סל הקניות של שחר 772

סל הקניות של שחר 976
בסל שלנו הפעם וופלים במילוי קרם קוקוס – למפנטזים, פופקורן – אריזה גדולה יותר בבקשה, מעדן חלב שוקולד צ'ילי – עדיף מעודן יותר, מיני חלוה – אסתטי, נקניקיות גורמה – למבוגרים

קואדרטיני במילוי קרם קוקוס של לואקר

אחת ההברקות של החברה
אחת ההברקות של החברה

החברה השיקה מוצר נוסף בסדרת הוופלים שלה, שכידוע מגיעים בצורה של קוביות ובמרקם פריך במיוחד. הפעם מדובר בוופלים במילוי קרם קוקוס, אחת ההברקות של החברה. הקוקוס עושה את דרכו השנה להרבה ממתקים ומאכלים, והשילוב שלו עם הוופל של החברה הוא בעינינו אחד הטובים שטעמנו (מכיל גלוטן). המחיר 14.39 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק, חנויות, קיוסקים ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: אם פינטזתם על השילוב של וופל וקוקוס, אל תפספסו מוצר זה.

פופקורן של Fit pop מבית ליימן שליסל

סדרה של 3 טעמים: מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח
סדרה של 3 טעמים: מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח. צילום עמית שטראוס

החברה השיקה מותג חדש בתחום הפופקורן המוכן: שקית פופקורן שכל מה שצריך לעשות זה לפתוח אותה ולאכול את תכולתה. מוצעים שלושה טעמים – מלח ים, קרמל, ומתוק-מלוח. מבין שלושת הטעמים ניסינו את השלישי, שהפתיע אותנו לטובה. יש נוכחות ברורה לשני הטעמים, והם משתלבים טוב ביחד, מבלי שאחד יהיה דומיננטי מהאחר. הפופקורן עצמו טרי, כך שהמרקם שלו מהנה כתמיד. רק חבל שכל זה מגיע בשקיות במשקל 55-70 גרם בלבד. המחיר 3.9-4.9 שקלים ל-55-70 גרם. להשיג ברשתות השיווק, מרכולים ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: נשמח לאריזה גדולה יותר.

מילקי בטעם שוקולד צ'ילי של שטראוס

מעדיפים מילקי בטעמים מעודנים יותר
מעדיפים מילקי בטעמים מעודנים יותר. צילום שלומי ארביב

נו, באמת. זה מה שיש לנו להגיד על המוצר הזה. אנו מבינים את הצורך בחדשנות ואנו מודעים לכך שהטעם החריף נכנס בעוצמה לחיינו המתועשים – כלומר למזונות המתועשים שאנו רוכשים. נכון שיש כמות סבירה, לא גדולה מדי, של צ'ילי במילקי הזה, כך שאין צורך לשתות כוס מים אחרי שמסיימים לאכול את המעדן, אבל החריפות אינה מעניינת, והשילוב עם שוקולד החלב אינו מוצלח בכלל. המחיר 3.9 שקלים ל-133 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אנו מעדיפים את המילקי שלנו בטעמים מעודנים יותר.

מיני חלוה של אחוה

 

המארז כולל 15 חטיפים - 49 קלוריות ליחידה, בקופסה שקופה
המארז כולל 15 חטיפים – 49 קלוריות ליחידה, בקופסה שקופה. צילום יעל האן

המוצר הזה חדשני באריזה שלו, ולא בתכולתו. מדובר במארז פלסטיק ובו חטיפי מיני של החלוה המוכרת של החברה – חלוה וניל, חלוה עם פיסטוק וחלוה עם פולי קקאו במארז אחד; וחלוה ללא סוכר במארז שני. המארז אסתטי דיו כדי להניחו כפי שהוא על השולחן כאשר האורחים מגיעים, וגודלו של כל חטיף מספיק למי שרוצה לנסות להימנע מכמות גדולה. המחיר 10 שקלים ל-18 יחידות בתפזורת או 15 יחידות ללא סוכר. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים דרך אסתטית להגיש לאורחים חלוה.

נקניקיות גורמה של מעדני יחיעם

הרבה יותר טובות מהמתועשות שנמכרות בארץ
הרבה יותר טובות מהמתועשות שנמכרות בארץ. צילום אריה ויסמין

שיתוף הפעולה של החברה הישראלית עם קונצרן מזון גרמני, הביא לשוק שלושה מוצרים חדשים – נקניקיות וינר, נקניקיות קנאקרס, ונקניקיות קרקובר. שלושת המוצרים מכילים יותר חלבון מאשר בעבר, כך שהמרקם שלהם משופר, תוך שימוש בבשר עוף, הודו ובקר ותיבול המבוסס על ידע גרמני.

הופתענו לטובה משלושת המוצרים – הם שונים מאוד בטעמיהם זה מזה, ולמרות שאינם יכולים להוות תחרות לנקניקיות האיכותיות שמייצרים בעבודת יד, הן ללא ספק הרבה יותר טובות מאלו המתועשות שנמכרות בארץ, שאותן בדרך כלל אוכלים ילדים. גם העובדה שאין בהן גלוטן וסוכר משמחת אותנו.  המחיר 14.9-15.9 שקלים ל-225-280 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ למבוגרים שמחפשים נקניקיות מעניינות יותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר