סל הקניות של שחר 864

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו חטיפים מרכיבים טבעיים בלבד – כדאי לנסות, פיצה מכוסמין מלא – לאוהבי בצק כוסמין, מוצרי מילקי – יש חידושים, ממרח עוגיות שוקולד צ'יפס – למוכנים להשמין, פירות יער ואדממה אורגניים – אהבנו

FREE to choose right של FREE

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

סדרת החטיפים החדשה של החברה מתאפיינת בשימוש ברכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת סוכר או חומרים משמרים. בסדרה שישה מוצרים – תמרים, קשיו ונגיעות לוז; תמרים, בוטנים ואגוזי לוז; תמרים, חמוציות ותפוחי עץ; תמרים וקוקוס; תמרים, אגוזים ושברי קקאו; ותמרים ואגוזי לוז. בחטיף האחרון יש, לדוגמא, 50% תמרי מג'הול, 25% אגוזי לוז, גרעיני חמנייה, צימוקים, שמן חמניות מזוכך וחומרי טעם וריח טבעיים. מדוע יש צורך ברכיב האחרון? לא ברור לנו. בכל מקרה, החטיף הזה – כמו גם השני שטעמנו, המשלב תמרים עם קוקוס – מוצלח בזכות מינון נכון של רכיבים, שטעמם משתלב טוב ביחד. המחיר עד 19.9 שקלים ל-125 גרם, 25 גרם ליחידה (חמש יחידות במארז). להשיג ברשתות המזון והשיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם אתם מחפשים חטיפים טבעיים יחסית, כדאי שתנסו את הסדרה הזו.

פיצה מכוסמין מלא של דומינו'ס פיצה

צילום דן פרץ
צילום דן פרץ

הפיצה החדשה של הרשת עשויה ברובה מקמח כוסמין מלא, שהוא קמח דל גלוטן. ליתר דיוק, 80% מהבצק עשוי מקמח זה, עם תוספת של קמח רגיל. מעבר לכך מדובר באותה גבינה ואותו רוטב עגבניות של הרשת, עם מבחר התוספות המוכר (כולל האפשרות להזמין גרסה טבעונית של פיצה זו). באופן טבעי יש לפיצה הזו טעם שונה מזו של הקלאסית – יש שיצטרכו להתרגל אליה. אנחנו בכל מקרה אהבנו את הטעם. התחושה בבטן לאחר האכילה שלה יותר קלה, והשילוב עם הרוטב והגבינה עובד טוב (מכיל גלוטן). המחיר מ-56 שקלים בהתאם למבצעים. להשיג ב-1700-707-707 ובאתר.

בשורה התחתונה: מומלץ רק אם אתם כבר מכירים בצק כוסמין ואוהבים אותו.

מוצרי מילקי של שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

במסגרת 40 שנה להשקה של המילקי, הוציאה החברה לשוק מספר מוצרים חדשים, בצד השקה מחודשת של מוצר שהיה בעבר על המדפים. המוצר שחוזר אלינו הוא מילקי קצפת עם כפית שוקולד, שנמכר במארז זוגי ואינו מכיל את מעדן השוקולד בתוכו. אך החידושים הם מה שבעיקר מעניין אותנו: שמנת מתוקה להקצפה בטעם "הקצפת של מילקי" עם 32% שומן; מילקי שלוש שכבות בסדרת EXTRA שוקולד, הכולל שכבת קרם חלב, שכבת פודינג שוקולד עם שוקולד אמיתי ושכבת קצפת; ומארז פינוקים הכולל מילקי מוס ומילקי Extra קצפת (ארבעה גביעים מכל טעם). מכל המוצרים החדשים התחבבה עלינו במיוחד הקצפת – הטעם שלה, כמו גם המרקם, אכן מזכירים את הקצפת של המילקי, כך שהיא מספקת טוויסט מפתיע לקינוחים הביתיים שלנו. מלבד זאת, גם המילקי שלוש שכבות מוצלח בדרכו – למרות ריבוי הרכיבים, כולם משתלבים טוב ביחד. המחיר עד 4 שקלים ל-133 גרם מילקי שלוש שכבות; עד 9.5 שקלים ל-250 מ"ל שמנת להקצפה; עד 9.5 שקלים למארז של קצפת עם כפיות, 172 גרם; עד 8.5 שקלים למארז פינוקים, 336 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: יש כאן חידושים שכדאי להכיר.

ממרח עוגיות שוקולד צ'יפס של מרבה

אם אתם אוהבים את עוגיות השוקולד צ'יפס של החברה, אתם עשויים לאהוב אותן גם בגרסה החדשה. בחברה לקחו את העוגיות, הוסיפו להן שוקולד בלגי (ועוד כמה רכיבים תעשייתיים), ויצרו ממרח חדש שנמכר במרקם חלק ובמרקם קרנצ'י עם שברי פולי קקאו. בשניהם מהוות העוגיות 37% מסך הרכיבים (בדומה לחלק היחסי של השוקולד צ'יפס בעוגיות עצמן). בחברה אומרים שיהיו כאלה שפשוט יאכלו את הממרח ישירות מהצנצנת. אתם יודעים מה, הם צודקים (מכיל גלוטן). המחיר עד 19 שקלים ל-380-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מומלץ אם יש לכם כוח עמידות חזק או שאתם מוכנים להשמין.

פירות יער ואדממה אורגניים של ליב

צילום שי נייבורג
צילום שי נייבורג

סדרת המוצרים החדשה של החברה מבוססת על רכיבים אורגניים בלבד, עובדה חשובה למי שמעדיף לצרוך מזון אורגני. הסדרה כוללת פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני, ותערובת פירות יער אורגניים, כמו גם אדממה – כולם נמכרים קפואים כמובן, ואין בהם כל תוספת שהיא. תערובת פירות היער שניסינו הייתה טובה – איכות פירות היער על עושר הטעמים שלהם טובה, ויש מספיק מכל אחד מהרכיבים המובטחים בתערובת כדי לספק אותנו. המחיר עד 19.9 שקלים ל-300-400 גרם. להשיג בניצת הדובדבן ובחנויות טבע פרטיות.

בשורה התחתונה: אנחנו אוהבים את האפשרות החדשה הזו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר