סל הקניות של שחר 912

סל הקניות של שחר 976
השבוע בסל הקניות שלנו לחמים ובאגטים ללא גלוטן – האפשרויות מתרבות, חטיף מלוח ואפוי – בזכות הרפורמה, יוגורטים עם קציפת פרי – למחפשי גיוון, בריזר בטעם תפוח – מהנה מאוד, חטיף גלידה בטעם בראוניז – רק חביב

לחמים ובאגטים ללא גלוטן של GREEN מבית שופרסל

צילום יהודה נמרודי

הרשת השיקה ליין חדש של לחמים ללא גלוטן, המשווקים כחלק מהמותג האורגני-בריא שלה. לשם כך יצרה החברה שיתוף פעולה עם GreenLite הישראלית, המייצרת עבורה מוצרים המכילים פחות מ-20 PPM גלוטן. במילים אחרות, מתאימים לצליאקים ולכל מי שנמנע מגלוטן מסיבות אלה ואחרות. מה בסדרה? באגט, באגט בתוספת גרעינים, באגט עם זרעי צ'יה וטף, לחם בסגנון צרפתי, ולחם בסגנון צרפתי בתוספת גרעינים ללא גלוטן. אנחנו קיבלנו שני באגטים ולחם אחד, וצרכנו אותם בהתאם להמלצה שעל האריזה. כלומר, חיממנו תנור לטמפרטורה מסוימת, ואז הכנסנו פנימה את המוצר לכמה דקות. כך קיבלנו באגט ולחם חמים ופריכים, עם מרקם יציב וטעם טוב יחסית. שני חסרונות: רשימת הרכיבים מהסוג התעשייתי יותר והבריא פחות; והלחם שאינו נמכר פרוס. המחיר עד 23.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

בשורה התחתונה: חרף החסרונות אנו שמחים שמספר האפשרויות למי שנמנע מגלוטן הולך וגדל

דובלה של אסם

צילום סטודיו אסם

חטיף מלוח ואפוי, סוג של קרקר, שצורתו דב – זה המוצר שהשיקה החברה והמיועד לילדים (ובפועל גם להוריהם). המוצר עומד בתקנות המזון החדשות, ולכן הוא חף מכמות גדולה של רכיבים שנויים ובהתאם גם אין עליו מדבקות אדומות. כל יחידה במוצר היא בגודל שמתאים לילדים להחזיק בה בקלות; יש לה מרקם רך יחסית כך שלילדים קל לאכול אותו; והטעם מוצלח. על כל העידו גם המבוגרים שניסו אותו (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: דברים טובים נוצרים בזכות רפורמה חשובה זו

Muller Froop TROPICAL של Muller

צילום סטודיו 0304

ההשקה של המותג לקיץ מביאה את הטעמים של הפירות הטרופיים לסדרת המוצרים המשלבת יוגורט עם קציפת פרי. כיצד זה קורה? עם מוצר אחד המכיל קציפה בטעמי קוקוס-אננס ו-4.1% שומן, ומוצר שני המכיל קציפה בטעמי תפוז-פסיפלורה ו-3% שומן. ניסינו את הראשון שביניהם, ואהבנו כל ביס: השילוב של הקציפה הקלילה עם היוגורט בעל המרקם הסמיך עובד מעולה, כמו גם שילוב הטעמים. הקוקוס מתחבר טוב עם האננס (טעמו של האחרון הוא הדומיננטי), וביחד מקבלים יוגורט כיפי המתאים כמובטח לקיץ שלנו. המחיר עד 5.5 שקלים ל-150 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

בשורה התחתונה: מומלץ למי שמחפש לגוון את המעדנים שהוא אוכל

בריזר בטעם תפוח של בקארדי

צילום Sell 360 pro

תפוח הוא טעמו של המשקה החדש שהשיקה החברה בתקופה האחרונה. הוא מצטרף למשקאות ותיקים, כולם בטעמי פירות – אבטיח, לימון, אננס וליים. בהתחשב בפופולאריות של פרי התפוח, אנו מופתעים שרק כעת הוא מגיע למשקה. כך או כך, יש  נוכחות מספקת לטעם הפרי במשקה, הוא לא מתוק מדי ואין לו טעם מלאכותי, והוא ממשיך להיות מרענן מבלי לשכר אותנו יתר על המידה (זאת בזכות 4% אלכוהול בלבד). המחיר עד 15 שקלים ל-275 מ"ל. להשיג בברים, מסעדות, רשתות שיווק וחנויות נוחות.

בשורה התחתונה: נהנינו מכל שלוק

חטיף מגנום בטעם בראוניז של גלידות שטראוס מבית יוניליוור

ההשקה האחרונה של המותג מסקרנת במיוחד – גלידה אישית בצורה שונה מצורת השלגון הנפוצה, המשלבת גלידת וניל עם פירורי עוגיות, קרם בטעם בראוניז, וציפוי שוקולד חלב המכיל בעצמו פירורי עוגיות. נשמע עשיר ומלהיב, אבל בפועל לא התלהבנו – אמנם מרגישים את פירורי העוגיות במרקם ויש ניגודיות מספקת בין גלידת הווניל לשוקולד, אבל מה זה בעצם טעם בראוניז אם לא סוג של שוקולד? במילים אחרות, מלהיב על הנייר וסטנדרטי יותר במציאות (מכיל גלוטן). המחיר עד 11.9 שקלים ל-58 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

בשורה התחתונה: חביב, לא יותר מזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר