מתנות קולינריות לראש השנה תשפ"א 2020

לאחר שכולנו היינו חודשים ארוכים רוב הזמן בבית, ואוכל ותוכניות אוכל ומתכונים בכל אמצעי התקשורת והרשתות החברתיות העסיקו אותנו, רק טבעי שמתנות חג שנעניק, ובמיוחד אלה שנשמח לקבל, יהיו מתחומי הגסטרונומיה והיין. הנה 10 הצעות
צילום איתמר

אם ארוחת החג שלכם כוללת מספר רב של חובבי המבורגרים, הנה מתנה מתאימה: מארז של רשת בורגרים, הכולל שמונה או 16 המבורגרים במשקל 80 גרם כל אחד, עם תוספות כגון צ'יפס, טבעות בצל, הום פרייז, צי'פס בטטה, סלט טבולה וסלט ישראלי. בנוסף, מציעה הרשת מנות עוף שונות, דוגמת כנפיים במארזי 16 יחידות. המחיר 122-320 שקלים. להשיג באתר וב- 4999*.

רשת חינאווי Wine & More מציעה לחג מגוון מארזים וחבילות שי, אותם ניתן לשלב מהמוצרים השונים שהרשת מציעה: יינות, משקאות אלכוהוליים, שוקולדים, עוגיות בוטיק. המחיר מ-80 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

כוורת, רשת חנויות הנוחות בבסיסי צה"ל, מציעה זוג מחבתות אישיות ואדומות, בקוטר 16 ס"מ, של המותג Food Appeal. 39 שקלים.

Always Optimistic הוא שמה של קולקציית מארזי השי של רשת מקס ברנר. בין השאר תמצאו שם את Always Optimistic Small, הכולל Favorite Hazelnut Choco Cubes – קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי אגוזי לוז קלויים; Rolled Nuts Chocolate – פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו; Salted Caramel Chicao – טיפות שוקולד חלב עם שבבי קרמל ומלח; ו-Pure Dark Chocolate Thins – דפי שוקולד מריר. המחיר 129 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום מנחם רייס

יקב הרי גליל השיק ארבעה מארזי חג בשיתוף פעולה עם חברת המשקם, המעסיקה עובדים עם מוגבלויות שונות. מארזים אלו משלבים בין יינות של היקב ומפה בצבע זהה לצבע של היין, וזאת כדי למנוע כתמי יין לא רצויים הנראים לעין. לדוגמה, מארז רוזה יכיל יין רוזה מסדרת גליל ומפה בצבע ורדרד, ומארז קברנה סוביניון מכיל יין קברנה סוביניון מסדרת גליל ומפה בצבע בורדו. המחיר 139 שקלים. להשיג באתר.

חברת מרס השיקה את Celebrations Bottle – בקבוק המכיל בתוכו חטיפים מוקטנים של החברה, כולל Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Twix Mars, ו-Teasers. המחיר 29.9 שקלים ל-312 גרם. להשיג בשופרסל.

הקשים לשתייה של חברת BLUE HUNA הישראלית יהיו מתנה להולמת לכל מי שדואג לסביבה: הם עשויים מקש טבעי, תוצר לוואי של גידולי חיטה, וכך השימוש בהם אינו מזהם את הסביבה. 25-140 שקלים. להשיג בחנויות, בתי קפה ובאתר

יקב ברקן מציע את המארז הזה הכולל יין קברנה סוביניון בציר 2013 מסדרת אלטיטיוד 585, כולל חולץ פקקים מקצועי. המחיר 160 שקלים. להשיג בחנויות יין מובילות וברשתות שיווק.

מארז היינות של יקב סגל משלב יינות שרדונה וקברנה סוביניון מסדרת התססה פראית, שניהם מבציר 2018, יחד עם סכין שף. המחיר 150 שקלים. להשיג בחנויות יין מובילות וברשתות שיווק.

צילום אלדד מאסטרו

אמנים ויצרנים מחבל מודיעין משתפים פעולה ומציעים מגוון של חבילות שי המשלבות דבש בוטיק, סבונים טבעיים בעבודת יד, ריבות ביתיות, מקלות כוסמין, אמנות בקרמיקה ועוד. בסך הכול מוצעות 14 חבילות שי שונות. המחיר 68-205 שקלים לא כולל משלוח. להשיג באתר וב-03-9728999.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר