נובמבר: טעימות והדגמות של תה גלוקודן לסוכרתיים במסגרת חודש המודעות הבינלאומית לסוכרת

מספר חולי הסוכרת בישראל מגיע ל-700,000 איש. מספר זה כולל כ-400,000 חולי סוכרת מאובחנים ועוד כ-300,000 חולי סוכרת סמויים שלא אובחנו עדיין ואינם מודעים למחלתם. חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת יצוין בנובמבר במטרה להגביר את המודעות לצורך להבדק

מספר חולי הסוכרת בישראל מגיע ל-700,000 איש. מספר זה כולל כ-400,000 חולי סוכרת מאובחנים ועוד כ-300,000 חולי סוכרת סמויים שלא אובחנו עדיין ואינם מודעים למחלתם. חודש המודעות הבינלאומי למחלת הסוכרת יצוין בנובמבר במטרה להגביר את המודעות לצורך להבדק.
ל
פני כ- 13 שנים, בשנת 1999, היו בישראל כ- 300,000 חולי סוכרת מאובחנים. בעולם כולו, הגידול במחלת הסוכרת הוא אף גדול יותר מאשר בישראל. הממוצע העולמי של חולי הסוכרת בעולם גדל ב-600% במשך 15 השנים האחרונות.
בשנת 2011 הסוכרת הוכרזה לראשונה כמגיפה על-ידי האו"ם, בעוד שעד כה נהוג היה באו"ם להכריז כמגיפות רק על מחלות זיהומיות.
כ- 260 מיליון אנשים בעולם חולים כיום בסוכרת, הם מהווים כ- 6% מכלל אוכלוסיית העולם הבוגרת.

סוכרת הינה כיום "הרוצח השקט" המודרני, במקום השלישי בדירוג, לאחר מחלות לב ולחץ דם.
בכל שנה מתים ברחבי העולם כ-4,000,000 חולים מסוכרת ומסיבוכי הסוכרת, מספר השווה למתים ממחלת האיידס.
החולים בסוכרת סוג 2, מהווים 95% מכלל חולי הסוכרת בעולם. גורמי הסיכון לסוכרת סוג 2 הם השמנת יתר, חוסר פעילות גופנית ומתח נפשי.
סיבוכי הסוכרת הידועים הם: פגיעה בכלי דם וכתוצאה מכך עלולים להגיע לכדי אי ספיקת כליות, קטיעת גפיים, ועיוורון.

חברת "נופר" הישראלית פיתחה את "תה גלוקודן" המתאים לסוכרתיים, והיא מקיימת במסגרת חודש המודעות הבינלאומי לסוכרת, טעימות והדגמות חינם בבתי המרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ. כמו כן, ניתן לקבל במקום דוגמית חינם ולקחת הביתה לניסיון.

"תה גלוקודן" מכיל צמחי מרפא לחליטה וביניהם צמח ה"סטיביה" המתוק באופן טבעי, וכן מרווה משולשת, עלי זית, אקליפטוס, לימונית, לואיזה, ג'ימנמה, טיון.

סטיביה הינה שיח רב שנתי שמוצאו בפרגוואי. הסטיביה משמשת להמתקה ללא קלוריות.
כיום מגדלים את הסטיביה באופן מסחרי בברזיל, קוריאה, יפן, סין ואוסטרליה שם היא משמשת תחליף לסוכר במאכלים ובמשקאות כמו משקאות קלים, גלידות, דברי מאפה, גומי לעיסה, תה ומוצרי טיפול לעור.
מתיקותה של הסטיביה והיותה נטולת קלוריות וסוכר מתירים את השימוש בה לסוכרתיים, שומרי דיאטת קנדידה ודיאטות אחרות נטולות פחמימות.
המעלה של הסטיביה היא השפעתה על רמת הסוכר בדם ויכולתה לאזן רמות סוכר גבוהות, כמו כן היא מסייע בתהליך ההרזיה ומהווה חלופה לסוכר.
צמחי המרפא: מרווה, עלי זית, אקליפטוס, ג'ימנמה וטיון ידועים ביכולתם לטיפול ואיזון רמות הסוכר בדם.

את "תה גלוקודן" ניתן להשיג בבתי המרקחת והטבע ברחבי הארץ
המחיר לצרכן: 76 ₪ לאריזה המכילה 100 תיונים.

נופר מוצרים טבעיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר