סדנת בישול וחוויות נוספות במבצע דיאט קוקה-קולה

דיאט קוקה-קולה מציג את מבצע "חוויה במתנה" ומאפשר לאלה אשר חלמו לקחת חלק בסדנת בישול יוקרתית בהנחייתו של שף מוביל, להגשים את החלום

דיאט קוקה-קולה מציג את מבצע "חוויה במתנה" ומאפשר לאלה אשר חלמו לקחת חלק בסדנת בישול יוקרתית בהנחייתו של שף מוביל, להגשים את החלום.

במסגרת המבצע ניתן יהיה להתנסות בסדנת בישול בהנחייתו של השף פרנק אזולאי. הסדנה תתקיים במקום החדש אותו פתח פרנק לאחרונה – Canastel. בסדנה ילמד השף את סודות הכנת מאכלי הגורמה והמשתתפים יתנסו בהכנת ארוחה כשבסוף ההכנה הם יהנו ויתכבדו מהמאכלים אותם הכינו. הסדנה כשרה וגם המקום. מי שלא יזכה להיות בין ה- 100 הראשונים שענו נכונה, עדיין יוכל לקחת חלק בחוויה תמורת תשלום מיוחד למשתתפי מבצע "חוויה במתנה" של דיאט קוקה-קולה.

בנוסף, אלפי זוכים ייהנו ממגוון חוויות לפי בחירתם האישית ובהן טיול ג'יפים קבוצתי, אימון אישי בנהיגת מרוצים, דאייה במצנח רחיפה, סדנת יין, סדנת שוקולד, טיסה בדאון צלילת היכרות, סדנת קוקטיילים, בושם בהתאמה אישית, טיול רכיבה על סוסים ועוד.

כדי לקחת חלק במבצע כל שצריך הוא לשתות דיאט קוקה-קולה, להיכנס לאתר הפעילות בכתובת: www.dietcocacola.co.il, להזין את קוד המבצע המופיע על גבי הפקק או לשונית הפחית ולענות נכון על שתי שאלות. 100 הראשונים שיענו נכון בכל יום יזכו בהגשמת החוויה על פי בחירתם.

מי שלא הספיק להיות בין ה- 100 הראשונים או לא ענה נכון על השאלות, עדיין יוכל לקבל את אחת מתוך מגוון החוויות בהנחה מיוחדת לצרכני דיאט קוקה-קולה בלבד.

פרטים נוספים וחוויות נוספות באתר הפעילות: www.dietcocacola.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר