סל הקניות של שחר 796

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: חטיפי שוקולד ללא סוכר – משמחים, פיצות עם תוספות מוגדרות מראש – טעימות ומספקות, סלטים מוכנים – לכו על קרם כרובית, מיצי פירות ללא תוספת סוכר – מוצלחים, רוטבי עגבניות – הוסיפו תבלינים

עד 99 קלוריות של עלית מבית שטראוס

הסדרה מבוססת על שוקולד פרה וכוללת שלושה מוצרים. צילום סטודיו שטראוס
הסדרה מבוססת על שוקולד פרה וכוללת שלושה מוצרים. צילום סטודיו שטראוס

החברה החזירה למדפים את סדרת חטיפי השוקולד המאופיינים בשני דברים עיקריים: שימוש בממתיקים מלאכותיים במקום סוכר, ועד 99 קלוריות לחטיף ששוקל 25 גרם (כלומר, פחות מ-400 קלוריות ל-100 גרם). הסדרה מבוססת על שוקולד פרה, וכוללת שלושה מוצרים – שוקולד חלב עם פצפוצי אורז, שוקולד מריר עם שברי פולי קפה ופצפוצי אורז, ושוקולד חלב עם שברי עוגיות. ניסינו את שני החטיפים המבוססים על שוקולד חלב, ושמחנו שיש בהם כמות יפה של התוספות המובטחות, כך שהן משפיעות על המרקם ועל הטעם. איכות השוקולד סבירה, כיאה לשוקולד פרה, והמתיקות גדולה, גם אם יותר עדינה בשל הבחירה לוותר על סוכר. המחיר עד 10 שקלים לארבעה חטיפים, 25 גרם לחטיף. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אנחנו שמחים על הרחבת המגוון של חטיפים מתוקים ללא סוכר.

Domino's Mix של דומינוס פיצה

חמש פיצות שהתוספות עליהן מוגדרות מראש. צילום דן פרץ
חמש פיצות שהתוספות עליהן מוגדרות מראש. צילום דן פרץ

הרשת השיקה מחדש את תפריט הפיצות הקבועות שלה, ומציעה מעתה חמש פיצות שהתוספות עליהן מוגדרות מראש. המבחר כולל, בין השאר, פרימוורה MIX – משלבת מוצרלה, ברוקולי, פלפלים קלויים, גרגרי תירס, כדורי בייבי מוצרלה, שום קונפי, רצועות בצל סגול, ומעל רוטב בלסמי "די מודנה" וקרם פרש; ווג'י MIX – כוללת מוצרלה, פטריות שמפיניון, שרי קונפי, בצל סגול, גבינת פרמז'ן גרנה פדנו, שום קונפי, ומעל קרם פרש וטבעות בצל ירוק; גריק MIX – משלבת מוצרלה, עגבניות חתוכות, בצל סגול, זיתי קלמטה, גבינה בולגרית, ומעל עלי אורגנו קצוצים. מתוך המבחר טעמנו פיצה יוונית, כמנהגנו על בצק דק. הבסיס הוא אותו בצק מוכר של הרשת – לא פיצת שף אבל גם לא פיצה שכונתית. הייתה כמות מספקת מהתוספות השונות, והתוצאה אכן הזכירה – בעיקר במראה, סלט יווני, למעט עלי האורגנו שנוכחותם  מצומצמת מדי. המחיר 64.9/86.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-1-700-707-070.

בשורה התחתונה: טעים ומספק, גם אם לא מלהיב במיוחד.

סלטים חדשים של סלטי צבר מבית אסם

סלט מעולה עם מרקם חלק, טעם טוב של כרובית ותיבול נכון וללא טעמי לוואי. צילום סטודיו אסם
סלט מעולה עם מרקם חלק, טעם טוב של כרובית ותיבול נכון וללא טעמי לוואי. צילום סטודיו אסם

החברה השיקה שלושה סלטים חדשים משתי סדרות שונות. בסדרת "המאזטים" השיקה החברה קרם כרובית מהמטבח התורכי, וקרם בצל מהמטבח המרוקאי. בסדרת 7% שומן הושק סלט חציל בטחינה, עם, כמתבקש, 7% שומן בלבד. קרם הכרובית התגלה כסלט מעולה – מרקם חלק, טעם טוב של כרובית עם תיבול נכון וללא טעמי לוואי, כך שגם התורכי שבינינו אהב אותו מאוד. קרם הבצל היה טוב, אבל פחות מלהיב. העובדה שזה לא סלט ביתי הורגשה יותר במקרה זה. ולגבי החציל בטחינה, עם כל הכבוד לרצון הלקוחות למוצרים עם אחוזי שומן נמוכים, סלט זה הוא דוגמא לכך שלפעמים, כאשר מסלקים אחוזי שומן, מסלקים גם את הטעם. המחיר עד 10.7 ל-240 גרם של קרם כרובית וקרם בצל, עד 9.2 שקליעם ל-250 גרם של חציל בטחינה. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

בשורה התחתונה, וותרו על החציל בטחינה, ואמצו את קרם הכרובית.

מיצי היער הקסום של Galicia

המיצים נסחטים בטכנולוגיית כבישה קרה שמשמרת את המינרלים והויטמינים הטבעיים שבפרי ובירק. צילום אפרת אשל

לארץ הגיע, היישר מאוקראינה, מותג חדש של מיצים המציע 8 מיצים שונים, מבוססים בעיקר על שילובים שונים של פירות, וללא תוספות סוכר, מים וחומרים משמרים. המיצים בסדרה זו כוללים מיץ תפוחי עץ, מיץ תפוחי עץ ואגסים, מיץ תפוחי עץ וגזר, מיץ תפוחי עץ ואוכמניות כחולות, מיץ תפוחי עץ ותות שדה, מיץ תפוחי עץ ודובדבנים, מיץ תפוחי עץ ודומדמניות שחורות, ומיץ עגבניות. אנו ניסינו את השילוב של תפוחי עץ ואוכמניות כחולות, מיץ שקשה למצוא בארץ אך נפוץ יותר בארצות אירופה הקרות. כמובטח, הוא מכיל 90% מיץ תפוחים ו-10% מיץ אוכמניות כחולות. מינוני הפירות מדויקים, כך שהפירות משתלבים היטב, והתוצאה היא מיץ מתוק למדי עם טוויסט חמצמץ שמספקות האוכמניות. העדפנו למהול אותו במים כדי ליהנות ממנו יותר. המחיר 4-10 שקלים ל-200, 300, 500 או 1,000 מ"ל, במבצע היכרות. להשיג ברשתות המזון, רשתות הטבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: תוספת מוצלחת למדף המיצים, בעיקר בזכות הטעמים הייחודיים והעדר השימוש בסוכר.

סדרת העגבניות של קנור

הסדרה כוללת רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב נפוליטנה, וארביאטה – רוטב עגבניות חריף
הסדרה כוללת רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב נפוליטנה, וארביאטה – רוטב עגבניות חריף

כחצי ק"ג של עגבניות יש בכל צנצנת של רוטב הכלול בסדרת רטבים חדשה זו. יש בה רוטב לשקשוקה המכיל עגבניות ופלפלים, רוטב נפוליטנה, וארביאטה – רוטב עגבניות חריף. השניים האחרונים מיועדים בעיקרון לפסטה, אך החברה מעודדת להרחיב את השימוש בהם גם למאכלים נוספים כמו דגים וקציצות ועוד. החברה מתגאה בכמות גדולה של עגבניות בכל רוטב, ובמיעוט של נתרן (400 מ"ג נתרן בצנצנת המיועדת לארבעה סועדים). זה אכן דבר טוב, אבל לצערנו הטעמים הם אנמיים מדי, כיאה למוצר מדף שמנסה לפנות לקהל צרכנים גדול ככל האפשר. המחיר עד 13.9 שקלים ל-415 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: אם באמת רוצים ליהנות מהם, כדאי להוסיף עוד תבלינים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר