סל הקניות של שחר 840

סל הקניות של שחר 976
השבוע יש בסל שלנו חטיף חריף – לאוהבי הז'אנר, כריכים מוכנים – שיפור משמעותי, מעדנים טבעוניים – גם ללא טבעוניים, רוגעלך בטעם שוקו-וניל – טובים למחירם, נקניקיות ללא חומרים משמרים – אם כבר אז אלה

ביסלי HOT של אסם

צילום סטודיו אסם

החטיף החדש של החברה פותח, לדבריה, עם בני נוער. הקונספט: כל אחד משני החטיפים נמכר ובתוכו שקית תיבול. באחד יש תיבול בטעם פלפל צ'יפוטלה – "חריף בקטנה"; ובשני תיבול בטעם פלפל חבנרו – "חריף בטירוף". אם אתם אוהבים לבחון כמה חריף אתם מסוגלים לסבול, יש לכם אפשרות לבחור בין שני הסוגים, ובכל פעם שאתם אוכלים ממנו לקבוע כמה מהתבלין אתם מכניסים לפה. החטיפים עצמם פריכים כמתבקש, ורמת החריפות של כל אחד מהם תואמת את ההבטחה (כולל גלוטן). המחיר עד 4.9 שקלים ל-62 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אם החיים לא חריפים לכם מספיק, אז הנה חטיף שיחזק את החוויה.  

כריכים של מנטה

צילום רונן מנגן

ברשת חנויות הנוחות של דלק מציעים בתקופה זו שני סוגים חדשים של כריכים. הכריכים, הנקראים Reuben, מורכבים מלחמניה ארוכה ובתוכה בשר – נתחי הודו מעושן מנתח שלם, או נתחי חזה בקר מעושן, 90 גרם בשר בכל אחד. הכריכים נמכרים מצוננים, וניתן לבקש לחמם אותם במקום –וודאו שאתם עושים את זה, שכן זה משפר את טעמם. ניסינו את הכריך עם חזה הבקר: הלחם עצמו טוב וכמות הבשר מעוררת הערכה, כמו גם הכמות הסבירה של הממרח, שהזכיר לנו חרדל. כל מה שהיה חסר לנו זה קצת ירקות שיהפכו את הכריך לטוב באמת. המחיר 26 שקלים, להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אמנם יש עוד מקום לשיפור, אבל הכריכים כפי שהם מהווים שיפור משמעותי לעומת מה שאנו מכירים מהעבר.

מעדנים של ONLY

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

שטראוס החלה לשווק סדרה חדשה של מעדנים המיועדים לטבעוניים. על היוזמה והפיתוח אחראי רונן לביא, אחד מבעלי חברת הסטארט-אפ יופיקס, הפועלת במסגרת חממת הפודטק TheKitchen מקבוצת שטראוס והרשות לחדשנות. המעדנים לא רק טבעוניים, אלא גם נטולי סויה. מה יש בהם? שיבולת שועל, עדשים, זרעים ופירות. לתוכם הכניסו חיידקים פרוביוטיים, בדומה לאלו הקיימים ביוגורט, וגם המרקם שלהם מזכיר בסך הכל מעדן יוגורט. ההשקה הראשונית כוללת שלושה מוצרים: תפוח קינמון – שילוב של מחית פרי תפוח, קינמון טחון, סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום וחיידקים פרוביוטיים; פירות יער – שילוב של מחית אוכמניות ופטל, סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום, סיבים תזונתיים וחיידקים פרוביוטיים; ובננה – שילוב של מחית בננה, סוכר חום, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום, רכז לימון וחיידקים פרוביוטיים. לא רק המרקם שלהם מוצלח, אלא גם הטעם – כמות טובה של הפירות השונים, מינון נכון של הרכיבים, ומתיקות לא מוגזמת. המחיר עד 5.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ לאכול אותם גם אם אינכם טבעוניים.

רוגעלך בטעם שוקו-וניל של אחוה

צילום יעל האן

החברה הרחיבה את סדרת הרוגעלך שלה, עם ההשקה של המוצר החדש. אלה עשויות מבצק שמרים עם קקאו, והמילוי הוא קרם בטעם וניל. השילוב, יש לציין, מצדיק את השם שקיבלו הרוגעלך, והוא מתבטא גם במראה שלהם. יש לרוגעלך מרקם רך כמתבקש, וכמות טובה של קרם, כך שטעמי הקקאו והווניל בולטים. החסרון היחיד הוא טעם לוואי קל, שמזכיר לנו כי מדובר במוצר תעשייתי ולא בייתי (מכיל גלוטן). המחיר עד 9.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: יש טובים מהם, אבל במחיר גבוה יותר.

נקניקיות ללא חומרים משמרים של מעדני יחיעם

צילום אריה ויסמין
צילום אריה ויסמין

החברה שמה במרכז את העובדה, כי הסדרה החדשה של הנקניקיות אינה כוללת חומרים משמרים. אבל אותנו תפסה יותר העובדה, כי גם אין בהן סוכר, גלוטן או תוספת מונוסודיום גלוטומט. כלומר, זה עדיין ג'אנק פוד, אבל קצת יותר ידידותי מאשר בעבר. ההשקה כוללת נקניקיות עוף ונקניקיות עוף חריפות, שתיהן מכילות 12% חלבון, אשר בחלקו מגיע מהצומח. ייאמר לזכות החברה כי בכל הקשור לטעם ולמרקם, לא מורגשת העובדה כי החומרים השונים לא נמצאים בהן. אצלנו בבית הן לא החזיקו מעמד זמן רב. המחיר עד 13.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: אם כבר לאכול נקניקיות, אז תבחרו באלו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר