סל הקניות של שחר 865

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל שלנו ערכות אירוח להכנה ביתית – פתרון טוב, במבה נוגט קשיות – לא צריך, מעדני פרי – למי שאוהב, דגני בוקר משודרגים – למי שרוצים יותר חלבון, וגם ביסקוויטים פריכים עם שוקולד חלב

ערכות אירוח להכנה ביתית של Eaty מבית תנובה

המהלך החדש של החברה מסמן את כניסתה לתחום חדש. במקום לשווק לנו את המוצרים שלה דרך רשתות שיווק ומכולות, היא מציעה דרך לרכוש אותם ישירות ממנה. חשוב להבין כי לא מדובר במכולת וירטואלית, אלא באתר המציע ערכות להכנת מנות שונות, המיועד לכל מי שמכין ארוחה ורוצה לקבל את הרוב מוכן מראש. כך, כל ערכה מכילה מוצרים המיועדים להכנה של מנות שונות, כמו גם את המתכונים הדרושים להכנה (למעט מצרכי יסוד כגון ביצים, סוכר, מלח, פלפל ושמן). צירוף המוצרים יחד אינו משימה מיוחדת, אבל ההשקעה במתכונים ראויה לשבח – זהו דף מיוחד המשלב תמונות והסברים כתובים, באופן שיקל עליכם גם להבין מה לעשות, וגם לבצע זאת (בתנאי שאתם קוראי עברית – המתכונים אינם זמינים בשפות אחרות). בשלב ראשון תמצאו באתר הנוח לשימוש חמש ערכות – להכנת מתוקים, מאפים, קינוחים טבעוניים, בראנץ' וטאפאסים. ערכת "טאפאסים קלילים", למשל, מכילה מצרכים להכנת לאבנה עם זעתר ושמן זית; ארטישוק ירושלמי אפוי עם לימון ושמנת; כרובית צלויה עם עגבניות מיובשות ובולגרית; וגבינת שמנת עם עיטורי עגבניות מיובשות. ואילו ערכת "מאפים מתוקים בלב" כוללת מצרכים להכנת עוגת שמרים שושנים עם גבינה ופירות יער, ומילפיי מסקרפונה ברוטב מנגו. שיתוף הפעולה עם get פועל כך שכל ערכה המוזמנת עד 17:00 נשלחת באותו ערב בין 19:30 ל-21:30, ובשלב זה השירות זמין בערים שונות באזור מרכז הארץ, בהן תל אביב, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו, פתח תקווה והוד השרון. אנו קיבלנו להתנסות את ערכת הטאפאסים, וככל שפעלנו בהתאם להנחיות קיבלנו בקלות מגוון של מנות מוצלחות שהפכו את האירוח הקיצי למוצלח במיוחד. המחיר 119-159 שקלים, 10 שקלים משלוח. להשיג ב-eaty.tnuva.co.il.

בשורה התחתונה: זהו פתרון טוב שיכול לעשות את האירוח הביתי לקל הרבה יותר.

במבה נוגט קשיות של אסם

צילום סטודיו אסם
צילום סטודיו אסם

הגרסה החדשה של במבה, אמורה להפוך אותה לחלופה לקשית. כלומר, אם תטבלו את הבמבה בשתייה חמה תוכלו לשתות דרכה את המשקה, בדומה לוופלים הידועים של טים טם. בפועל זה פחות אפקטיבי, בעיקר משום שהבמבה קצרה, והניסיון לשתות בעזרתה מחייב קירבה גדולה מדי למשקה החם. מה עוד שהנוזל לא עובר דרכה בקלות, ושילוב הטעמים לא בהכרח יתחבב עליכם. המחיר עד 4.5 שקלים ל-60 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: אפשר להסתפק בבמבה רגילה.

מעדני פרי של מיה תעשיות מזון

צילום אבי כהן
צילום אבי כהן

ההשקה האחרונה של החברה מסמנת את כניסתה לקטגוריה חדשה. מדובר בסדרה של מעדנים מבוססי פרי, שבכולם יש למעשה 100% פרי. כלומר, אין כאן תוספות של סוכר, גלוטן, חומרים משמרים, צבעי מאכל וכדומה. מה בסדרה? מעדן תות שדה, מעדן משמש, מעדן דובדבן, ומעדן אוכמניות. כולם, אגב, מיוצרים על ידי חברת Cima הבולגרית. טעמנו כמה מהמעדנים, ואהבנו את התוצאה – אין כאן חידוש מיוחד בהשוואה למוצרים קיימים דומים, אבל התוצאה מוצלחת. המחיר עד 15.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

בשורה התחתונה: אם מעדני פרי חביבים עליכם, כדאי שתנסו את אלה.

 ברנפלקס אקסטרה פרוטאין של תלמה מבית יוניליוור

דגני בוקר עם חיטה מלאה ושיבולת שועל מלאה בטעם וניל מעודן, ללא תוספת סוכר – זה המוצר החדש של החברה. תוספת הפרוטאין מבטיחה כ-20% חלבון בכל מנה, עובדה שיכולה לשמח את מי שמקפיד על צריכה גבוהה של חלבון. מעבר לכך הם דומים למדי לברנפלקס הוותיקים, בכל הקשור למרקם ולשילוב שלהם עם חלב ויוגורט. טעם הווניל אכן מעודן, ומוסיף טוויסט למנה. המחיר עד 24.9 שקלים ל-375 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: טוב למי שצורך דגני בוקר ומבקש להגביר את צריכה החלבון.

 בקצרה

צילום סטודיו שטראוס
צילום סטודיו שטראוס

המאגדת החדשה של מותג עד חצות השייך לעלית מבית שטראוס, מכילה עשר מנות, הארוזות כל אחת בנפרד מהשניה. כל מנה כוללת זוג ביסקוויטים פריכים עם שוקולד חלב. המחיר עד 17.9 שקלים ל-250 גרם, 25 גרם למנה. להשיג ברשתות השיווק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר