סל הקניות של שחר 910

סל הקניות של שחר 976
הפעם בסל שלנו דגש על אוכל בריא: לחמנייה מקמח שקדים – אופציה מפתיעה ומוצלחת, גרנולה מפתיתי כוסמין – מומלצת, שמן שקדים מזוכך – אפשרות נוספת, תערובת חלבון טבעית – מוצר חשוב, וגם מיצים טבעיים

BUN של KETO CHEF

צילום גלי איתן

שיתוף הפעולה בין שף עודד טלמור, העוסק בתזונה קטוגנית, לבין מפעל מצות אביב, הביא לשוק הישראלי מוצר המיועד לכל מי שחי על בסיס תזונה קטוגנית, כלומר תזונה דלה בפחמימות ועשירה בשומנים. מדובר בלחמנייה עשויה ברובה מקמח שקדים, ללא תוספת סוכר, ובהתאם מכילה פחות מ-4 גרם פחמימות ללחמנייה. הלחמניות מצטיינות במרקם רך יחסית (אך עמיד דיו כדי להכיל ממרח ותוספות) וטעם מוצלח. אם אתם חוששים מטעם המזכיר מרציפן, זו אינה המציאות. המחיר 30 שקלים לארבע יחידות או 400 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, מאיה בוטיקטבע, חנות המפעל של מצות אביב, וב-03-6182152.

בשורה התחתונה: אופציה מפתיעה ומוצלחת למי שמחפש תזונה נטולת גלוטן ודלה בפחמימות

גרנולה מפתיתי כוסמין של נוטרה זן

מי שנמנע לחלוטין מצריכה של גלוטן לא ימצא בהשקה הזו מענה, שכן קמח כוסמין מכיל גלוטן (גם אם בכמות קטנה). אבל כל מי שאוהב גרנולה ורוצה להפחית בכמות הגלוטן שהוא צורך, ישמח על השקה זאת. מדובר בשני מוצרים שהבסיס שלהם זהה, כלומר קמח כוסמין, ללא רכיבים מהחי ותוספת סוכר: כוסמין קלאסי וכוסמין עם פירות ואגוזים. הראשון מכיל פתיתי כוסמין מלא עם סילאן, אינולין, שמן קוקוס ושמן זית, ואילו השני מכיל בנוסף גרעיני חמנייה ודלעת, שקדים, קשיו, חמוציות וצימוקים. לגרנולה זו יש מתיקות עדינה, היא יודעת "להתמודד" יפה עם יוגורט או חלב בלי להתפרק, וכצפוי היא לא מכבידה על הבטן לאחר מכן. שמחנו שההבדל בקמח אינו יוצר הבדל משמעותי בטעם. התוספות המובטחות בגרנולה עם פירות ואגוזים היו במידה סבירה, לא יותר (מכיל גלוטן). המחיר 26.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג בניצת הדובדבן, טבע קסטל, שופרסל גרין, טיב טעם ובתי טבע פרטיים.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שרוצה להפחית צריכת גלוטן

שמן שקדים מזוכך של מיה

אנו מכירים את השימוש בשמן שקדים מתחום עיסויי הגוף, אבל באחרונה הכנסנו אותו גם למטבח שלנו. זה קרה עקב ההשקה של המוצר החדש של החברה – שמן שקדים מזוכך שמיוצר בארצות הברית ומגיע לישראל. זה אינו שמן שנעשה בכבישה קרה, בדומה לשמנים אחרים, כך שאיכותו נמוכה יותר מהאפשרי. כך או כך, הוא מיועד גם לתיבול וגם לטיגון – בחברה מסבירים כי יש בו נוכחות גדולה של אומגה 9, עובדה היוצרת בשמן מבנה יציב יחסית, כך שהוא "הכי פחות מועד לפירוק וחימצון בזמן חימום השמן". איננו יכולים לדעת מה קורה לשמן בשימוש ביתי בזמן שמטגנים איתו – אנו יכולים להעיד שהוא לא נשרף בעת שימוש רגיל, ואינו מוסיף למאכלים טעם בולט של שקדים (חלק מהטועמים לא זיהו כלל את טעמו של השמן). המחיר עד 24.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: אפשרות נוספת לשימוש הביתי בשמן

LIFE FORCE PROTEIN של Umina

מאחורי המותג הישראלי עומדת אומינה קדמי, המעבירה בישראל סדנאות שונות של צום מיצים ומתמחה במזונות על. המוצר החדש הוא חלק מקו ממוקד של מוצרים המיועדים למי שרוצה להעשיר את התזונה שלו במרכיבים חיוניים ובריאים ככל האפשר. הפעם הושקה תערובת חלבון טבעית, המהווה אלטרנטיבה לאבקות החלבון המוכרות. התערובת מכילה ארבעה סוגים שונים של חלבון ממקורות אורגניים בלבד: חלבון אפונה אורגני, חלבון זרעי דלעת אורגני, חלבון שעועית מאש אורגני, וחלבון אורז אורגני. כל אלה אמורים לא רק לספק תוספת של חלבון לגוף, אלא גם לסייע בהתמודדות עם ליקויים שונים בבריאות, כמו חוסר איזון ברמת הסוכר והכולסטרול. לאבקה יש טעם עדין יחסית, וכאשר מוסיפים אותה לדגני בוקר, ליוגורט או לשייק, היא אינה משפיעה על הטעם הסופי באופן שיכולנו לזהות. לעומת זאת זיהינו כיצד כל מנה שאכלנו הפכה להיות משביעה יותר, ותחושת השובע נותרה לזמן ממושך יותר, כיאה להשפעה של חלבון על הגוף. המחיר 135 שקלים. להשיג באתר.

בשורה התחתונה: מוצר חשוב לכל מי שרוצה לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת

בקצרה

צילום סטודיו דיגי טאץ' פזית קוטר

חברת קשת מיצים מבית פריניב תחל לשווק את המיצים הטבעיים שלה ל-3,500 נקודות מכירה בישראל. זאת הודות להסכם בין פריניב לתנובה, המפיצה את מוצרי החברה. מבחר המיצים של החברה כולל מיץ תפוחים, מיץ רימונים, מיץ פסיפלורה ותפוחים, מיץ סלק ותפוחים, ומיץ לימון ותפוחים טבעי, והם נמכרים בנפחים שנעים בין 250 מ"ל עד 2 ליטר. המחיר עד 28.9 שקלים. להשיג בשופרסל, רמי לוי, יוחננוף, מגה, יינות ביתן ויקטורי, מחסני השוק, סופר יהודה, טבע קסטל, עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, סטופ מרקט ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר