סל הקניות של שחר 838

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל: סופגניות באן – נישאר עם המסורתיות, בירה ללא גלוטן – אופציה טובה, מעדני חלב בטעמי חורף – טוב שהמהדורה מוגבלת, עוגיות שוקולד בלגי – טובות רק בלי יומרות, דגני בוקר בטעם קפוצ'ינו – לאוהבי קפה

סופגניות באן של פרש אסיה

צילום רועי שר
צילום רועי שר

לפני שהחג מסתיים, יש לכם הזדמנות לנסות סופגניה שככל הנראה אינכם מכירים – כזו המבוססת על באן, כלומר לחמניית בצק מאודה, במקום כזו המטוגנת בשמן עמוק  כמיטב המסורת. הגודל שלה קטן, היא מגיעה עם מילוי של ריבה או שוקולד, ואינה מוכנה לאכילה – בבית צריך לאדות, לאפות או לטגן אותה, כך שאפשר לאכול אותה גם בגרסה השמנונית והמוכרת. ניסינו את הסופגניות, וכל שאנו יכולים לומר הוא כי הרעיון חביב, אבל עדיין כדאי לאכול סופגניות רגילות. אלה אינן אווריריות במיוחד בהשוואה לסופגניות רגילות, וכמות המילוי שיש בהן סבירה בלבד. מי שנמנע מטיגון, אמנם יוכל להעריך את האפשרות לסופגניה אפויה או מאודה, אבל ההתעסקות הכרוכה בכך לא הופכת את האפשרות הזו למומלצת למי שמורגל בסופגניות המוכרות (מכיל גלוטן). המחיר 17.9 שקלים למארז של שש יחידות, 180 גרם, 10 שקלים במבצע עד ה-13.12. להשיג ב-Spices וב-1-700-500-611.

בשורה התחתונה: אנחנו דבקים בסופגניות המוכרות.

Lager Skinny Beer של סקיני ברנדס ללא גלוטן

מותג חדש של בירה הגיע לישראל, והוא מיועד לצרכנים הנמנעים מגלוטן. כיצד זה מתאפשר? הייצור מבוסס על שילוב של מים, לתת, כשות ופחמן דו-חמצני, ולמרות שעלולות להיכנס להליך הייצור שאריות שעורה, הרי שתהליך הבישול מדלל את הסוכרים ומאפשר לבירה להתאים לחולי צליאק. בנוסף, היא דלת-קלוריות – 89 קלוריות בלבד ל-330 מ"ל. ומה ביחס לבירה עצמה? יש בה 4% אלכוהול, והטעם שלה שונה מהבירות החזקות שאנו מכירים – היא עדינה יותר בטעמיה. המחיר עד 11 שקלים ל-330 מ"ל. להשיג בטיב טעם, AM:PM, סופר יודה, אלונית, קשת טעמים, סטופמרקט, מלונות דן, ישרוטל, מסעדות וסופרים נבחרים.

בשורה התחתונה: אופציה טובה לאוהבי בירה שנמנעים מצריכה של גלוטן.

טעמי חורף של מילקי מבית שטראוס

צילום שיק דיזיין
צילום שיק דיזיין

מילקי בטעם סחלב ומילקי בטעם שוקולטה אגוזים, אלה שני המעדנים החדשים שהוציאה החברה תחת המותג הידוע. השינוי הוא כאמור בטעם של המעדן (הקצפת נותרת כשהייתה), וההשראה הם משקאות חורף ידועים. מה במציאות? מילקי סחלב הוא גרסה חיוורת של הסחלב האמיתי, לא מה שנמליץ עליו אם אתם מהמכורים לסחלב. המילקי שוקולטה אגוזים הוא בסך הכל אותו מילקי שוקולד מוכר, שהתווסף לו טעם של אגוזים. להכתיר אותו בשם "מילקי שוקולטה אגוזים", זה בעיקר עניין שיווקי. המחיר עד 3.3 שקלים ל-133 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: טוב שמדובר במהדורה מוגבלת.

שוקו דליס של מרבה ישראל

צילום אפרת אשל
צילום אפרת אשל

סדרת העוגיות החדשה של החברה, מבוססת על שימוש בשוקולד בלגי. החברה ניסתה ליצור, למעשה, גרסה חדשה לעוגיות טים-טם, אותן טובלים במשקה החם ושותים אותו דרכן. בפועל זה הרבה פחות אפקטיבי – העוגיות צרות יותר, והנוזל עובר דרכן בכמות יותר מצומצמת, עובדה הפוגמת בחוויה. אם בוחנים אותן כפי שהן, מדובר בעוגיות מוצלחות הודות לשילוב של וופל פריך עם כמות מספקת במיוחד של שוקולד באיכות טובה יחסית. הן נמכרות בארבע גרסאות: עוגיות מצופות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם שוקולד; עוגיות מצופות שוקולד מריר במילוי קרם בטעם שוקולד; עוגיות סנדוויץ' מצופות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם וניל; ועוגיות סנדוויץ' מצופות שוקולד חלב במילוי קרם בטעם שוקולד (מכיל גלוטן). המחיר עד 12 שקלים ל-145-176 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: כל עוד הן לא מנסות להיות כמו מישהו אחר, הן טובות.

כריות בטעם קפוצ'ינו של תלמה מבית יוניליוור

החברה השיקה לקראת החורף טעם חדש של דגני הבוקר הפופולאריים שלה. הטעם הוא של קפוצ'ינו, או במילים אחרות, יש לדגני הבוקר טעם עדין של קפה. מעבר לכך הם שומרים על כל המאפיינים שלהם, כולל מידת הפריכות, המתיקות והגודל (מכיל גלוטן). המחיר עד 29.9 שקלים ל-750 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם אתם אוהבים קפה ואוהבים כריות, תאהבו את השילוב שלהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר