סל הקניות של שחר 790

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: מוצרי חלב – המשקאות מומלצים, קמח לפסטה ביתית – מומלץ, פיצה עם טבעות מוצרלה ובצל – ככה, פלפלים כבושים, קרקרים וגריסיני – רוצים עוד כאלה, נקטרים ומשקאות קלים – אין חידוש

מוצרי PRO של שטראוס

המשקאות הפתיעו אותנו לטובה – הטעמים טובים והמתיקות מאוזנת יחסית
המשקאות הפתיעו אותנו לטובה – הטעמים טובים והמתיקות מאוזנת יחסית. צילום סטודיו שטראוס

סדרת המוצרים הזו התרחבה באחרונה עם שלושה מוצרים חדשים – משקה חלב PRO מבית יטבתה בטעם וניל או קפה, יוגורט דנונה PRO באריזה גדולה של 700 גרם, ויוגורט דנונה PRO בתוספת גרנולה. המשקאות הפתיעו אותנו לטובה – הטעמים טובים והמתיקות מאוזנת יחסית. היוגורט עצמו חביב, אם כי נוזלי יחסית, ובכל הקשור לזה עם תוספת הגרנולה יצאנו מאוכזבים – הפער בין ההבטחה על האריזה לבין המציאות גדול מדי (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר עד 5.5 שקלים ל-250 מ"ל משקה, עד 6.2 שקלים ל-155 גרם יוגורט עם גרנולה, עד 19.9 שקלים ל-700 גרם יוגורט. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתוך שלושת המוצרים החדשים אנחנו ממליצים על המשקאות.

סמולינה דורום איטלקית של הטחנות הגדולות של א"י

קמח בעל שימוש ייעודי – הכנה של פסטה ביתית
קמח בעל שימוש ייעודי – הכנה של פסטה ביתית. צילום מנחם גרייבסקי

המותג הרחיב את ליין המוצרים שלו עם קמח בעל שימוש ייעודי – הכנה של פסטה ביתית. לשם כך עושים כאן שימוש בחיטת דורום מסוג צהוב מעולה (Top Gialla), העוברת טחינה גסה. מרקם הבצק המתקבל הודות לקמח זה מספק לו עמידות מספקת בבישול, כך שאפשר בקלות להכין ממנו כל פסטה ורביולי (מכיל גלוטן). המחיר 10-14 שקלים לק"ג. להשיג בלגעת באוכל, סופר ספיר, ל.א.ב.ל, לחם ברויטמן אילת, לחמון, שהרבני (כפר סבא), הארץ הטובה (הרצליה), בחנות המפעל בטחנה, ובחנויות נוספות.
בשורה התחתונה: מי שאוהב להכין לעצמו את הפסטה יהנה מאוד מהקמח הזה.

דאבל רינג של פיצה האט

הרשת ממשיכה למתוח את גבולות הקטגוריה
הרשת ממשיכה למתוח את גבולות הקטגוריה. צילום מישה קמינסקי

הפיצה החדשה של הרשת ממשיכה למתוח את גבולות הקטגוריה. לא רק שיש לפיצה שתי טבעות של מוצרלה – האחת בהיקף הפנימי של הפיצה והשנייה בחיצוני, אלא גם ובעיקר ערימה של טבעות בצל הנמצאות במרכז הפיצה, במקום בו נמצאים באופן מסורתי הקצוות של המשולשים. הפצה עצמה אינה שונה מהותית מזו הרגילה, למעט התוספת המכובדת בכמותה של המוצרלה; אך טבעות הבצל הם מהזן שהיה קפוא לפני ההכנה, כלומר כזה שיוצר פיצה רכה ולחה מדי (מכיל גלוטן). המחיר 79.9 שקלים לפיצה לפני מבצעים. להשיג בסניפי הרשת וב-1,700-50-60-70.

בשורה התחתונה: טוב רק אם אתם אוהבים טבעות בצל שהיו קפואות טרם הכנת הפיצה.

מוצרים של המעדניה

המותג ממשיך להרחיב את הפעילות שלו עם מספר סדרות של מוצרים

המותג ממשיך להרחיב את הפעילות שלו עם מספר סדרות של מוצרים. האחת היא סדרת פלפלים כבושים, המשלבת פלפל שרי פיקנטי מתוק בחומץ, פרוסות פלפל חלפיניו בחומץ, פלפלים שלמים אדומים קלויים מוחמצים ופלפל צ'יפוטלי ברוטב אדובי בחומץ. השנייה כוללת שני סוגי קרקרים – קרקר עגבניות מיובשות עם גרעיני דלעת, וקרקר בצל עם שומשום. השלישית היא סדרה של גריסיני – גריסיני 5 דגנים, גריסיני עם שמן זית, גריסיני שום, וגריסיני שומשום. הפלפלים השלמים שטעמנו היו מצויינים, לא גדולים, קלויים במידה מספקת ומומחצים במדויק; הקרקרים היו פשוט מצוינים, מהסוג האיכותי יותר שלא תמצאו בקרב המותגים המתועשים הידועים. הגריסיני שטעמנו אמנם לא משתווה לגריסיני איטלקי שאנו מכירים ואוהבים, אבל הוא בהחלט נותן מענה טוב למי שחייב את הנשנוש הזה בארוחה שלו (מכיל גלוטן בחלק מהמוצרים). המחיר 13-21 שקלים ל-200-340 גרם פלפלים, 17 שקלים ל-150 גרם קרקרים, 12 שקלים ל-125 גרם גרסיני. להשיג במעדניות וב-www.the-deli.co.il.

בשורה התחתונה: אנחנו מחכים למוצרים נוספים.

משקאות חדשים של פרימור

סדרת המשקאות הקלים כוללת מגוון של 8 טעמים: אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות, ומנגו. צילום עמית שטראוס

החברה השיקה במהלך הקיץ שתי סדרות חדשות של משקאות. האחת היא סדרת הנקטרים הוותיקה של החברה, שהושקה מחדש בבקבוקים במקום בקרטוניות; והשנייה היא סדרה חדשה לגמרי של משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר, הכוללת אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. הסדרה החדשה של המשקאות הקלים אינה שונה מהותית מסדרות מקבילות של המתחרים. ייאמר לזכות החברה כי משקה הדיאט אשכולית שלה מוצלח יותר מזה של המתחרים, אך לשאר אין הבדל משמעותי בטעם. המחיר כ-7.9 שקלים לליטר נקטר, 6.5 שקלים ל-1.5 ליטר משקה קל.

בשורה התחתונה: התחרות גדלה, אך ההיצע לא משתנה מהותית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר