סל הקניות של שחר 791

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם: מילקי לשתייה – חביב, נקטר – לשוחרי פחיות, פריכיות – לבדוק הרכיבים, מיונז טבעוני – לטבעונים, חרדל עם מיונז – טעים

מילקי Shot של שטראוס

ריכוז מתוק ונוזלי של מעדן השוקולד
ריכוז מתוק ונוזלי של מעדן השוקולד. צילום סטודיו שטראוס

אם אתם אוהבים לשתות את המילקי שלכם, תשמחו לדעת שהחברה השיקה את המוצר הזה. העיקרון פשוט: המרקם נוזלי יותר כדי שאפשר יהיה לשתות אותו, אבל הטעם הוא אותו טעם של המעדן המפורסם. לא תמצאו כאן קצפת, אלא ריכוז מתוק ונוזלי של מעדן השוקולד. המחיר עד 17.9 שקלים ל-6 יחידות, 130 מ"ל ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה, לא יחליף את המילקי, אבל יכול להוות תוספת חביבה מדי פעם.

נקטר בפחיות של ג'אמפ

נקטר תות בננה ונקטר אפרסק מכילים לפחות 40% פרי
נקטר תות בננה ונקטר אפרסק מכילים לפחות 40% פרי

האם הבקבוק משפיע על טעם המשקה? יש הטוענים בחריפות שכן, אם כי במבחני טעימה לרוב מתברר כי אנשים לא באמת מבחינים במקור ממנו הגיע המשקה. אם אתם נמנים על אלו שהמיכל חשוב להם לא פחות מתכולתו, אתם עשויים לשמוח עם שני המשקאות החדשים – נקטר תות בננה ונקטר אפרסק המכילים לפחות 40% פרי, שנמכרים מעתה גם בפחיות. המשקאות לא השתנו, אבל אם אתם אוהבים לשתות מפחיות, תיהנו יותר. המחיר עד 8 שקלים. להשיג בקיוסקים, פיצוציות ובחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמעדיף לשתות מפחית.

פריכיות של פיטנס מבית נסטלה

יש מספיק פריכיות בשוק שאינן מכילות סוכר והן טעימות כפי שהן
יש מספיק פריכיות בשוק שאינן מכילות סוכר והן טעימות כפי שהן. צילום סטודיו אסם

כמו עם המוצרים המקבילים שהשיקה המתחרה שטראוס, כך גם עם אלו – מדוע החליטה החברה להוסיף סוכר לפריכיות? כדי להוזיל עלויות ייצור? כדי לגרום לצרכנים להתמכר? ואל תאמרו שזה כדי לשפר את הטעם, כי יש מספיק פריכיות בשוק שאינן מכילות סוכר והן טעימות כפי שהן. אם סוגיה זו לא מפריעה לכם, אז דעו כי מדובר בשלב זה בשני מוצרים – פריכיות 3 דגנים, ופריכיות 3 דגנים וקינואה. הפריכיות דקות, יש להן מרקם יציב למריחה וקל לנגיסה, והן טעימות. רק עם סוכר, וחבל. המחיר עד 10 שקלים ל-120 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: תמיד כדאי לבדוק את רשימת הרכיבים, גם כאשר מדובר במוצרים שלרוב נתפסים כדיאטטיים.

ויונז מופחת שומן של וגאנץ

מרקם מצוין עם טעם סביר
מרקם מצוין עם טעם סביר. צילום שי ניבורג

ליצור גרסה טבעונית למיונז – מוצר המבוסס על ביצים, זו משימה לא פשוטה. המוצר הזה הוא אחד ממספר מוצרים הקיימים בשוק שמבקשים לעשות בדיוק את זה. התוצאה? מרקם מצוין עם טעם סביר. כלומר, זה לא הטעם של המיונז שאתם זוכרים מהתקופה הטרום טבעונית שלכם, אבל ביחס לחלופות הוא בין הטובים. המחיר עד 28 שקלים ל-420 גרם. להשיג בשופרסל, אורגניק מרקט, עדן טבע, ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, חצי חינם, יינות ביתן, ויקטורי (בחנויות שבהן יש פינת טבע) וברוב חנויות הטבע.

בשורה התחתונה: מומלץ רק למי שצורך תזונה טבעונית.

Dijonnaise של Maille

ממרח פיקנטי טעים במיוחד
ממרח פיקנטי טעים במיוחד

אם אתם לא נמנעים מצריכה של חלבון מהחי, תאהבו מאוד את המוצר הזה – שילוב בין חרדל לבין מיונז, המיוצר על ידי החברה הצרפתית. התוצאה היא ממרח פיקנטי, טעים במיוחד, שמביא את שני הרכיבים בצורה מאוזנת, עם מרקם שקל למרוח על כל פרוסת לחם (ומתאים, כמובן, לשימושים נוספים במטבח). המחיר עד 24.9 שקלים ל-335 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: נכון שאפשר לשלב לבד בין חרדל למיונז,  אבל מוצר זה מאוזן וטעים במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר