סל הקניות של שחר 889

השבוע בסל הקניות שלנו תערובות של פירות יבשים – לכו על המיקסים, מחיות פרי אורגניות – לא רק לקטנים, תחליפי חלב – מתחרה ראוי, אבוקדו מוכן לאכילה – הרעיון מוצלח הביצוע פחות, וגם פירות יבשים באריזה שקופה

תערובות של פירות יבשים של שופרסל

צילום סטודיו שופרסל
צילום סטודיו שופרסל

שבעה מוצרים חדשים המתחלקים לשתי סדרות, זה מה שהשיקה הרשת כחלק מהמותג הפרטי שלה לקראת ט"ו בשבט. סדרה אחת כוללת ארבעה מיקסים: שחיתות – אגוזים, חמוציות מיובשות מסוכרות וצימוקים בציפוי שוקולד; מתוק – פירות יבשים, אגוזים ובוטנים בציפוי שוקולד; אגוזים חמוציות מיובשות וצימוקים; וטרופי – אגוזי קשיו ופירות טרופיים מיובשים. השנייה כוללת שלוש תערובות: אגוזים קלופים וצימוקים, אגוזים וחמוציות מיובשות מסוכרות, ואגוזים קלופים וקוביות משמשים. ניסינו כמה מהמוצרים בשתי הסדרות: התערובות 'מתוק' ו'שחיתות' עונות על ההגדרה שלהן – שתיהן מכילות כמות מכובדת של שוקולד עם עוד אגוזים ופירות מיובשים, והתוצאה מתוקה להפליא. שתי התערובות שניסינו היו סבירות – האגוזים כמו קשיו ושקדים לא היו מהטעימים שאכלנו, לעומת הצימוקים והחמוציות שהיו גדולים וטעימים במיוחד. המחיר 11.9/19.9 שקלים ל-150/250 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: אם אתם רוצים שוקולד בחג המתקרב, תערובות המיקס הן בשבילכם.

 מחיות פרי אורגניות של תבואות

המחיות מיוצרות באיטליה מפירות טבעיים אורגניים שאינם מהונדסים גנטית וללא כל תוספות של חומרים משמרים סוכר או חומרים מלאכותיים. צילום אייל גרניט
צילום אייל גרניט

אחרי שקיבלנו את סדרת המוצרים הזו לטעימה, הופתענו לגלות כי לא רק ילדים אוהבים מחיות פרי – כמה מהמבוגרים בסביבתנו הביעו התלהבות מהאפשרות לנסותם אותן. ההתלהבות הזו נשמרה גם לאחר הטעימה: העובדה כי מדובר בפירות בלבד, כולם אורגניים, ללא תוספת של סוכר, חומרים מלאכותיים וחומרים משמרים, הוסיפה נקודת זכות למוצרים. אבל העיקר היה בתערובות המדויקות של הפירות שעשו את זה לטועמים בכל הגילאים. מה כוללת הסדרה? תפוח עץ ואגס; תפוח עץ, אפרסק ומנגו; תפוח עץ ובננה; ותפוח עץ, תות ובננה. כל אחת נמכרת באריזה נוחה לשימוש. המחיר 4.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק, בתי טבע ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: תופתעו לגלות מי סביבכם אוהב מחיות פרי.

תחליפי חלב של משק צוריאל

צילום משק צוריאל
צילום משק צוריאל

שיתוף פעולה חדש של המחלבה הישראלית עם המותג האיטלקי VALSOIA, הביא למדפים סדרה חדשה של תחליפי חלב. סדרת המוצרים מבוססת על הידע והניסיון של האיטלקים בתחום, והיא כוללת משקה סויה, משקה סויה במתיקות מופחתת, משקה סויה לייט, משקה סויה בטעם וניל, ומשקה שקדים. האחרון, המבוסס על שקדים, היה המוצלח ביותר – אלו שמורגלים בצריכה של משקאות שקדים ממותגים אחרים, נתנו לו ציון גבוה בטעימה שלנו. אלה המבוססים על סויה קיבלו גם כן פידבק טוב, ובעיקר זכה לכך המשקה בטעם וניל. המחיר עד 13.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מתחרה ראוי למותגים הוותיקים בתחום.

אבוקדו מוכן לאכילה של צמח שיווק

צילום צמח
צילום צמח

המוצר החדש פשוט: באריזה קרטון מעוצבת מחכים שני אבוקדו, שאמורים להיות מוכנים לאכילה. באריזה יש גם אפשרות לגעת באבוקדו ולבחון את מידת הרכות שלו, שכן מדובר בתוצרת חקלאית והיא לא בהכרח זהה בכל נקודה בזמן. אבל אם זה כך, אז מדוע לשווק את האבוקדו בצורה מיוחדת זו? מה עוד שקיבלנו לבחינה מארז אחד ובו שני אבוקדו, כמובטח, אלא שהם היו צריכים עוד 2-3 ימים מחוץ למקרר כדי להיות בשלים לגמרי, ושוב – ברור שקשה לממש עם המוצר את ההבטחה על האריזה. המחיר עד 12.9 שקלים ל-470 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

בשורה התחתונה: הרעיון מוצלח, אבל הביצוע במקרה זה – פחות.

 בקצרה

פירות מיובשים מהווים תוסף מזון עשיר בסיבים תזונתיים, כאשר שילובם עם מתיקות הפרי גורם לתחושת שובע לאורך זמן רב
צילום מיה

חברת מיה תעשיות מזון השיקה ליין של פירות יבשים באריזה חדשה ושקופה. מדובר בסדרה מגוונת של מוצרים, כולל תמרים, משמשים, תאנים, צימוקים בהירים, שזיפים ללא גלעין, חמוציות חתוכות עם רכז תפוחים, מלון, אננס, מנגו, תפוח עץ, פפאיה, רצועות קוקוס ועוד. המחיר עד 24.9 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק והמזון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר