סל הקניות של שחר 798

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: אגוזים ופירות יבשים – שקדים מצוינים, מארזי פירות יבשים – לצורכים בגדול, וופלים איכותיים – פרמיום, מרקים לחורף בשקית – להעשרת מרקים ותבשילים, חטיפי שוקולד כדוריים – לנוער

אגוזים ופירות יבשים של כרם טבע

השזיף והאננס היו טובים. צילום יגאל פרדו
השזיף והאננס היו טובים. צילום יגאל פרדו

החברה נכנסה לקראת ט"ו בשבט לתחום הפירות היבשים, והשיקה סדרה של מוצרים: תמרים, שקדים, שזיפים ללא גלעין, אננס מיובש, צימוקים, חמוציות ופקאן סיני – תוספת פופולרית למדף האגוזים, למרות שאין כל קשר בינו לבין סין (או לט"ו בשבט עצמו). ניסינו כמה מהמוצרים שהחברה השיקה: השקדים הטבעיים היו גדולים וטעימים מאוד, באיכות גבוהה יותר מאלו שנמכרים בדרך כלל בשווקים. השזיף והאננס היו טובים, דומים למדי לאלו שאנו מורגלים בהם. המחיר בין 18.9 שקלים ל-250 גרם עד 34.9 שקלים לק"ג. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: ראויים להערכה, ולו בזכות השקדים המצוינים.

מארזי פירות יבשים של מיה

ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, וארוזים בקו ייצור חופשי מגלוטן. צילום אבי לוי
ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, וארוזים בקו ייצור חופשי מגלוטן. צילום אבי לוי

החברה השיקה מספר מארזים חדשים של פירות יבשים, כולם ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ונארזו בקו ייצור חופשי מגלוטן. המבחר כולל חמוציות חתוכות, שזיפים לא גלעין, משמשים מיובשים וצימוקים בהירים, הנמכרים באריזות של 700-750 גרם. אלו אריזות גדולות מאוד, שמתאימות למשפחות גדולות, לאירוח, או למי שמשלב פירות אלו במאכלים שונים בתדירות גבוהה. האיכות שלהם טובה בסך הכל, במיוחד לאור היעדר השימוש בסוכר. המחיר עד 35 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: מומלץ רק למי שצורך אותם בכמות גדולה.

לואקיני של לואקר

זה עם מילוי קרם אגוזי לוז – וופל פריך, עשיר וטעים במיוחד
זה עם מילוי קרם אגוזי לוז – וופל פריך, עשיר וטעים במיוחד

וופל במילוי קרם אגוזי לוז ובציפוי שוקולד חלב, או וופל במילוי קרם קקאו ובציפוי שוקולד מריר; אלו שני המוצרים המהווים סדרה חדשה זו של המותג. האריזה החיצונית מלמדת מיד על הניסיון ליצור מוצר פרימיום, וכך גם העובדה שכל וופל ארוז בנפרד. ומה בתוך האריזה? וופל עגול, עם מילוי נדיב של הקרם המובטח, כמו גם ציפוי שוקולדי עבה יחסית. ניסינו את זה עם מילוי קרם אגוזי לוז – וופל פריך, עשיר וטעים במיוחד. המחיר 15.9 שקלים ל-100 גרם או 10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק, חנויות, קיוסקים ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: פרימיום באריזה ובמוצר.

מרקים חדשים של אסם

מרקים שהושקו לתקופת החורף בלבד - עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש, העשויים מרכיבים טבעיים. צילום סטודיו אסם
מרקים שהושקו לתקופת החורף בלבד – עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש, העשויים מרכיבים טבעיים. צילום סטודיו אסם

החורף מביא איתו, כתמיד, מרקים חדשים למדפים. הפעם השיקה החברה שלושה מרקים חדשים, שהושקו לתקופת החורף בלבד – עדשים, קטניות פיקנטי וירקות שורש, העשויים מרכיבים טבעיים. אלו מיועדים כצפוי בעיקר לתיבול. לא היינו ממליצים להכין מהם מרק ללא כל תוספת, שכן הם עשויים להיות מעט דלים בתוכן ובטעם. האיכות שלהם באה לידי ביטוי כאשר מוסיפים להם רכיבים, או משתמשים בהם לתיבול של מאכלים. אז הם מתגלים כבסיס מוצלח למרק, או תוספת המשדרגת את הטעמים של המאכלים המתכוננים. מבין השלושה אהבנו במיוחד את מרק העדשים ומרק ירקות השורש. המחיר עד 17.6 שקלים ל-220 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב למי שרוצה להעשיר בקלות את המרקים והתבשילים.

טעמים חדשים של אגו מיקס מבית כרמית

כדורי תירס מצופים בשוקולד חלב, בשוקולד לבן, או בשוקולד חלב ולבן ביחד. צילום סטודיו פליי
כדורי תירס מצופים בשוקולד חלב, בשוקולד לבן, או בשוקולד חלב ולבן ביחד. צילום סטודיו פליי

שלושה טעמים חדשים השיקה החברה בסדרת חטיפי השוקולד שלה. בכל אחד מהמוצרים מדובר באריזה אישית של 55 גרם, וניתן לבחור בין השילובים הללו: כדורי תירס מצופים בשוקולד חלב, בשוקולד לבן, או בשוקולד חלב ולבן ביחד. כמו עם המוצרים הוותיקים יותר של הסדרה, יש להם מרקם שהופך אותם למהנים לאכילה. שמחנו שההבדלים המובטחים בין סוגי השוקולד באים לידי ביטוי גם בטעם, אם כי בסופו של דבר, נותרנו עם טעם דומיננטי של סוכר.  המחיר 5 שקלים ל-55 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בפיצוציות, חנויות נוחות ונקודות מכירה.

בשורה התחתונה: בני הנוער יאהבו אותם מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר