סל הקניות של שחר 804

סל הקניות של שחר 976
לסל שלנו הכנסנו השבוע מרקים נמסים – רק המינסטרונה, עוגיות באריזות אישית – לא טוב לסביבה, חרדל בשפופרת – רוצים עוד כאלה, סדרת קרקים וטוסטונים – מומלצים, שימורי קטניות מאיטליה – כדאי, מארז עשבי תיבול לבישול איטלקי – לא מלהיב, דגני בוקר עתירי סיבים – מומלצים

מרקים של קנור מבית יוניליוור

מרק נמס בכוס ירקות כתומים ומרק מינסטרונה משפחתי, אלה שני המוצרים החדשים שהשיקה החברה בעונת החורף. ההבדל ביניהם אינו מתבטא באופן ההכנה או בכמות המתקבלת, אלא גם באיכות – מרק המינסטרונה חביב בטעמיו, ויכול לשמש כאופציה לשעת חירום כשרוצים מרק ואין כוח להכין אותו, או אין חומרי גלם זמינים להכנתו. מרק הירקות הכתומים, לעומת זאת, היה כל כך לא טעים, שלא יכולנו לסיימו. המחיר עד 6.9 שקלים לשתי יחידות של נמס בכוס, 22 גרם כל אחת; עד 10.9 שקלים ל-112 גרם של מינסטרונה. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: רק המינסטרונה.

עד חצות באריזות אישיות של עלית מקבוצת שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה השיקה גרסה חדשה של העוגיות, כאשר החידוש טמון באריזה הפנימית. המוצר בצורת אצבעות מכיל שש עוגיות שכל אחת מהן עטופה בנפרד, ואילו המוצר בצורת עיגולים מכיל 36 עוגיות, שכל שש מהן ארוזות בנפרד. מעבר להבדל בצורה ובאריזה, שניהם זהים בתכולתם. כלומר ביסקוויט פריך עם שכבה שוקולדית וקרם חלב, מהסוג שקל להתמכר אליו (מכיל גלוטן). המחיר עד 10.9 שקלים ל-125 גרם של עוגיות בצורת אצבעות, עד 12 שקלים ל-220 גרם עוגיות בצורת עיגולים. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: האריזות החדשות טובות לצרכן והרבה פחות מזה לסביבה.

 חרדל בשפופרת של Thomy מבית נסטלה

החרדל החדש מצטיין קודם כל באריזה שלו – שפופרת נוחה מאוד לשימוש, כך שהחרדל יוצא ממנה בקלות עד לטיפות האחרונות שלו, וקל להוסיף אותו לפרוסת לחם או לצלחת. השפופרת גם גמישה דיה כדי לא להישבר במהלך השימוש. מעבר לכך, מדובר בחרדל עם טעם מוצלח, שנמצא בדיוק באמצע,  כלומר לא חריף במיוחד ולא מתוק במיוחד. המחיר 9.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: נשמח שיהיו עוד ממרחים בשפופרות מסוג זה.

סדרת Panini של כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

החברה השיקה לאחרונה סדרה חדשה וראשונה מסוגה (עבור החברה, כמובן) של קרקרים, טוסטונים, מיני כעכים ומיני קרקרים. מדובר בסדרה רחבה הכוללת לא פחות מ-20 מוצרים, הנבדלים זה מזה לא רק בסוג אלא גם בטעמים שלהם: פניני קרקר דגנים בטעמי שומשום, זיתים ושום, צ'ילי פיקנטי, תערובת תבלינים, עגבניות ובזיליקום; פניני קרקר דגנים בטעמי שומשום וזיתים ושום; פניני טוסטונים בטעמים טבעי, שומשום וקמח חיטה מלא; פניני טרליני (מיני כעכים) בטעמי בצל וזיתים, רוטב פיצה, תפו"א ורוזמרין, צ'ילי פיקנטי קלאסי וקמח מלא; ופניני מיני קרקר בטעמי בצל, עגבניות ושום, תירס ודגנים. השימוש בשם האיטלקי פניני לסדרת המוצרים עשויה להטעות – גם בישראל וגם באיטליה תמצאו קרקרים וטוסטונים טובים יותר. עם זאת, ייאמר לזכות החברה, שהיא השכילה ליצור סדרה מגוונת מאוד בצורות המוצרים ובטעמים שלהם, עם כמות מספקת של התוספות השונות, כאשר אלו שטעמנו היו טעימים (מכיל גלוטן).המחיר 5.9-7.9 שקלים ל-130-225 גרם. להשיג ברשתות המזון המובילות.

בשורה התחתונה: אנחנו ממליצים.

קטניות של מאסטר שף

כל מוצרי הקטניות של מאסטר שף מכילים רכיבים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים. צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

עוד מוצר שקשור לאיטליה, והפעם סדרת קטניות שגדלו ונעשו ונארזו בארץ המגף. מדובר בעדשים ירוקות, שעועית אדומה, שעועית לבנה גדולה וגרגירי חומוס, כאשר כל אחד מהם מגיע ארוז בקופסת שימורים כשהוא מוכן לאכילה. חשוב לציין שהשעועיות אינן מכילות רוטב, בניגוד למה שמקובל בשוק, והעדשים הירוקות שמציעה החברה הן מוצר ייחודי שאין לו (עדיין) מתחרים. שמחנו על המבחר היצירתי ועל העמידה בהבטחה – הם אכן מוכנים לאכילה, משתלבים מצוין בסלטים שונים, כמו גם כתוספת בפני עצמה לארוחה. המחיר עד 6.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: כדאי להוסיף סדרה זו למטבח שלכם.

עשבי תיבול לבישול איטלקי של דורות

צילום ארקדי רסקין
צילום ארקדי רסקין

אחרי שהחברה לימדה אותנו לחסוך זמן ולהשתמש בקוביות קפואות של עשבי תיבול, עכשיו היא מנסה לחסוך לנו זמן נוסף. המגשית החדשה מכילה 8 יחידות, שבכל אחת מהן יש בזיליקום, פטרוזיליה, אורגנו, טימין ושום. זו אכן תערובת של עשבי תיבול שהשימוש בהן נפוץ באיטליה, ומי שישתמש בתערובת זו יקבל תבשיל שמזכיר בטעמיו את מה שאנו חושבים על המטבח האיטלקי. אבל אם אינכם אוהבים את אחד הרכיבים בתערובת, למשל, היא פחות תתאים, וכך גם אם אתם מעדיפים נוכחות מוגברת של אחד מהם. המחיר עד 12 שקלים ל-70 גרם או שמונה יחידות. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אנחנו מעדיפים להשתמש במוצרים הוותיקים של החברה, וליצור בעצמנו את המינון שאנו אוהבים.

ברנפלקס אקסטרה פייבר של תלמה מבית יוניליוור

הגרסה החדשה של הברנפלקס הוותיק, מגיעה עם כמות גדולה במיוחד של סיבים תזונתיים – 40% מכל 100 גרם מוצר הם למעשה סיבים תזונתיים. בנוסף, המוצר אינו מכיל סוכר ודומיו, כך שמדובר בדגני בוקר בריאים יחסית. יש להם צורה של גליל ומרקם פריך, הם עמידים יפה בחלב או יוגורט, ומהווים בסיס מצוין להוספת פרי (מכיל גלוטן). המחיר עד 19.9 שקלים ל-410 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש גרסה ידידותית יותר לגוף של דגני בוקר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר