נפתחה בהרצליה DOMO – חנות לאביזרי בישול ואירוח

המרכז הגדול ביותר בישראל לתרבות הבישול והאירוח בהשראת רשת חנויות "ווליאם סונומה" האמריקאית, נפתח בקניון שבעת הכוכבים בהשקעה של 5 מיליון שקלים

רביזיה. זה מה שקורה עכשיו בתחום הקולינארי הביתי.
מה שהתחיל באופן סמלי לפני כ-10 שנים עם פתיחת מחלקות כלים ברשתות רהיטים, המשיך וצבר תאוצה עם חנויות קונספט המתמחות בעזריי מטבח לשפים מקצועיים, חנויות המתמחות בבישול אתני, עד חנויות המתמחות במטבח הבריא.

ניראה כי בדומה לעולם המערבי, תרבות הבישול והאירוח הביתי, הפכה לטרנד שהופך לחלק בלתי ניפרד מסגנון החיים בארץ (-כמו גם בעולם). אם השתתפתם באחת מסדנאות הבישול או ביקרתם בחנות כלי בית בדרישה אחר "לבנת שמוט לתנור" הרי שאתם חלק מטרנד.

כמה מן הסיבות המרכזיות לעליה במספר חנויות הקונספט, כאשר גם אלו נעות על הטווח שבין אידיליה לפרקטיקה הן: התבגרות הצרכן הישראלי ואבחנתו בין "לחמנייה" ל"גאבטה" ובין "נס-קפה" ל"מקיאטו". עובדה נוספת היא תרבות הפנאי ובעקבותיו צריכת מוצרי פנאי שהתפתחה בשנים האחרונות.

ניראה כי תרבות הפנאי הישראלית עוברת סוג של התעוררות אחרי שנים ארוכות של מינימליזם. כיום התרבות מתחילה להשתחרר ואנשים מחפשים חוויות חושיות להתחבר אליהן – צמיחתם של חנויות הקונספט אשר משדרת את סגנון "החיים הטובים" מהוות את התשובה לכך.

"DOMO"- הבית לאוהבי הבישול והאירוח אשר מגדירה מחדש את תרבות הבישול, האפייה והאירוח הישראלי מעלה את רף חנויות הקונספט אשר נפתחו לאחרונה בארץ.

הבעלים: ערן ויזר, בעל ניסיון של -14 שנה בתחום המסעדנות, מחזיק ברזומה עשיר של מסעדות אשר הכתיבו דפוסי קולינאריה חדשים כבר בשנות ה-90 עם פתיחתן של זנזיבר, דיקסי גריל בר,רוז, אודאון, פאפגאיו, וכיום מיקה.

במשך השנים האחרונות עם התפתחות תרבות הפנאי כשלצידה התעוררות המטבח הקולינארי הביתי, החליט ויזר לממש את חלומו ולייסד חנות עוגן שתענה לביקוש הגובר של מוצרים וכלים במגוון סגנונות רחב, במחיר ובאיכות משתנים.

למימוש החלום גייס חבר מהתחום- דרור זוננשיין- מומחה בתכנון מערכות מזון ומטבחים מקצועיים אשר תכנן וליווה הקמת מטבחים רבים בבתי מלון, רשתות מזון ועוד.
על לקוחותיו נמנים: רשת טיב – טעם, ארקפה, איקאה העולמית, ODEON ועוד רבים.


DOMO- הבית לאוהבי הבישול והאירוח
קהל יעד – DOMO המרכז הגדול ביותר לאוהבי הבישול והאירוח, נותן מענה לכל אחד- בשלנים ומארחים שאוהבים פטנטים חידושים ומוצרים שייקלו עליהם את השהות במטבח לצד פתרונות מקצועיים לשפים.

DOMO מעניק פתרונות למגוון רחב של צרכים ומציע לכל אותם אנשים: כלי מטבח המיועדים לאפיה , ובישול, וכלי בית ואירוח- בסגנונות מגוונים,ברמות מחירים ואיכות משתנים.

Good things come in 3's And P's :
Presentation- (עיצוב החנות)- DOMO,אשר עוצב ע"י האדריכל אנריקו סגרה, מעוצב בגווני חום חמים, ומאופיין בעיצוב ביתי בכדי שהלקוחות ירגישו כבר מהכניסה לחנות אוירה חמה ומזמינה, וזו תלווה אותם לאורך כל זמן שהותם בחנות. את העיצוב הגרפי בחנות הכולל את נייר האריזה, השקיות, השילוט והלוגו ביצע המשרד " Flying Mechine" מארה"ב.

החנות מתהדרת ביותר מ- 10 מחלקות מתמחות, ותתי מחלקות, במטרה להקל על מלאכת חיפוש הכלים, ליצור חוויה קנייה מרתקת ונעימה ויחד עם זאת ליצור אוירה אינטימית ונינוחה.
המחלקות אשר גובשו תוך מחשבה מרובה כוללות: מחלקת פטנטים, מחלקת כלי ניקוי ואחזקה- הכוללת משחיזי סכינים, מוצרים לניקוי כלי כסף ונחושת, מחלקת תה וקפה, מחלקה חשמלית- הכוללת מכונות ומכשירים מודרניים להכנת קפה, מרגריטות ועוד. מחלקת אפיה המחולקת למחלקת אפיית ילדים, מחלקת בישול, ומחלקת Outdoor הכוללת סלסילות פיקניק, גרילים, וציוד לבר-בי-קיו איכותי. מחלקת ספריי בישול הכוללת מאות ספרי בישול חוצי תרבויות, מחלקת בר ויין המציעה שמפנירות מפוארות לצד גביעי יין, מכונה להכנת קרח גרוס, שייקרים ומחלקת טקסטיל.

ליווי קולינארי – לצד המחלקות המתמחות מוצב מטבח הדגמה אשר יאויש מידי שבוע במלווה קולינארי אשר ידגים כיצד להפוך את מלאכת הבישול, האפייה והאירוח לחוויה מרשימה וקלה.

Product- (מוצרים) –חוה ביטרמן (חוויה ) אחראית לקניינות ולמסחור חזותי אשר בילתה בחודשים האחרונים במסע קניינות מרתק בעולם חושפת קולקציית כלי בישול ואירוח חוצי תרבויות וסגנונות עיצוב, באיכות ומחירים מגוונים.
קולקציית 2005-2006 חושפת כלים עם שלמות צורנית עוצרת נשימה. כלים אשר מעניקים יתרונות מעשיים הנובעים מאינספור גאדג'טים, ופטנטים, במחירים שווים לכל נפש.

People- (הצוות של "דומו") – דומו מאופיינת בצוות אנשים בעלי תודעת שירות גבוהה בדגש על מקצוענות ומומחיות. הצוות הוכשר לפתור כל סוגייה קולינארית ויחד להפוך את חווית הקנייה בחנות לחוויית עשירה ומעשירה המערבת את כל החושים.

"דומו"- חנות הדגל אשר מקום משכנה בקניון שבעת הכוכבים, בהרצליה הינה החנות הראשונה ברשת שעתידה לפתוח חנויות נוספות בקניוני הערים.
שעות פתיחה – בכל ימות השבוע משעה 10:00 ועד 22:00 . יום שישי עד 16:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר