סל הקניות של שחר 787

סל הקניות של שחר 976
בסל הפעם: קונפיטורת פירות יער – מאכזבת, משקאות מהצומח – כדאי לנסות, עוגיות – טובות, קפה עם הל – מוצלח, שוקולד – מומלץ למכורים

קונפיטורת פירות יער של יד מרדכי

תספק את מי שמפנטז על פירות יער אבל גר בישראל
תספק את מי שמפנטז על פירות יער אבל גר בישראל. צילום שלומי ארביב

"רכיבים: פירות יער (תות שדה 17%)", כך מתחילה רשימת הרכיבים של הקונפיטורה החדשה של יד מרדכי. האבסורד של תעשיית המזון נגלה כאן במלואו – מוצר המוצג כעשוי מפירות יער, משלב כמות לא מבוטלת של פרי שאינו גדל ביער, ככל הנראה מאחר והוא זול יותר משאר הפירות הנמצאים במוצר – פטל אדום ודומדמניות שחורות. אם המוצר היה נקרא "קונפיטורת פירות אדומים", קיומו של תות שדה היה הגיוני, אבל זה כאמור אינו המקרה. מעבר לכך מדובר בקונפיטורה חביבה – הטעמים משתלבים ביחד, והיא תספק את מי שמפנטז על פירות יער אבל גר בישראל. בחו"ל טעמנו טובות ממנה, אבל הן לרוב לא עושות עלייה. המחיר עד 10 שקלים ל-340 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ריבת תות השדה של החברה יותר טעימה ופחות מאכזבת.

משקאות מהצומח של Monsoy מבית Liquats Vegetals

מוצרים אורגניים המבוססים על סויה, אורז, שיבולת שועל, ואורז עם אגוזי לוז
מוצרים אורגניים המבוססים על סויה, אורז, שיבולת שועל, ואורז עם אגוזי לוז. צילום אסף לוי

חברת ישרקו נכנסה לקטגוריית תחליפי החלב, עם ההשקה של סדרת משקאות זו הכוללת ארבעה מוצרים. כולם אורגניים והם מבוססים על חומרי גלם שונים – סויה, אורז, שיבולת שועל, ואורז עם אגוזי לוז. מבין הארבעה, ניסינו את המשקה מבוסס סויה ואת זה מבוסס אורז. שניהם התגלו כמוצלחים מאוד – טעמים טובים, לא חזקים מדי, עם מתיקות מעודנת שאינה מבוססת על סוכר (משקה אחד בלבד מכיל גלוטן). המחיר 7.9-12.9 שקלים לליטר. להשיג בטיב טעם ועדן טבע.

בשורה התחתונה: גם אם אתם כבר רגילים למשקה של חברה אחרת, כדאי לנסות את אלה.

עוגיות מהסדרה הקלאסית של לחמי

 העוגיות הללו מבטאות את הסיבה שלחמי מצליחים כל כך
העוגיות הללו מבטאות את הסיבה שלחמי מצליחים כל כך

המאפייה השיקה לאחרונה שני טעמים חדשים בסדרה הקלאסית שלה – עוגיות חמאה, ושילוב של עוגיות חמאה עם פרג ולימון. העוגיות הללו מבטאות את הסיבה שלחמי מצליחים כל כך – פריכות מדויקת, טעמים מאוזנים, כמות יפה של חמאה בעוגיות, והשילוב עם הפרג והלימון מוצלח במיוחד (מכיל גלוטן). המחיר עד 19.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שרוצה להתפנק עם עוגיות טובות.

קפה עם הל של נחל'ה אדום

ההל מתמזג בתוכו ולא משתלט עליו
ההל מתמזג בתוכו ולא משתלט עליו. צילום אוהד רומנו

הקמפיין האחרון של החברה לנחל'ה האדום שלהם הביא אלינו גם את הקפה עצמו. מדובר בקפה שחור המשלב בתוכו הל, לו יש טעם עשיר ומוצלח. לשמחתנו, ההל מתמזג בתוכו ולא משתלט עליו. הנסיינים העיקריים של הקפה הזה – קבוצה של פועלים שקפה שחור הוא חלק בלתי נפרד מהיום-יום שלהם – אהבו אותו מאוד. המחיר 13.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג בשופרסל, רמי לוי, ויקטורי, חצי חינם, מחסני השוק, חינם פלוס, אושר עד, טיב טעם, am:pm, יינות ביתן ועוד.

בשורה התחתונה: אם הפועלים אהבו, מה אנחנו נגיד?

MILKA Daim של MILKA

התוצאה היא גיוון הן בטעם והן במרקם
התוצאה היא גיוון הן בטעם והן במרקם

שני מותגי שוקולד מתאחדים ויוצרים את המוצר החדש הזה – טבלת שוקולד שמרביתה שוקולד החלב הידוע של מילקה, המשלב את השוקולד הקרמלי הפריך של דיאם. התוצאה היא גיוון הן בטעם והן במרקם, והוא יקרוץ לכל מי שמכור לסוגי שוקולד אלה וחיכה ליום בו הם יתאחדו. המחיר עד 7.4 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: שוקולד מומלץ למכורים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר