סל הקניות של שחר 877

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו פיצה עם מוצרלה בשוליים – לא מספיק טובה, גרסאות למעדני חלב – בעד המילקי החדש, מיצי ירקות ופירות – בנתיב הבטוח, עוגות שמרים במילוי – אפשר ליהנות, גרנולה קראנץ' – מוצלחת

צ'יזי קראסט מוצרלה פסטו של דומינו'ס פיצה

הפיצה החדשה של הרשת היא גרסה של פיצה שהושקה לפני כשנה: שולי הפיצה מגולגלים, ובתוכם הוכנסה גבינת מוצרלה. בגרסה זו הוסיפו לפיצה גם פסטו. התוספת של התבלין מצוינת, שכן היא משדרגת את הטעם, מבחינה זו הפיצה טובה. אבל יש לה גם חסרונות: החלק המגולגל אינו אחיד. לעיתים הוא מאוד גדול יחסית, בעודו מכיל מעט גבינה יחסית. שאר הפיצה רכה מדי, כך שעם משקל של שתי תוספות מעל, התקפלה במהירות והכל נשפך. הפתרון: לקפל אותה לשניים, פתרון סביר; או לחכות שתתקרר, פתרון הרבה פחות מומלץ (מכיל גלוטן). המחיר מ-59.9 שקלים, בהתאם למבצעים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשורה התחתונה: חביב, אבל לא מספיק טוב.

מוצרי מילקי חדשים של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שלושת המוצרים החדשים אותם השיקה החברה, הם גרסאות של מוצרים ותיקים יותר. המוצר הראשון מילקי עוגת יומולדת: עוגה בטעם שוקולד עם קרם בטעם וניל, קרם שוקולד ושבבי שוקולד מריר. השניים הנוספים מושקים תחת הכותרת "מילקי חגיגה": מילקי בטעם שוקולד עם תוספת של כפתורי שוקולד וסוכריות צבעוניות; ומילקי בטעם שוקולד עם תוספת של בראוניז. העוגה הראשונה הייתה אכזבה – עוגות דומות של החברה שהכילו אלכוהול, היו תענוג ממכר. אמנם עוגה זו משלבת רכיבים מפתים, אך מדובר כאן בעוגה בינונית ובעיקר מתוקה מדי. שני המוצרים האחרים טובים יותר – התוספות מספיקות בכמות, ואם אתם אוהבים את הקונפסט, כדאי שתנסו אותם. המחיר עד 5.2 שקלים ל-144 גרם מילקי חגיגה, עד 32.9 שקלים ל-500 גרם עוגה. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: ותרו על העוגה, תיהנו מהמילקי החדש.

מיצי ירקות ופירות של פריגת

צילום open
צילום open

החברה מנסה גם היא להיכנס לקטגוריה של מיצים המשלבים פירות וירקות, קטגוריה שנמצאת במגמת התרחבות. היא עושה זאת עם שלושה מיצים: Boost – תפוח, תפוז, גזר ומעט ג'ינג'ר; Recharge – תפוח, תפוז אדום, רימון ומעט סלק; ו-Energize – תפוח, תפוז, לימון ומעט כורכום. כל אחד מהמיצים מצליח לשלב את הרכיבים כך שמתקבל מיץ מעודן יחסית, בטעמים שרבים יכולים לאהוב. אם אתם מפחדים מהאפשרות לשתות מיץ שעיקר הטעם שלו הוא ג'ינג'ר או סלק, זה לא מה שיקרה כאן. מצד שני, החברה בחרה בנתיב בטוח יחסית – בעיקר פירות, ומעט מאוד רכיבים שעלולים להרתיע. מי שמעדיף רכיבים כמו סלרי, פטרוזיליה ומלפפון במיצים שלו, לא ימצא כאן את מבוקשו. המחיר עד 12.9 שקלים ל-400 מ"ל. להשיג בחנויות נוחות, פיצוחיות ורשתות נבחרות.

בשורה התחתונה: בחרו שם בנתיב בו בטוח יהיה טעים.

עוגות שמרים במילוי של עוגל'ה

בטעם שוקולד או במילוי קינמון – אלה שתי האפשרויות החדשות שמציע המותג עבור מי שמחפש לרכוש עוגת שמרים מוכנה. מדובר בעוגות קטנות יחסית – 240 גרם לכל עוגה, ובהתאם גם המחיר. זה מהווה יתרון עבור מי שרוצה או צריך עוגה קטנה. העוגה שניסינו הייתה חביבה – מספיק מילוי בטעם שוקולד, הבצק רך ולח במידה מספקת (מכיל גלוטן). המחיר עד 6.9 שקלים ל-240 גרם. להשיג ברשתות, חנויות נוחות וקיוסקים.

בשורה התחתונה: אם לא תחפשו עוגה מרשימה, תוכלו ליהנות ממנה.

גרנולה קראנץ' של סוגת

צילום סטודיו הייפק
צילום סטודיו הייפק

גרנולה המכילה שקדים, בוטנים, אגוזי קשיו, אגוזי לוז ואגוזי מלך עם דבש;  גרנולה עם חמוציות וחמישה סוגי דגנים; גרנולה עם בננה, אננס, פפאיה, קוקוס ותמר; וגרנולה עם חמוציות, משמש מיובש, צימוקים, שזיף מיובש ושקדים. אלה ארבעת המוצרים שהשיקה החברה, המצטרפים למגוון ההולך וגדל של גרנולות על המדף. אם אתם מחפשים גרנולה בה התוספות הן העיקר ולא קישוט, תקבלו כאן מענה לתשוקה זו, שמעטות החברות שיודעות לכבד אותה. מצד שני, מדובר בחברת מזון ענק – אין כאן בחירה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, למי שסוגיה זו חשובה לו יותר (מכיל גלוטן). המחיר עד 18.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אהבנו את התוצאה הסופית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר