משלוחים חברתיים ברשת אגאדיר: צ'אט, פייסבוק מסנג'ר וטלגרם

בעקבות פיתוח ע"י חברת תיקתוק הישראלית, תפעיל רשת אגאדיר שירות משלוחים באמצעות צ'אט אינטרנטי, כאשר תהליך ההזמנה כולו מתבצע בתוך שיחת הצ'אט בלבד, ללא צורך בשיחה טלפונית, וללא צורך בנציג אנושי. השירות יאפשר הזמנה בכל שעות פעילות הסניפים באופן מהיר ונוח

רשת אגאדיר, אשר מונה כיום 10 סניפים ברחבי הארץ, מפעילה שירות משלוחים שהיא רואה אותו כחדשני ופורץ דרך בתחום הטכנולוגיה.

בעקבות פיתוח ע"י חברת תיקתוק הישראלית, תפעיל רשת אגאדיר שירות משלוחים באמצעות צ'אט אינטרנטי, כאשר תהליך ההזמנה כולו מתבצע בתוך שיחת הצ'אט בלבד, ללא צורך בשיחה טלפונית, וללא צורך בנציג אנושי. השירות יאפשר הזמנה בכל שעות פעילות הסניפים באופן מהיר ונוח.

היזם תומר בן עזרא, העומד בראש תיקתוק, אומר כי הטכנולוגיה נולדה מתוך רצון לפתור את זמני ההמתנה הארוכים בטלפון, את הצורך בהתקנת אפליקציות ושימוש בממשקים מסורבלים ולא נוחים. המחשבה אשר ליוותה את צוות הפיתוח לאורך התהליך כולו הייתה לייצר את הדרך הכי פשוטה ומהירה להזמין אוכל.
מערכת הצ'אט בוט המתוחכמת אינה דורשת רישום, ולא נלקחים כתובת אימייל או פרטים.
בנוסף יודעת המערכת לשמור היסטוריית הזמנות לפי משתמש, ומאפשרת קיצור זמן משמעותי החל מההזמנה השנייה של אותו לקוח – סיום הזמנה תוך 20 שניות עד דקה מקסימום, היות ונשמרת היסטוריית השיחות ואין צורך בקיום התהליך מחדש בכל פעם.
הצפנת ואבטחת כרטיסי האשראי נעשית בטכנולוגיית SSL שמבטיחה את שמירת פרטי האשראי בצורה מאובטחת.

כדי להזמין משלוח, נכנסים לעמוד הפייסבוק של אגאדיר –
m.me/tictukagadir, ומתחילים בתהליך ההזמנה. הלקוח נשאל ע"י הצ'אט בוט לפרטי המשלוח, כתובתו ובחירת המנות, ניתן לבחור במשלוח או איסוף עצמי, וכן לשלם במזומן או לספק את פרטי האשראי בשיחה.

באפליקציית טלגרם נכנסים ל- telegram.me/tictukagadir ומתחילים את תהליך ההזמנה. ניתן גם לחפש tictukagadir@ מתוך האפליקציה.

השירות זמין בכל איזורי הסניפים.
לצפייה ברשימת הסניפים ופירוט אזורי החלוקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר