעלות. למרוח בחמאה נייר אפייה ולפזר קמח. לנער עודפים כדי ששכבת הקמח תהיה דקה מאוד. להקציף להקציף את החלבונים עד שהם מתקשים ולהוסיף בהדרגה חצי מכמות הסוכר הדק. להקציף עד שהתערובת חלקה ומבריקה. להוסיף את שאר הסוכר. להקציף עוד כ-2 ד' בטמפרטורה נמוכה. להוסיף את אבקת הסוכר עם מרית. להזליף משקית זילוף בצורת ספירלה בגודל הרצוי. לאפות כשעה בלי שישחימו (הצבע צריך להשאר לבן). להוציא עם תרווד מתכת ולקרר על רשת. להכנת הקצפת: להקציף לפני ההגשה. להניח עיגול ועליו להזליף את הקצפת ושוב עיגול מרנג ושוב עיגול קצפת. להגיש מיד.

מרנג מן הכפר Mahringen בשוויץ. המתכון הומצא ע"י מלך פולניה, כששהה בגלות באלזס. השף של המלך היה שוויצרי, והמציא עוגה בשם מרנג על שם הכפר Mahringen בו הוא נולד.

מצרכים
4 חלבונים
שני שליש כוס סוכר דק / 150 גרם
שני שליש כוס אבקת סוכר

לקצפת
2 כוסות שמנת מתוקה קרה מאוד
2 כפות אבקת סוכר

אופן ההכנה
לחמם תנור ל-100 מעלות. למרוח בחמאה נייר אפייה ולפזר קמח. לנער עודפים כדי ששכבת הקמח תהיה דקה מאוד. להקציף להקציף את החלבונים עד שהם מתקשים ולהוסיף בהדרגה חצי מכמות הסוכר הדק. להקציף עד שהתערובת חלקה ומבריקה. להוסיף את שאר הסוכר. להקציף עוד כ-2 ד' בטמפרטורה נמוכה. להוסיף את אבקת הסוכר עם מרית. להזליף משקית זילוף בצורת ספירלה בגודל הרצוי. לאפות כשעה בלי שישחימו (הצבע צריך להשאר לבן). להוציא עם תרווד מתכת ולקרר על רשת.

להכנת הקצפת: להקציף לפני ההגשה. להניח עיגול ועליו להזליף את הקצפת ושוב עיגול מרנג ושוב עיגול קצפת. להגיש מיד.



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר