סל הקניות של שחר 830

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו: חמאות בוטנים – כדאי לוותר, חומוס ללא שמן – טוב מהגרסה הקודמת, קפסולות קפה בטעמים – השוקולד מומלצות, שוקולד מריר בטעמים – אופציה טובה במחיר נוח, שמן זית ספרדי – טוב

חמאות בוטנים של כרם

צילום איתמר כהן
צילום איתמר כהן

החברה השיקה שלוש חמאות בוטנים חדשות, להן מכנה משותף משמעותי: אין תוספת סוכר, צבעי מאכל או חומרים משמרים, כלומר, 100% בוטנים קלויים. המבחר כולל חמאת בוטנית קלאסית, חמאת בוטנים קראנץ', וחמאת בוטנים בטעם שוקולד. מתוכן ניסינו את החמאה הקלאסית. לצערנו, היא מאופיינת בהפרדה גדולה יחסית בין השמן לבין הבוטנים עצמם, והערבוב מחדש של הכל ביחד מסורבל ולא אפקטיבי. להפתעתנו, המרקם של החמאה לא היה חלק לגמרי. בעוד שלחמאת בוטנית קלאסית יש מרקם חלק, כאן יש שברים קטנטנים של בוטנים. בנוסף יש לחמאה טעם מריר בולט ולא נעים. המחיר עד 14.9 שקלים ל-510 גרם. להשיג בחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: כדאי לוותר. יש בשוק חמאות בוטנים ללא סוכר הרבה יותר טובות.

חומוס ללא שמן של אחלה מבית שטראוס

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

החברה ביצעה שינוי משמעותי במתכון של סלטי החומוס שלה – מעל ל-40 מוצרים בסך הכל, הבא לידי ביטוי בהגדלה של כמות הטחינה במתכון, ובהוצאה מוחלטת של כל שמן שבעבר הוסיפו לחומוס. השמן הוא פתרון תעשייתי מובהק – בחומוס ביתי אמיתי משתמשים בתוספת של טחינה בלבד, המספקת את השמן הדרוש. השינוי במתכון אכן משפר את טעמו של החומוס – הוא הופך להיות עדין יותר, עם טעם יותר בולט של טחינה. המחיר עד 18.7 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: החומוס המחודש עדיין לא משתווה בטעם ובמרקם לחומוס ביתי, אבל הוא טוב יותר מהגרסה הקודמת שלו.

קפסולות קפה בטעמים של קפה ג'ו

צילום דניאל לילה
צילום דניאל לילה

ווניל, קרמל ושוקולד – אלה הם הטעמים של שלוש הקפסולות החדשות אותן השיקה הרשת. כולן, כמתבקש, מיועדות למכונות של נספרסו. יש להן מכנה משותף נוסף: הן בדרגת חוזק 7. מכאן והלאה יש ביניהן הבדלים: מבין השלוש אהבנו בעיקר את זו בטעם שוקולד, בשל העובדה כי לקפה אכן היה טעם שוקולד מובהק, שנתן לו טוויסט מוצלח. תוספת הקרמל לקפה מעודנת יותר, אבל מצליחה להיות נוכחת בטעם ולספק מתיקות קלה לטעם הקפה. קפסולות הקפה בטעם ווניל מאכזבות – טעם הווניל כמעט ולא הורגש. המחיר 18 שקלים ל-10 יחידות, לפני מבצעים. להשיג בקפה ג'ו, מנטה, ב-2389* ובאתר.

בשורה התחתונה: קפסולות הקפה-שוקולד מומלצות לחובבי השילוב.

שוקולד מריר בטעמים של אגו מבית כרמית

צילום סטודיו פליי
צילום סטודיו פליי

השקה נוספת של החברה הישראלית, הפעם של טבלאות שוקולד חדשות, המיועדות להוות אפשרות נוספת למי שמחפש שוקולד באיכות גבוהה יחסית. ההשקה כוללת ארבע טבלאות, כולן של שוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו (וללא רכיבים מן החי), כאשר ההבדל הוא בטעמים: קלאסי, תפוז, פטל, וקפה. השוקולד הקלאסי, המשמש בסיס לכל ארבעת המוצרים – הפתיע אותנו לטובה בעושר הטעמים ובמרקם המהנה שלו. בנוסף, יש נוכחות יפה לתוספות המובטחות בכל הטבלאות. אהבנו במיוחד את זו עם הפטל, שילוב מקובל מאוד באירופה אבל עדיין נדיר בישראל. המחיר עד 8.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אופציה טובה במחיר נוח למי שמחפש שוקולד איכותי יותר.

שמן זית של Ybarra

צילום אסף לוי
צילום אסף לוי

חברת ישרקו החלה לשווק בישראל את שמן הזית של חברת המזון הספרדית. השמן מיוצר בכבישה קרה של שני זני זיתים – Arbequina ו- Hojiblanca, ויש לו חמיצות של 0.5%. הטעם עשיר יחסית, עם ארומה בולטת ומרירות עדינה יחסית. ככזה הוא יתאים גם לתיבול של מאכלים המיועדים לילדים, שמעדיפים טעמים מעודנים יותר. המחיר עד 37.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בטיב טעם ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: מדובר בשמן זית טוב, שיכול לספק לשימושים מגוונים במטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר